van DinerVoorTwee

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fijn restaurant is dit! We hebben hier een paar maanden geleden gegeten maar ben toen vergeten een recensie te schrijven. (Ik heb de datum geschat) Zonde, want dit restaurant verdient zeker een pluim!
Ik had iets van een hele vis (erg lekker!) en mijn vriend iets met zoetzure saus wat hij erg lekker vond. De voorgerechtjes waren ook erg lekker.
De eigenaar is zeer vriendelijk en gastvrij. Een aanrader!

Gegeten op 17 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een aangename verrassing op een regenachtige dag! Vandaag bij La Vita e Bella een klein hapje gegeten. Ravioli met porcini en wild en een chocoladetaart op aanraden van Pepe(?). In een woord zaaaalig!
De ravioli met truffel die we hadden meegenomen is ook heel erg lekker.
Naast lekker eten heeft La Vita e Bella ook oprecht gastvrije en supervriendelijke bediening. Een aanrader!

Gegeten op 4 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Getuige de onmogelijkheid om op korte termijn te reserveren, zijn veel mensen zeer tevreden over dit restaurant. En met recht!
Voor een leuke prijs krijg je zalig eten. De curry is erg lekker, om niet te zeggen, zalig. Op verzoek kan een gerecht ook licht aangepast worden, wat een plus is.
Het personeel is vriendelijk en de aankleding is in orde.

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk restaurant is dit toch! Ik kom er al een hele tijd en altijd is het weer een zaligheid. De bediening is ontzettend vriendelijk, het eten is goed (Zo ook gisteren, de zeewolf was zalig en het dessert hebben we, na de eerste verorberd te hebben, nog een keer besteld) en de porties perfect.
Wat ook een plus is, is dat je heerlijk (gratis) brood van Menno (Voor de liefhebbers!) krijgt met de ailioli (Deze is al een reden om naar Look te gaan) en tafelwater.

NB: De kleine, gezellige tuin is een aanrader in de zomer. Jammergenoeg zijn de kiezels verwijderd en vervangen door tegels.

• Recensies in de laatste twee jaar

Aangezien mijn vorige reactie verwijderd is omdat deze niet in overeenstemming was met de doelstellingen van Iens, plaats ik hierbij een reactie die dat (hopelijk wel is)

Het lijkt erop dat de kwaliteit en de klantgerichtheid minder hoog in het vaandel stonden tijdens mijn laatste bezoek aan Guliano. Eerder was ik bijzonder tevreden. Over het eten en over de service.
Het broodje was helaas niet knapperig vers en ook de zalm was niet zo lekker als eerst. Mijn tafelgenote was niet te spreken over de uien over haar broodje Gallo. (Zij vond de geconfijte uien niet erg lekker, zij wist dat ze op haar broodje zaten maar vond ze niet zo smakelijk)
Ik betreur deze ontwikkelingen bij Guliano ten zeerste!

• Uitstekend

Na het lezen van de enthousiaste beoordelingen zijn we zelf maar eens een kijkje gaan nemen. We hebben ervoor gekozen om wat mee te nemen en werden (gelukkig, want we hadden nog nooit iets Indiaas/Pakistaans gegeten) geholpen bij het maken van onze keuze door een uiterst behulpzame jongeman.
De porties zijn ruim voldoende en het eten is ontzettend lekker. Het naanbrood was nog heerlijk warm en ik baalde dat ik niet een extra naanbrood erbij had besteld. De samosa was om mijn vingers bij af te likken, en dat voor een euro! We verheugen ons al op een volgende keer om meer van dit heerlijks te ontdekken!

• Uitstekend

Wij waren hier neergestreken en hadden meer een restaurant/lunchroom setting verwacht. Dit was even een tegenvaller maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door het fantastische eten. Mijn broodje met truffel crema en mozzarella was hemels en de pasta van mijn partner was ook erg goed. De tiramisu en de chocoladetaart waren hemels. Daarbij is het personeel zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!

• Uitstekend

Een genot om hier te komen voor twee onbekenden met de Indonesische keuken! Wij mochten wat gerechten proeven alvorens een keuze te maken. Vooral de gekruide tempeh is erg lekker. Mijn partner vond het rundvlees en de spekkoek erg lekker.
Wij komen zeker terug!

• Goed

Het eten is redelijk, zeker niet fantastisch. Wat wel fantastisch is zijn de serveerders/serveersters. Vooral de klassieke zangeres!

• Goed

Een tijd geleden hebben we hier gegeten en het heeft ons voortreffelijk gesmaakt. Een aanrader!

IENS bestaat 15 jaar!