van Debora1812

Debora1812

Goed en prima gegeten, aardig grote porties voor een schappelijke prijs, maar de smaak is niet echt heel bijzonder. Ze doen wel steeds net iets anders met een gerecht dat het niet te standaard word. Maar ook veel gegoochel zoals een schuim van zus en een gel van zo. De friet vond ik serieus niet lekker. Bediening wel heel vriendelijk en lekkere wijn. De inrichting kan me niet echt bekoren, prima voor een lunch, high tea of middagfeestje, maar voor dineren vind ik het te zoet en licht. Ook staan de tafels aan het voorste deel net iets te dicht op elkaar. Zat constant te denken: praat of lach ik niet te hard? Ik ken plaatsen waar ik voor hetzelfde geld lekkerder en meer bijzonder kan eten. Denk wel dat ik hier nog terugkom, maar het is niet mijn eerste keus.

Gegeten op 26 maart 2015

Debora1812

Leuke tent, lekker geluncht, veel keuze ( de bltca was top), maar bediening is wat traag en onverschillig. Geen bedankt en tot ziens na de pinbetaling, ze waren alweer met andere dingen bezig.

Gegeten op 13 maart 2015

Debora1812

Ik ben verslaafd aan de belegde ciabatta's hier, heerlijke pure smaken. Soms neem ik wat anders mee om te proberen: mooie wijn, ingrediënten om te kopen, salami's, gesneden venkelsalami, worstjes uit de vriezer of een van de gerechten uit de vitrine. Mijn favorieten zijn de ciabatta feduzzi, tonijnsalade (los meenemen voor thuis of op een broodje) en de olijventapenade.

Gegeten op 21 februari 2015

Debora1812

Altijd gezellig druk bij Popo's! We hebben voor een tweede keer met een Social Deal bon hier gegeten. De chorizo, salade, tortilla's en fajitas allemaal lekker en vers. Het dessert viel tegen, kahlua cake is letterlijk cake met een scheutje kahlua, geen kahlua meegebakken in het beslag. Eén verschrikkelijk nadeel, de trage bediening, we hebben zo lang op drinken moeten wachten dat je bijna meteen weer wilt bestellen of aan het einde niet meer durf te bestellen omdat je niet weet hoe lang je moet wachten. Ook op het dessert moesten we verschrikkelijk lang wachten. Heel jammer, want verder is hier niks op aan te merken!

Gegeten op 14 februari 2015

Debora1812

Prima basis als je wat moet eten voordat je naar Pathé gaat, HMH, Ziggodome of ArenA. Het eten is er gewoon smakelijk, niks speciaals maar goede prijs kwaliteit. Het personeel is er vriendelijk, alert en er loopt altijd wel iemand rond om je te helpen. Snelle bediening. De akoestiek is verschrikkelijk, zeker vrijdagmiddag/avond, dan kun je hier niet lekker rustig eten en een goed gesprek voeren, je hoort alleen maar het geroezemoes van de vrijmibo. Ook hangen er 4 tv's waarvan ik me afvraag waarom ze in een restaurant hadden. Als ik weer eens naar een concert ga of iets dergelijks zou ik hier best nog een keer gaan eten.

Gegeten op 20 februari 2015

Debora1812

Sinds lange tijd weer bij itoshii gegeten. Nieuwe kaart en bestellen met de tablet. Alles smaakte weer lekker, geen idee waarom ik zo lang gewacht heb. Bestellen met de tablet is gemakkelijk en zodra je hem hebt weggelegd komende eerste schaaltjes al. Er werd goed gelet op lege schaaltjes en glazen. Itoshii is iets goedkoper dan de concurrent maar je eet er net zo lekker en je hebt vriendelijker personeel. Onze tablet gaf aan dat we nog maar een half uur hadden om te bestellen dit klopteniet, maar we zaten toch al vol dus geen melding van gemaakt. Enige nadeel als het restaurant vol is is het erg warm en gehorig, gecombineerd met iets te harde drukke muziek niet zo heel prettig, maar alles went en zodra je tafel gevuld is, maak je je daar niet meer druk om.

Gegeten op 12 juli 2014

Debora1812

Via Nudeal een 3 gangen menu gegeten. Voorgerecht Tapas: kipvleugels, gefrituurde inktvisringen en een pasteitje. Daarna een mixed grill bestaande uit: biefstuk, kipfilet, worst en een sparerib op een mini BBQ. Als nagerecht keuze uit Dame Blanche of vanille ijs met amaretto. Het eten is prima niet bijzonder. Het restaurant probeert de toeristen te lokken met mooie combinaties menu's waardoor onze bon niet zo supervoordelig bleek te zijn. We zaten lekker buiten waar je de bediening de toeristen in alle talen aan spreekt en binnen probeert te krijgen. Nadeel: voornamelijk engelssprekend personeel, handig voor de toerist minder prettig voor de gewone Nederlander. Meer iets voor de toerist, misschien binnen minder toeristisch.

Gegeten op 30 mei 2014

Debora1812

Met een grote groep hier gegeten met een vast menu. Vooraf hadden we oesters, sommige slecht schoongemaakt en toen het bijna op was kwam de garnering met azijn en ui/sjalot. Als het dan al zover is dan zou ik het niet meer op tafel zetten. Lekkere boter en olijfolie bij het brood. Het hoofdgerecht klopte van geen kant. Pastrami met mangosalade, wasabimayonaise en papadum. Alleen de pastrami was present de rest was op zich wel prima. Hoofdgerecht een halve kreeft met luie wijvenfriet. Lekkere kreeft, mag van mij iets groter en de frietjes zijn lekker gekruid. De salade die erbij zit mag wat groter of een andere groente erbij. Dessert aardbei romanov, niet erg spannend, een braakkleurig sausje met aardbeitjes, een lullig bolletje ijs en een kletskop. Eten is redelijk en als je van industrieel houdt een mooie ruimte en personeel dat zijn best doet met onze lastige groep.

Gegeten op 11 april 2014

Debora1812

Op een erg drukke avond gegeten, maar werd netjes van tevoren aangekondigd. Jammer genoeg duren drankjes ook lang. Het was wel erg druk en gehorig, een beetje krap (soort vreetschuur) Personeel is erg vriendelijk zoals altijd. We komen hier wel terug maar het was het nu even net niet.

Gegeten op 12 april 2014

Debora1812

Hier gegeten met beperkte tijd, direct zeer vriendelijk ontvangen en alles in gang gezet om snel een hoofdgerecht op tafel te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Binnen no time stond het klaar zodat ik rustig kon dineren met een prima wijntje. Lekker gegeten voor een goede prijs. Er is alles aan gedaan zodat ik ontspannen en voldaan naar mijn afspraak kon gaan.

Gegeten op 10 april 2014