a TripAdvisor company

van Eendje2cv

Eendje2cv

Lekkere tapas, lekkere wijn en vriendelijke bediening die de tijd nam om ons het een en ander uit te leggen. Paar weken later zelfs nog een keer geweest. Buiten op het terras gezeten, wel wat vol en krap maar desondanks ging alles goed en vlot.

Gegeten op 29 augustus 2015

Eendje2cv

Met 10 man hier gegeten. De eerste drankjes kwamen snel, daarna was het bedelen om nog wat te drinken. Eten zag er wel verzorgd uit maar overstijgt het niveau van eetcafe nauwelijks. Dat is op zich niet erg maar daar zijn de prijzen niet naar. Geen aanrader

Gegeten op 26 november 2015

Eendje2cv

Prima eten. Kwaliteit en prijsverhouding kloppen wel. Leuke ambiance en sfeer met vriendelijke bediening. We waren er wat later op de avond maar desondanks nog steeds gezellig druk.

Gegeten op 15 oktober 2015

Eendje2cv

Ja, ik hou van dit soort plekken. Hoog "links" gehalte, echter wel met "rechtse" prijzen, dat is dan wel weer net een beetje jammer.
Het eten is er zeer goed, de bediening erg vriendelijk en de wijnen zijn lekker.
Ga er zeker weer eens heen, ik zal dan echter wel wat meer op de prijs letten.

Gegeten op 17 oktober 2015

Eendje2cv

Zeer goede pizza's die echter wel fors aan de prijs zijn. Desondanks kom ik hier vaker terug. Bediening is vriendelijk en altijd in voor een praatje of grapje. Wijn uit een karaf en binnen een uur sta je weer buiten.

Gegeten op 22 oktober 2015

Eendje2cv

De plek is fantastisch maar het lijkt een beetje tenonder te gaan aan zijn eigen succes. Als het druk is, kunnen de bediening en de keuken het niet goed aan, dat is jammer want de gerechten zijn lekker. Ik ben, als niet ouder, niet zo gecharmeerd van al die rennende en gillende kinderen maar ik kan mij voorstellen dat het voor ouders een ideale plek is. Ik ga voortaan liever savonds wat later op de avond.

Gegeten op 1 november 2015

Eendje2cv

Ja, je kunt er eten maar daar is dan eigenlijk ook wel alles mee gezegd. Ramvol, bloedheet en plakkerige tafeltjes. Eten was prima maar meer ook niet. Bediening was vriendelijk maar kon het niet goed aan. Keldergewelven zijn verder erg mooi en historisch maar hier is het wel erg rommelig. Zonde.

Gegeten op 6 november 2015

Eendje2cv

Gerecht meegenomen naar huis, leek eerst wat prijzig maar ik bleek er twee dagen van te kunnen eten. Heerlijke curry met verse groenten en mals rundvlees. Het is er populair en dat zie je. Propvol. Interieur is belabberd maar de keuken is erg goed, en dat is het belangrijkste. Zeer vriendelijke dame en heer achter de bar.

Gegeten op 28 november 2015

Eendje2cv

Met zijn drieën hier gegeten. Vriendelijke bediening en uiteraard een tafel vol met eten. De gerechten waren zeker prima, zoals je in een indonesisch restaurant kunt verwachten. Maar veel meer dan prima was het dan weer niet. De inrichting is erg oubollig, maar dat hoort er dan ook wel weer een beetje bij. Alhoewel, als de keuken er net zo uit ziet als het interieur... Vriendelijke en attente bediening.

Gegeten op 20 december 2015

Eendje2cv

Als kip je specialiteit is, dan is het toch een soort van knap dat het lukt om een maar net gare kip te serveren... Jammer want de smaken zijn verder prima.
Bediening is vooral druk met elkaar en hadden nauwelijks oog voor ons en even later stonden ze met zijn tweeen aan onze tafel.
Leuke inrichting maar dat is bijzaak. Ik ga er niet snel weer heen.

Gegeten op 12 december 2015