Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van augurei

• Uitstekend

• Uitstekend

Aardige, behulpzame bediening, leuke inrichting en eten is top, iedere keer weer. Dit is echt een fijn restaurant waar we graag terug komen.

• Slecht

• Slecht

Voor de 3e maal slechte ervaringen met dit restaurant. De vorige 2x was de bediening uiterst traag, zelfs hoewel het restaurant nog niet voor de helft gevuld was en er genoeg personeel rond liep. Maar afgelopen weekend sloeg alles: een klant aan een belendend tafeltje die duidelijk een slok te veel op had, maakte veel herrie en gedroeg zich asociaal. Toen wij hier iets van zeiden, werden we uitgescholden en zocht de man voortdurend ruzie. Wij hebben 3 of 4x aan de bediening gevraagd de man aan te spreken, maar werden simpelweg niet serieus genomen. Niemand van het personeel heeft de man terecht gewezen, hij kon alles doen wat hij wilde. Toen wij het tenslotte niet langer verdragen konden en om een ander tafeltje verzochten, kregen we de allerslechtste tafel van het restaurant. We hebben geen enkel excuus of verontschuldiging gekregen van het personeel, en toen we weg gingen kon er zelfs geen groetje af.