van Marjanneke1983

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb vannacht gedroomd over oneindige kaasplateaus met het allerbeste assortiment, belachelijk lekkere tonijn met mousse van krab, citrus en kokos, übermalse grietfilet, een walgelijk goed wijnarrangement, amuses waar geen einde aan kwam, huisgemaakte friandises bij de koffie, ongelofelijk vriendelijke bediening... Oh nee, wacht, het was geen droom!! Mmmmm :)

We ? Van de Markt!! Oh, wat hebben wij hier wederom een geweldige avond gehad. Werkelijk alles klopt in dit restaurant. Afgezien van het verschrikkelijk lekkere restaurantweekmenu heeft VandeMarkt het mooiste kaasassortiment van Amsterdam. Wat een pracht van een wagen vol heerlijke, bijzondere kazen. De bediening is zeer kundig en weet erg veel te vertellen over de kazen en ik raad u allen aan om het wijnarrangement te proberen en u te laten verrassen. Overigens kunt u alle wijnen voorproeven dus u zult nooit teleurgesteld raken. Om de volgende dag wakker te worden met een gevoel van geluk, dat is nou echt genieten... VandeMarkt, bedankt voor een geweldige avond (en dat ook nog eens met live pianomuziek. Heerlijk!!)

Gegeten op 9 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Prima tenjte. Heb hier heerlijk gegeten. De eendenbout was werkelijk supermals en knapperig. Echt een genot. Enige nadeel deze avond was de rekening, 180 euro voor 3 personen is wel érg duur. Goed, we hadden dan ook een basilicumwijntje bij het voorgerecht, flesje wijn bij hoofd, dessertwijntje bij de koffie, dus het tikt best aan, maar toch schrok ik echt.
Desalniettemin heerlijk gegeten hier, erg knus en gezellig.

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke tent. Sebastiano is een heel aardige man met een enorm charisma. Voel je gelijk welkom en laat je toezingen door de beste man. De pizza's zijn overheerlijk en de tiramisu is échte tiramisu. Een limoncello na en het feest is compleet. Toptentje!

• Recensies in de laatste twee jaar

Ooooh man wat hou ik van New King. Hier heb je écht de allerbeste sui kau noodle soup. Twee hele garnalen in deeg, niets geen garnalenpasta of andere troep. Eet hier vaak de noodle soup met seizoensgroente erbij. Wel vantevoren even bellen, het is hier ALtijd erg druk. Vaak staat er een rij, laat je niet afschrikken, meestal is er na 15 minuten altijd een tafeltje vrij. Echt een aanrader!

Gegeten op 15 september 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Superlekker Vietnamees restaurant. De bediening duurt soms een beetje lang maar dat komt omdat ze met z'n tweeen deze tent runnen. Harde werkers en erg subtiele smaken. Wij komen hier vaak en genieten er iedere keer van. Het menu voor 2 is qua budget altijd een goede optie, loempiatjes, soepje, salde en drie gerechten voor 22,50 per persoon. Top!

Gegeten op 29 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Snik,...Snif...Magnolia gaat dicht...Helaas, ons favoriete tentje gaat een nieuw avontuur aan in hong Kong. wederom hier fantastisch gegeten, een speciaal afscheidsdiner bestaande uit 6 gangen, stuk vor stuk voortreffelijk.

Magnolia, bedankt voor alle lekkere etentjes en heel veel succes met jullie nieuwe avontuur!! Als we ooit in hong Kong zijn, gaan we jullie opzoeken!

Gegeten op 25 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk tentje dit! Vanavond echt overheerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk, attent en laten je echt welkom en op je gemak voelen. Ook weten zij veel van het eten en zie je dat ze plezier en voldoening uit hun werk halen. Het eten is erg vers. Aanraders zijn o.a. de gepaneerde feta, de lamskoteletjes, de gigantes (superlekkere reuzeboontjes met knoflook). Ook érg lekker zijn de gamba's uit de Oresti Special, met de overheerlijke Oresti saus. Homemade en om je vingers bij af te smullen zo lekker. Ze hebben een heerlijke patio achter waar je nog lang kan natafelen. en op zo'n zwoele zomeravond als vanavond waan je je echt even in het buitenland.

Wat ook erg aangenaam is, is de prijs-kwaliteit verhouding. Met 4 personen gegeten, helemaal tonnetje rond met 15 verschillende tapas, twee liter sangria, toetjes, water, lekker vers brood met aioli en tapenade en nog geen 4 tientjes de man kwijt. Zo kan het dus ook! Kortom: Toptentje. Tot heel snel!

Gegeten op 17 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Helaas, Eau de Vie is niet meer wat het geweest is sinds de switch van eigenaar. We kwamen aan en verwachtten, zoals voorheen, een mooi gedekt terras met wit linnen op tafel. Niets was minder waar, ik herkende het haast niet. De peuken van de avond ervoor lagen nog op de grond en de tafels waren niet met het vertrouwde linnen gedekt, zelfs niet schoongemaakt. Dit werd ter plekke gedaan.

Het bezoek viel erg tegen. De soep was veel te sterk van smaak, de vis daarentegen flauw. de smaken zijn niet meer verfijnd zoals het vroeger was. Wij komen niet meer terug, helaas.

• Recensies in de laatste twee jaar

Prima 7 gangen diner met mooie bijpassende wijnen genoten bij Senses afgelopen maart. Via groupon hier terecht gekomen en zeker niet de laatste keer. Restaurant is redelijk nieuw en moet nog wat meer "soul" krijgen maar het eten en service is heel goed. Wij komen zeker terug!

• Recensies in de laatste twee jaar

Matige service, vet eten. Was vroeger een hele belofte maar inmiddels ver onder de maat. Verwacht hier niet teveel van, maar gewoon een doorsnee italiaan, dan kom je er wel. Wij komen niet terug.

IENS bestaat 15 jaar!