van Debora1812

• Recensies in de laatste twee jaar

Met een grote groep hier gegeten met een vast menu. Vooraf hadden we oesters, sommige slecht schoongemaakt en toen het bijna op was kwam de garnering met azijn en ui/sjalot. Als het dan al zover is dan zou ik het niet meer op tafel zetten. Lekkere boter en olijfolie bij het brood. Het hoofdgerecht klopte van geen kant. Pastrami met mangosalade, wasabimayonaise en papadum. Alleen de pastrami was present de rest was op zich wel prima. Hoofdgerecht een halve kreeft met luie wijvenfriet. Lekkere kreeft, mag van mij iets groter en de frietjes zijn lekker gekruid. De salade die erbij zit mag wat groter of een andere groente erbij. Dessert aardbei romanov, niet erg spannend, een braakkleurig sausje met aardbeitjes, een lullig bolletje ijs en een kletskop. Eten is redelijk en als je van industrieel houdt een mooie ruimte en personeel dat zijn best doet met onze lastige groep.

Gegeten op 11 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Op een erg drukke avond gegeten, maar werd netjes van tevoren aangekondigd. Jammer genoeg duren drankjes ook lang. Het was wel erg druk en gehorig, een beetje krap (soort vreetschuur) Personeel is erg vriendelijk zoals altijd. We komen hier wel terug maar het was het nu even net niet.

Gegeten op 12 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met beperkte tijd, direct zeer vriendelijk ontvangen en alles in gang gezet om snel een hoofdgerecht op tafel te krijgen. Zo gezegd zo gedaan. Binnen no time stond het klaar zodat ik rustig kon dineren met een prima wijntje. Lekker gegeten voor een goede prijs. Er is alles aan gedaan zodat ik ontspannen en voldaan naar mijn afspraak kon gaan.

Gegeten op 10 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Leuk eetcafé waar je lekker kan eten, helaas staan sommige tafel wat dicht op elkaar zodat het proppen wordt. We hadden van tevoren aangegeven dat we op tijd naar een voorstelling moesten en dit was geen probleem, echter was het af en toe toch wat moeilijk om de aandacht te krijgen waardoor we toch iets meer moesten haasten dan verwacht. De bestelde sateh en spareribs waren snel op tafel en smaakten goed. Geserveerd met een flinke berg sla en friet.

Gegeten op 16 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een gezellig eetcafé/restaurant, wel wat druk en gehorig. De voorgerechten zijn aan de grote kant dus als je een kleine eter bent kies wat kleins of deel met iemand. Wij hebben het vleeswarenplankje gedeeld en dat was best flink. Als hoofdgerecht een rib eye van 300 gram, heerlijk gegrilld met wat knapperige boontjes/peultjes erbij en heerlijke friet. Een 'Ladies' size steak op de kaart zou wel een aanvulling zijn. Ze hebben verschillende aparte biertjes op de tap en op fles. Personeel vriendelijk en niet opdringerig voor als je even wilt wachten. Ook het contact met reserveren verliep heel gemoedelijk.

Gegeten op 25 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

6-gangen voor nog geen 30 euro, waar vind je dat tegenwoordig nog? En niet zo maar een 6-gangendiner, maar heel verrassend, lekker en mooi opgemaakt. Erg vriendelijk personeel. Geschikt voor met zijn 2-en of met meer. Helaas wel wat krap en dus gehorig voor als je naast een groep zit (zoals wij). En bij de thee/koffie kregen we friandises aangeboden die uiteindelijk op de rekening stonden, niet zo heel netjes.

Gegeten op 24 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Een aanwinst voor Hoofddorp! Naast het menu ook specials en een verrassingsmenu. We gingen voor het verrassingsmenu, maar wie een optelsom kan maken weet wat hij ongeveer kan verwachten als hij goed geluisterd heeft naar de specials. We wilden geen soep bij het verrassingsmenu en dit was geen probleem, als alternatief een kleine pasta. Alles erg smakelijk en geen standaard combinaties. De huiswijnen zijn wat gewoontjes. De dessertwijn was lekker en paste goed bij ons dessert (van alles wat). De bediening is behulpzaam, vriendelijk en niks ontsnapt aan hun aandacht. We komen nog eens terug!

Gegeten op 11 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant met smakelijke en betaalbare pizza's. Een mooie beperkte keus op het menu. Als je veel trek hebt en/of de tijd sla dan de foccacia rosmarino en de anitpasti niet over. De tartufo pizza is heerlijk al zou de pizza ook prima zijn zonder de rauwe ham. Ik kan het zelf niet vertellen maar de tiramisu scheen ook goddelijk te zijn.

Gegeten op 3 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Heel erg lekker gegeten (eigenlijk zeker een 8,5). Naast de pinxtos op de bar ook wat besteld van de kaart en een warm hapje genomen welke langs de tafels komen. We vonden het aanbod aan keuze iets tegenvallen, maar alles was lekker van smaak en vers. Geen vette met knoflook gedrogeerde hapjes. We moesten wat aan de lange kant wachten op brood en de temperatuur binnen is lastig te regelen omdat er geen raam open kan: deur open net te koud, deur dicht te warm. De absolute aanrader: varkenshaas met bacon en truffelaardappelen, om je vingers bij op te eten! Tapas van een hoger niveau

Gegeten op 29 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooi aangekleed en je zit hier niet te dicht op elkaar. Heel erg vriendelijke manager/eigenaar? En ook de wat oudere heren zijn allemaal erg vriendelijk. Een plus is dat je hier een uitrijkaart voor de parkeergarage kunt kopen waardoor je zeker 50% bespaart. De sushi zelf was in orde maar niet bijzonder. Niet erg verrassende items op de kaart en erg vlak qua smaak. Ook vond ik de rijst een beetje lauwig en van een aparte structuur. De jongen die ons bediende keek de hele avond chagerijnig totdat de rekening in zicht kwam, toen kwam er ineens een glimlach waardoor je bepaalde ideeën krijgt.

Gegeten op 25 april 2013

IENS bestaat 15 jaar!