a TripAdvisor company

van Eendje2cv

Eendje2cv

Een erg fijne en hartelijke plek om te zijn en te eten&drinken. Geheel open keuken, houtkachel, poes Bas, vriendelijke bediening. En dat op een industrie-terrein waar je het niet verwacht.
We komen hier graag.

Gegeten op 22 januari 2015

Eendje2cv

Hier blijven we terugkomen. Altijd het 4-gangen verrassingsmenu en in dat menu zit vervolgens nooit wat op de kaart of dagkaart staat, zo hoort het. Vriendin is vegetariër (geen vlees en vis) en altijd wordt er bij haar menu ongevraagd €7.50 in mindering gebracht, top. Bediening vriendelijk en kundig, gewoon fijne plek.

Gegeten op 4 januari 2015

Eendje2cv

Een bijna warme kop chocomel maar wel overheerlijke apfelstrudel! Interieur heeft hoog kantine gehalte, door de buitenkant zou je binnen meer Zwitserse sfeer verwachten.

Gegeten op 25 januari 2015

Eendje2cv

De koffie was van het soort "oplos", de appeltaart uit de vriezer en het saucijzenbroodje ronduit onsmakelijk. Zelfbediening. Heel veel honden. Ruikt er ook vreemd.
Zonde want de locatie is bijzonder maar zelfs voor de koffie moet je hier blijkbaar niet zijn.

Gegeten op 25 januari 2015

Eendje2cv

We hadden zin in Indonesisch en door de recensies lieten we ons hier naar toe leiden. Verwacht echter geen keuze in rijsttafels oid, simpele recht-toe recht-aan gerechten. Vrolijke bediening (dochter denken wij) maar duidelijk onervaren en vergeetachtig. De prijs-kwaliteit is goed en het decor goedbedoelt plastic-fantastic. Geen alcoholvergunning en daarom maar een ice-tea genomen. Grappig tentje met lekker eten maar wellicht beter voor afhaal.

Gegeten op 24 januari 2015

Eendje2cv

Leuke vrije plek, lekker "links" zoals we dat noemen. Tijdelijke locatie en dat zie je aan alles. De burgers zijn er erg lekker en verzorgd alleen is de afzuiging zo slecht dat het er helemaal blauw stond en we uren in de wind stonken. Onze jassen konden naar de stomerij. Jammer maar daarom komen wij er niet meer.

Gegeten op 23 januari 2015

Eendje2cv

Toevallig de dag ervoor bij Little V in Rotterdam gegeten en wat is Den Haag dan een verademing! We werden enthousiast onthaalt, helaas was de tafeldame wel een stuk chagrijn. We moesten ook duidelijk opschieten om plek te maken voor de volgende gasten... Het gedeelde voorgerecht en hoofdgerecht was bijzonder lekker en meer dan genoeg. ook de huis-cocktails en ice-tea zijn een aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

Eendje2cv

Met 5 vrienden hier gegeten. Op zich prima geholpen en te woord gestaan en het eten was ok. Maar de tafels plakten en zijn smerig en de afzuiging werkt er zo gigantisch slecht dat onze jassen naar de stomerij konden. We stonken de hele nacht naar frituur. Jammer en voor ons een reden om niet meer te gaan.

Gegeten op 9 januari 2015

Eendje2cv

Hier met 10 collega's gegeten, toevallig in de restaurantweek. We konden dan ook alleen kiezen uit het restaurantweek-menu maar dat mocht de pret zeker niet drukken want we werden snel, vlot en vriendelijk bedient. Borden waren mooi opgemaakt, smaken waren erg goed. Ze hadden waarschijnlijk er niet op gerekend dat er zoveel personen eendenborst wilden eten want die portie was dan wel weer heel erg karig met 3 kleine stukjes. Lekkere kaas na en een en ander begeleid met een lekkere wijn. Leuke plek, netjes voor elkaar en goed verzorgd.

Gegeten op 20 maart 2014

Eendje2cv

Tijdens de restaurantweek hier gegeten en aangegeven dat er een vegetariër bij was. Hier hadden ze duidelijk flink hun best op gedaan want wat zag dat er goed uit en wat waren de smaken goed. Leuk, dat is vaak wel anders. Het vlees en vis was ook erg lekker maar dan weer niet heel erg bijzonder. Leuke sfeer, vriendelijke en attente bediening in een mooie omgeving.

Gegeten op 19 maart 2014