Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ArrieRook

ArrieRook

Geluncht met z'n 3-en, lekkere toren van allemaal kleine gerechtjes. De bospaddestoelensoep was heerlijk. De entourage is een beetje oubollig, maar de ligging van de eetzaal- iets hoger dan de straat - maakte, dat je toch lekker zat. Goed toegankelijk voor rolstoelen.

Gegeten op 12 december 2012

ArrieRook

Lekker, puur eten in een moderne setting. Vlees was goed, pizza's klein, maar goed klaargemaakt. Overige gerechten waren ook prima. De bediening was snel en zeer attent. De prijs-kwaliteit-verhouding was niet helemaal goed, naar mijn smaak aan de dure kant. Maar je kunt hier superlekker eten, ook met een grotere groep (wij waren met 7 personen). Om zeker nog eens te doen.

Gegeten op 24 januari 2013

ArrieRook

Heerlijke pizza's gegeten, lekkere wijn erbij, helemaal goed. Omdat je hier na een paar bezoeken herkend wordt, smaakt het mij nog lekkerder. Een restaurant waar ik steeds weer graag terugkom.

Gegeten op 23 januari 2013

ArrieRook

Opnieuw, zoals verwacht, een topervaring bij Toscanini, waar we met een groep van 7 man aten. Je kunt dan niet a la carte eten, maar het menu della cucina was in één woord perfect. De service was, zeker gezien ons luidruchtige, deels Amerikaanse, gezelschap, zeer professioneel, en toch ook vriendelijk. De wijnkaart met meer dan 150 wijnen sprak een ieder uit ons gezelschap zeer aan en we hebben dan een gat in de kelder geslagen. Een Aanrader met een hoofdletter!

Gegeten op 16 augustus 2012

ArrieRook

Opnieuw een prima ervaring bij Bloem. Het zat stampvol, ook buiten. Over de pizza diavola niets dan lof, en zonder bijbetalen doen ze er ook nog ansjovis op. Smullen dus, lekker rosé'tje erbij, helemaal goed. Sinds een week of 5 is er een nieuwe serveerster bijgekomen, die heeft het helemaal in de vingers, chapeau!

Gegeten op 2 augustus 2012

ArrieRook

Duidelijk een nieuwe eigenaar, waardoor het restaurant er een stuk moderner en frisser uitziet. Lekkere saté met (veel) goede friet eerbij. Vriendelijke, vlotte bediening. Een goede ervaring in Amstelveen, gelukkig geen popi-jopie gedoe. Hier kom ik zeker terug.

ArrieRook

Weer een prima avond gehad bij Bloem. Superbe pizza's, lekker koel glas rose en een goede espresso. Prettige omgeving, waar het me steeds opvalt, dat er heel veel jonge gezinnen (zelfs met een baby van 3 weken oud!) komen. Een gezellige en rommelige atmosfeer, waar je direct thuisvoelt.

ArrieRook

Een echte favoriet! Voortreffelijk eten, bizondere smaakcombinaties en mooie wijnen. Als je (met een groep) een menu neemt, kun je er een prachtig wijnarrangement bij nemen. Wees niet bang, dat je niet genoeg te drinken krijgt, de glazen zijn groot en worden per gang ook nog eens bijgevuld. De locatie is prachtig, de bediening top, kortom een super culinaire ervaring!

ArrieRook

Blijft een mooi restaurant op een leuke locatie. Verrassende gerechten, een mooie wijnkaart en prachtig brood, een echte aanrader. Je wordt vakkundig geadviseerd over de wijnkeuze bij de gerechten. Hier komen we zeker terug.

ArrieRook

Heerlijk gegeten, een 5-gangen vismenu. Alles was even smakelijk, zelfs voor iemand, die niet van nature vis kiest. Heerlijke wijnen en een mooi decor. De bediening was joviaal Amsterdams, had voor mij wel iets minder popijopie gemogen. Maar verder alleen maar lof voor een hele avond eten-entertainment.