a TripAdvisor company

van Debora1812

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het maakt volgens mjj niet uit wat je besteld, tot nu toe is het eten hier altijd goed bevallen. Het eten smaakt, ziet er mooi uit, wordt netjes op een plaat warm gehouden en is genoeg. De Nepalese dame doet erg charmant haar best om het volle restaurant naar hun zin te maken. Hier eten neemt wel wat tijd in beslag, je moet niet nog meer activiteiten gepland hebben. Van buiten ziet het restaurant er niet uit, van binnen is het wel aardig. Laat de heerlijke geuren je over de drempel tillen!

Gegeten op 2 oktober 2015

Debora1812

Prima restaurant voor naast een bowlingbaan. Aardig wat keuze in gerechten en alles ziet er netjes uit en smaakt goed. Je zit er lekker en voor een restaurant direct verbonden aan de bowlingbanen ziet het er gezellig uit. Vriendelijke service, we twijfelden of de melk nog goed was van de cappuccino en er werd meteen nieuwe gemaakt (nadat de melk ververst was natuurlijk).
Tip: De specialiteiten (voor en hoofd) staan nu op een aparte pagina. Zet de specialiteiten voorgerechten bij de voorgerechten en de specialiteiten hoofdgerechten bij de gewone hoofdgerechten of zorg dat deze twee naast elkaar zitten als je het menu open slaat. Nu blijf je heen en weer bladeren.

Gegeten op 11 juli 2015

Debora1812

Met een groep van 15 personen hier gegeten: teleurstellend. Het interieur en de menukaart zien er veelbelovend uit, maar de bediening en de kok kunnen dit niet waarmaken. De bediening weten noch van de hoed of rand. Er zit geen systeem in niks. Dit leek wel de eerste dag van deze jongeman, zet deze niet bij een groep van 15 man neer. We hadden plankjes antipasti als voorgerecht, dit was prima qua smaak en kwaliteit niet heel bijzonder, maar voordat we eindelijk vorken kregen waren we al met de hand een beetje begonnen. Dan keuze uit 3 hoofdgerechten, vis van dag: het enige wat ze kunnen vertellen wat voor vis het is, maar hoe de vis klaargemaakt is... De tafel wordt een beetje kriskras gedekt en ook als het eten eraan komt wordt er twijfelachtig gekeken: wie had de kreeft? Diegene met het kreeftenbestek misschien? Ik had American Steak, wat ik kreeg was 4 minuscule lullige plakjes niet bijzonder smakende steak. Zelfs het aardappelrondje getuigde niet van enig kooktalent. De frieten die we er later bij besteld hebben waren wel lekker. Bij het nagerecht staat Formaggi (kaasplankje), staan ze je aan te kijken..ehhh... Ik wil kaas dus.... Niks Italiaanse levendigheid en Amerikaanse gastvrijheid. Als 1 iemand koffie of ander drinken bestelt lopen ze weg in plaats van te vragen of iemand anders ook nog wat wilt. Wel lekkere wijn, de pinot grigio tenminste. Er zijn betere plekken in de Pijp waar je je geld kunt besteden.

Gegeten op 30 juni 2015

Debora1812

Er stond een rij tot buiten bij de tweede zit op zaterdag, gelukkig gereserveerd. De tafeltoewijzing gaat vrij vlot, het duurt even voordat iemand je tablet activeert. Het is leuk aangekleed en ondanks dat het bomvol is is het niet te rumoerig. Eten was prima en je hoefde niet te lang wachten. Maar het is meer een vreetfabriek dan een restaurant, de borden worden snel op je tafel gesmeten/geschoven, er is geen "eet smakelijk" meer bij. Bediening is correct maar onpersoonlijk. Heb 3 x aan 3 verschillende mensen een servet gevraagd omdat iemand deze op de grond heeft laten vallen, ik wacht nog steeds. Misschien kunnen ze de servet ook inprogrammeren op de tablet zodat ie net zo snel als de sushi gebracht wordt.

Gegeten op 27 juni 2015

Debora1812

Leuk concept onbeperkt kleine gerechten eten, bij de gerechten kun je onbeperkt salade, brood en friet bestellen. Aan het begin van de avond moest de bediening even op gang komen, dus we hebben even op drinken moeten wachten. Daarna ging het prima, je hoeft niet te lang te wachten om een bestelling op te nemen en het eten wordt snel geserveerd. Het eten smaakte goed, niet heel bijzonder en vanwege de kleine porties kun je van allerlei verschillende dingen proeven. De kabeljauw was erg lekker en de spareribs zijn onwijs mals. Mijn vriend was niet zo enthousiast over de saté, de makreel is een beetje geplukt, bestaat meer uit salade en in de schol enkele graatjes, maar niks is slecht. We hebben allemaal 1 x brood besteld, 1 keer salade, 1 keer patat en allemaal 6 gerechten geprobeerd. Gezien ik voor mijn gevoel nu wel alles heb geprobeerd wat me lekker leek denk ik niet dat ik snel nog een keer kom eten, misschien als het wat langer geleden is of met een grote groep is het makkelijk.

