van Diek

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier met 10 collega's gegeten, toevallig in de restaurantweek. We konden dan ook alleen kiezen uit het restaurantweek-menu maar dat mocht de pret zeker niet drukken want we werden snel, vlot en vriendelijk bedient. Borden waren mooi opgemaakt, smaken waren erg goed. Ze hadden waarschijnlijk er niet op gerekend dat er zoveel personen eendenborst wilden eten want die portie was dan wel weer heel erg karig met 3 kleine stukjes. Lekkere kaas na en een en ander begeleid met een lekkere wijn. Leuke plek, netjes voor elkaar en goed verzorgd.

Gegeten op 20 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens de restaurantweek hier gegeten en aangegeven dat er een vegetariër bij was. Hier hadden ze duidelijk flink hun best op gedaan want wat zag dat er goed uit en wat waren de smaken goed. Leuk, dat is vaak wel anders. Het vlees en vis was ook erg lekker maar dan weer niet heel erg bijzonder. Leuke sfeer, vriendelijke en attente bediening in een mooie omgeving.

Gegeten op 19 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Toevallig tegen aan gelopen en met zijn zevenen naar binnen gestapt. Het eten was er erg lekker en meer dan voldoende. 5x de uitgebreide rijsttafel en 2x de vegetarische rijsttafel. Zo'n beetje alles is opgegaan, dat zegt voldoende. Vriendelijke bediening maar het interieur (vloerbedekking!) is echt meer dan oubollig. Dit zou wel een keer een beetje aandacht mogen verdienen.

Gegeten op 22 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Grappig klein tentje waar het snel vol zit (letterlijk en figuurlijk) Het keukentje en de bediening is er niet op voorbereid als alle 6 tafeltjes vol zitten waardoor het wachten op zowel je drankje als je lunch heel erg lang duurt. Jammer want het eten is er verder erg prima (lunch)

Gegeten op 15 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier komen we graag voor een goede kop koffie, een lekker broodje en overheerlijke cheesecake. Het begint stilaan wel steeds poulairder te worden en je merkt dat de locatie daar niet echt op voorbereid is waardoor het wachten op je broodje lang kan duren. Maar blijft een fijne plek en komen zeker weer terug.

Gegeten op 16 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Vooral voor de vegetariër een walhalla maar ook als alles-eter kom je hier goed aan je trekken. Ruime keuze, mooie diversiteit aan smaken, kleuren en geuren. Zelf afwegen en dan naar gewicht van je bordje afrekenen. Flink aan de prijs! Maar het eten is er wel lekker. De locatie is een soort ouderwetse schoolkantine en dus nogal saai. Door de hoge prijs laten we ons toch een beetje afschrikken.

Gegeten op 1 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige plek met heerlijk eten. Wij hebben hier geluncht, de boerenlunch. Het was meer dan genoeg en supervers. Leuke industriële locatie, geheel open keuken, vriendelijke bediening, stoere houtkachel en de huispoes Bas. Ook voor de vegetariër aardig wat keus, hier gaan we absoluut vaker heen, aanrader!

Gegeten op 23 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Het oogt als een soort eetschuur maar wil zich graag profileren als goed restaurant. Dat zie je met name in de prijzen terug. Hoofdgerechten kosten rond de €22,-- en dat is niet erg goedkoop. Als vegetariër heb je hier (g)een keus, de groentenquiche die overigens niet erg bijzonder was volgens onze tafelgenoot. Wij hadden het 5-gangen diner (waarvan 1 "gang" een soort van spoom was) maar het vlees was supermals en leuk opgemaakt. Slim om dit "slechts". €35,-- te laten kosten want zo wordt het verschil tussen 1 hoofdgerecht of zo een menu wel erg klein. Prima gegeten, meer dan genoeg en de bediening was vriendelijk.

Gegeten op 9 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Valentijnsvrijdag hier gegeten. Het 7 gangen verrassingsmenu met bijbehorende wijnarrangement en natuurlijk afsluiten met de enorme kaaskar. Alle voor en tussengerechten waren heerlijk en bijzonder. Het hoofd was een herten biefstuk die eigenlijk wat taai was en dus daarom net geen 9. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke bijpassende wijnen en de kaas maakt het helemaal af, zeker toen we hier ook nog eens 4 bijbehorende drankjes bij kregen (speciaal bier, whiskey, rode wijn en port) Leuk! Niet goedkoop maar wel heerlijk eten en een avondje uit.

• Recensies in de laatste twee jaar

Twee weken geleden hier gegeten. De bediening is vriendelijk de locatie verder niet heel speciaal. Wel veel rustige en afgelegen hoekjes voor als je privezaken wilt bespreken. Het eten is niet erg bijzonder en vooral zout en vet.

IENS bestaat 15 jaar!