Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van vannoort

• Matig

raar dat het zelfservice is, verder niets bijzonders. Ga wel naar het volgende paveljoen..

• Goed

heerlijk eten hier!!! wat een smaaksensatie! Allen vind ik het jammer dat het later een vervelende kroeg wordt met soms te dronken mensen.. heel jammer!

• Matig

wat een balzaal! En onaardig personeel! Lijkt wel een machine fabriek, ik ga wel ergens anders eten!

• Goed

Lekker eten. Wel een grote zaal om te zitten, maar ze doen hun best om het gezellig te maken! Ik vind zelf de sate's van de plaat lekkerst en we eten ook wel eens lekker peking eend (met pannekoekjes) van de kaart. Die eet je hier het lekkerst!!! Wok vond ik ook goede kwaliteit. Buffet ben ik niet meer zo fan van. Dat is een beetje uit!

• Uitstekend

Lekker eten en leuke omgeving! Binnen en buiten lekker zitten!
Komen hier regelmatig voor een lekker hapje en drankje!

• Uitstekend

Heerlijk eten, vriendelijke mensen! We komen hier vaak voor een hapje en/of een drankje! Wij hebben hier ook een feest gegeven en daarna geslapen! Dat was allemaal goed geregeld!

• Goed

Via een tip van iemand anders hebben wij hier heerlijk gegeten! En wat ik vooral leuk vind is dat het betaalbaar is! Zelf had ik de Schnitzel en mijn vriend sate. Het ziet er binnen ook gezellig uit.
Wij hoefden helemaal niet zo lang te wachten (is maar hoe ongeduldig je bent..) en vonden het hele vriendelijke mensen die een praatje komen maken! gaan zeker nog een keer terug