Gegeten op 19 juni 2015

Debora1812

Hier een high tea genuttigd met een voucher van Social Deal. Vanaf buiten ziet het er niet erg uitnodigend uit, maar binnen ziet het er leuk en verzorgd uit. Heel vriendelijk personeel. De high tea is met verse losse thee en veel verschillende smaakjes. Het glaasje bubbels (met of zonder alcohol) was ook lekker evenals alle lekkernijen. We kregen een mosterdsoepje, 3 kleine kroketjes: garnalen, rundvlees en groente. 3 toastjes: belegd met brie, rosbief of kipfilet en truffelmayonaise. Scones met gele room. Macarons, brownie en kleine gebakjes. Ik ben vooral fan van de groentekroketjes! Als ik dan toch iets te zeuren moet hebben: de brownie is een beetje droog en en smaakt niet erg naar chocola.

Gegeten op 20 juni 2015

Debora1812

Een restaurant met zo'n gave naam en na een blik op de kaart moest ik er dan toch echt heen. Door wat slechte recensies twijfelde ik, maar ben toch blij dat ik gegaan ben. De beach-inrichting is tot en met het toilet helemaal doorgevoerd en ziet er leuk uit. Ook hebben ze nog een lekker terras waar je nog even de laatste uren zon kunt pakken. Het mooie van deze kaart is dat je niet hoeft te kiezen, je kunt ook het beste uit twee werelden nemen! Er zijn drie gerechten die je met iemand kunt delen. De wijn sauvignon blanc is geen topper, kraanwater erbij bestellen is geen probleem. Wij deelden een hamburger en een kreeft. Vooraf krijg je lekker een broodje een heerlijke knoflookmayo. Het eten wordt leuk op een houten plank geserveerd, de hamburger en kreeft is al doorgesneden. Erbij krijg je een kom frites, salade met witte kaas, mayo, citroenmayo, tomatensalsa en chilimayonaise. De kreeft is aan de kleine kant en smaakt niet heel bijzonder, de hamburger heeft geen toevoegingen van al die sausjes nodig en was echt heel lekker. Bediening is erg vriendelijk maar niet altijd even alert waardoor je soms net even langer moet wachten. Conclusie: gezellig, lekker en relaxed hier gegeten voor een goede prijs.

Gegeten op 11 juni 2015

Debora1812

In 't lokale krantje stond dit nieuwe Thaise restaurant. Je kunt ter plaatse eten maar ook afhalen. Het restaurant zelf vind ik niet uitnodigen om te eten. Er staan moderne stoelen en tafels in een vrij lege ruimte met weinig aankleding (wie weet komt dat in de toekomst). We hebben een Pad Thai Kai en een Pad Thai Koeng besteld. Het wordt vers bereid dus je moet even wachten misschien 10-15 min max.. Je wordt er vriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden van je bestelling. Beide Pad Thai erg lekker. De Koeng had een stuk of 6/7 garnalen dus niet zuinig en de Kai was ook goed met kip gevuld. De prijs is beter dan de andere Thai in het dorp, echt niet te duur. De volgende keer gaan we experimenteren met een voor ons minder bekend gerecht.

Gegeten op 6 juni 2015

Debora1812

De naam van het restaurant en de uitstraling van het restaurant matcht niet bij het Perzische eten. Het is een mooi en ruim restaurant waar je lekker op je gemak kunt lunchen of dineren. Wij kwamen voor een lunch en je kunt er kiezen uit heerlijke Perzische gerechten of 'gewone' lunchgerechten. Ik kan sterk het gegrilde gehakt aanbevelen, lekker gekruid, geserveerd op plat brood met een heerlijk frisse tzatziki-achtige saus. Mijn tafelgenoten hadden de fetakaas met walnoten (veel!) mooi opgemaakt met radijs en gegrilde groenten, verschillende soorten brood. Wel lastig te eten en te snijden. Ook zit er zoveel brood bij dat je bijna niet weet waar je het mee moet eten. De witte wijn is erg lekker en de bediening is meer dan vriendelijk en gastvrij. We wilden eigenlijk ook wel wat zoets toe wat geen probleem was...toen wilden we ook nog iets wat niet op de dessertkaart stond (crêpe) maar dat was ook geen probleem, we kregen een crêpe met warme kersen, slagroom, ijs en mooi aangekleed met aardbeien en cruesli crumbles (helaas niet zelfgemaakt wel lekker, heb het pak gezien in de keuken). Mijn vriend had het typische Iraanse dessert: Faloodeh Bastani, als je echt iets verrassends wilt eten, bestel dit! Zulke smaken kent de Nederlandse keuken niet. Door deze lunch willen we er zeker ook een keer gaan dineren.
Enig nadeel het restaurant ligt uit de buurt van het centrum en er staat een wit bord buiten om aan te geven waar het restaurant is, alleen is deze maar aan één kant bedrukt waardoor we te ver zijn gereden.

Gegeten op 31 mei 2015

Debora1812

Na een rondleiding in de brouwerij hier nog een drankje genomen. Besloten om hier een vroeg diner te nuttigen wat geen probleem was. Vriendelijke bediening, niks mis mee. De spare ribs zijn erg lekker en goed gaar, geserveerd met twee koude sausjes, aardappeltjes en salade. Ze hebben geen frituur in het café dus geen frietjes maar met kerrie gekruide aardappeltjes, niet echt mijn ding. De salade was helaas ook aan de droge kant. Omdat we dit hadden aangegeven was de koffie van het huis, nette oplossing. Het hele café hangt vol met bierpullen en andere leuke bierspulletjes, gezellig bruin café om even te borrelen of een makkelijke smakelijke hap te halen.

Gegeten op 12 mei 2015