Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van collignon

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gegeten gisteren met een gezelschap van 6 personen. We hebben gezellig aan een van de ronde tafels gezeten. Drie gangen gegeten waarbij alles goed getimed, bedeining erg vriendelijk, top! Aanrader was de visschotel en voor zes personen een verassing van alle nagerechten was een goede afsluiter. Wij komen zeker terug!

• Slecht

• Slecht

Eigenlijk ging hier alles fout wat fout kon gaan.
We hadden netjes gereserveerd, maar bij aankomst was er geen plek. Ze wilde ons op een plastic tafeltje buiten het terras zetten, maar dat hebben we niet geaccepteerd. Na veel gedoe werd er toch een plekje gecreeerd. Vooraf beide soep besteld. De paprikasoep was heerlijk, maar de aspergesoep smaakte nergens naar. Als hoofdgerecht beide een biefstukje. Ik met asperge en mijn vriend zonder. Dit werd netjes door de bediening gevraagd en aangeboden om er andere groente bij te doen. Uiteindelijk na 1 uur en 15 min toch maar eens vragen waar het hoofdgerecht bleef? Een half uur later kwam het dan uiteindelijk, maar: koud. Ook waren de 'andere groentes' nergens te bekennen. Na het terugsturen van de gerechten moesten wij nogmaals een half uur wachten, mijn vriend kreeg nu gewoon weer asperges, dus wéér het bord terug. inmiddels Inmiddels was het hele terras leeg en was de gezelligheid er echt wel af. Dan toch nog maar een toetje besteld met een bakje koffie. Kan dat gelijk geserveerd worden? Dat bleek ook erg lastig te zijn. De chocoladesouffle kregen ze ook niet gaar en leek meer op een bakje chocolademelk. We hebben netjes de rekening betaald en 1 glaasje wij gratis gekregen, mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug!