Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van winston1

winston1

Na het sporten zijn we hier gaan eten. Omdat we wisten dat het wat later op de avond zou worden hebben we voor de zekerheid gereserveerd om 20:30. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat de keuken open is tot 22:00. Toen we uiteindelijk iets later dan de gereserveerde tijd binnen kwamen werden we met open armen ontvangen. Bij het zien van de kaart hebben we ons iets te veel door onze ogen laten leiden, dan met ons verstand. Als Entradas (voorgerecht) hadden we Nachos con guacamole, Enchilada con guacamole en Burrito con crema. Eigenlijk was dit al een prima maaltijd geweest alleen hadden we ook nog een hoofdgerecht besteld. Ik had Carne de Puerco Picado en mijn partner de Enchiladas Rojas. In vergelijking met andere mexicaanse restaurants in Den Haag is de smaak van het eten hier veel beter. Tips voor het bestellen hebben we niet want alles wat we hebben gegeten was perfect! Dit doen we binnenkort zeker weer eens over!

Gegeten op 2 januari 2014

winston1

Hier op donderdag avond zonder te reserveren gegeten samen met mijn partner. We hadden allebei een eigen vlees gerecht genomen met mihoen op een los bord erbij. Eigenlijk hadden we beter 1 portie kunnen nemen want de porties zijn mega groot. Het eten was goed de service was okay en het decor past geod bij de prijs 34 euro en voor 2 dagen eten mee. Voor herhaling vatbaar

Gegeten op 31 oktober 2013

winston1

Vandaag met 4 personen heerlijk bij Flavor's gegeten, dit vanwege alle lovende reacties hier, deze worden zeker waargemaakt. Vriendelijke en attente bediening, we hebben heerlijke malse spareribs gegeten deze zijn onbeperkt al hadden wij na 1 bijvul ronde genoeg gegeten. Al met al waren we voor minder dan 25 euro pp kwijt. Al met al een aanrader. Deze gaat op de favorieten lijst!

Gegeten op 4 oktober 2013

• Goed

• Goed

Via groupon zijn we met 3 vrienden bij Bistro Bontje terecht gekomen. Zonder verwachting zijn we richting Scheveningen gereden. Na een parkeerplek in de buurt te hebben gevonden (er was een musical die dag dus het was erg druk in de buurt) kwamen we binnen in een gezellig aangeklede "bruine kroeg" een dame uit ons gezelschap noemde het een gezellige bourgondische tent. Omdat we via Groupon hier terecht kwamen wisten we al dat we onbeperkt spareribs zouden gaan eten. Wat er hiernaast op de kaart staat kan ik dus niet vertellen. De bediening was adequaat en wist een leeg glas of bord snel te vinden. Al met al goed gegeten. Omdat ik de enigste was die nog iets toe wilde heb ik dat helaas ook niet meer gedaan. Volgende keer beter!

• Uitstekend

O' Casey's slaat de spijker precies op zijn kop. Van binnen een leuke en gezellige Ierse pub. Via een actie op groupon zijn wij hier terecht gekomen. We kregen 2 superburgers welke qua smaak en grootte subliem waren. De patat ernaast was lekker doorbakken. Al met al een echte aanrader!

• Uitstekend

Een goedkoop restaurant waar je heerlijke aziatische gerechten kan eten. Afgelopen week hier wederom geweest en met 2 personen een aantal voorgerechten en een hoofdgerecht genuttigd en wat drankjes. De rekening achter vie heel erg mee:

• Uitstekend

Vorige week met 3 collega's hier gegeten. Het enigste wat lastig is bij deze tent is het kiezen van een van de overheerlijke broodjes!
Kortsamengevat heerlijke broodjes, uitstekende service en ook nog eens schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!