Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Erik Dekker

Erik Dekker

Heb hier met familie gegeten met een grouponbon. Helaas werd de groupon totaal niet waar gemaakt. Om te beginnen klopte de oorspronkelijke prijs al niet, voor 4 p zogenaamd 108 euro. Volgens menukaart max 64 euro! Daarnaast stond er 10 gerechtjes waarvan minimaal 2 vis en 2 vlees. Helaas zat er maar 1 vis en 1 vlees gerechtje bij!
De hapjes die we kregen waren oke, maar niet extreem bijzonder. Had net zo goed Turks of Grieks kunnen zijn. We hadden ook nog een voorgerechtje besteld, en eigenlijk waren die lekkerder dan het de overige mezzes zoals bladerdeeg gevuld met tonijn. Ook het nagerecht was lekker, we kozen voor Katayef, speciaal deeg met vulling van slagroom en pistaches.

De service was niet echt best. Mijn vader en ik hadden eerst een libanees biertje en toen een ander biertje. Hier kregen we niet eens een nieuw glas bij, erg vreemd. Ook hadden we het even over baklava dat we dat wel kenden en wat anders wilden proberen; zei ze: wacht maar tot je de onze geproefd hebt. Oke doe maar dan. Helaas ging dat niet door want het was op. Beetje opscheppen erover terwijl je het niet eens hebt?
Even later maakten we ook nog de opmerking over de groupon die niet helemaal overeen kwam met wat we kregen, maar dit werd zo weggewuifd. En daarnaast kun je er niet pinnen, niet echt meer van deze tijd!

Het decor binnen ziet er leuk uit, soort van onderzee wereld! Het was echter extreem warm en zaten we dus buiten op het terras, helaas waren de stoelen erg oncomfortabel en de tafeltjes veel te klein.

Niet echt een topavond gehad. Had er meer van verwacht.

Gegeten op 19 juli 2014

Erik Dekker

Gisteren hier gegeten met een Groupon actie. Als eerste wil ik even kwijt dat we erg goed geholpen zijn. Zeer vriendelijk personeel dat veel kan vertellen over de gerechten en wijnen.
Er werd gelijk uitgelegd dat we het 4-gangen keuze diner hadden, waarbij we bij het voor, hoofd en nagerecht een keuze uit 2 opties konden maken.
Ik koos voor de salade met tonijn vooraf, gevolgd door een soep van rode biet en scheermesjes, vervolgens de scholfilet met tomatenchutney en als dessert variaties van framboos en perzik. Mijn tafelgenote koos voor de parmaham vooraf, kalfsvlees als hoofd en een dessert met chocola en aardbeien.

Vrijwel alle gerechten waren erg lekker en goed bereid, we vroegen zelfs of we het aardbei/choco dessert nog een keer mochten. Zowel het vlees als de vis waren erg mals en goed bereid.
Wel vonden we de scheermesjes in de soep erg smakeloos en vrij taai (had het ook nog nooit gegeten ervoor). De soep zelf was erg bijzonder van smaak.

Quartier du Port is echt een aanrader, ik zal hier zeker nog eens terugkomen. Het eten en de service is werkelijk subliem. Eigenlijk waren alle gerechten erg goed, net als het brood en de amuse die we kregen.

Klein minpuntje vond ik het decor, de tafels en stoelen vond ik niet echt mooi, stoelen waren ook niet echt comfortabel.
Had een wat luxere uitstraling verwacht van de inrichting.

Gegeten op 28 juni 2014

Erik Dekker

Afgelopen woensdag met een groep hier geweest. Het eten was prima, precies wat je verwacht voor de prijs. Lekker, maar niet super bijzonder. Er stonden geen indrukwekkende pizza's op de kaart, maar gewoon een basic assortiment. Daarom koos ik voor de tortellini met beenham en roomsaus. Ik heb ook nog een stukje geprobeerd van de pizza crudo, welke erg lekker was (en er lekker uit zag).

De service is niet echt denderend, ze zijn super langzaam, de tent is dan ook wel extreem groot, daardoor mis je ook wel wat vriendelijkheid, het zijn echt obers en geen gastheren.

Leuk voor een keertje, maar niet spectaculair.

Gegeten op 28 mei 2014

Gegeten op 9 mei 2014

Erik Dekker

Gisteren hier gegeten met het Couverts dinerweek menu. Bij binnenkomst werden netjes onze jassen aangenomen en konden we een tafeltje uitzoeken. Het restaurant ziet er leuk uit met prettige warme sfeer en comfortabele stoelen.

Nadat we wat drinken hadden besteld, ontvingen we niet veel later een amuse met paprika. Een prima opwarmertje voor wat ons te wachten stond.
Het voorgerecht was een overheerlijke makreel. Daarna volgde ossenhaas met asperges als hoofdgerecht. Beide gerechten waren erg lekker en goed uitgebalanceerd.
Na deze top gerechten werd de avond perfect afgesloten met een uitstekend dessert. Het dessert bestond uit een blondie met chocolade mousse en verschillende bereidingen van mango. Wauw, dit was echt een van de beste desserts die ik ooit gegeten heb.
Het dessert was zo lekker dat we het nog een keer bestelde! Ook de dessertwijn paste perfect erbij.
We hebben echt een top avond gehad. Uitstekend eten, vriendelijke en goed personeel en een warme ontspannen sfeer.

Ik kan dit restaurant echt iedereen aanbevelen, echt een gouden pareltje!

Gegeten op 12 april 2014

Erik Dekker

Met een gezelschap hier gegeten. Ruime keuze aan tapas.
Enkele uitschieters naar boven waren het stoofpotje, de chrorizo, de biestukreepjes en de mosselen. Eigenlijk waren bijna alle tapas prima. Het onbeperkt tapas menu is zeker een aanrader.
Van alles van de kaart geprobeerd en eigenlijk zaten er geen matige tapas bij, het was allemaal erg lekker.

De service was wel redelijk, maar ze deden erg moeilijk toen we wat kraanwater wilden bestellen. Dit mocht niet etc. Later werd gemeld dat bij wijn en koffie wel water werd geschonken. Er is aardig wat wijn door heengegaan, maar als nog konden we niet wat kraanwater krijgen. Dat is toch wel erg klantonvriendelijk, zeker omdat er de rekening ruim 200 euro was (met zijn zevenen).
Af en toe waren ze ook wat langzaam in de bediening, dit kwam doordat wij helaas als enige in een ruimte zaten. De andere ruimte zat helemaal vol.

Het decor krijgt daarom ook maar een zes, eigenlijk is de tent veel te groot, ze hadden het beter kunnen opsplitsen in een eetzaal en een relax/danszaal ofzo.

Al met al zal ik hier vast nog wel eens gaan eten, aangezien ik een tapasliefhebber ben, en het eten prima naar wens was!

Gegeten op 23 maart 2014

Gegeten op 21 maart 2014

Erik Dekker

Afgelopen dinsdag hier met familie gegeten. Op de website hadden we gezien dat we onbeperkt tapas konden eten voor een vaste prijs, hier kozen we dan ook voor.
We begonnen de avond met stokbrood met aioli, tapenade, chorizo en lomo.
Het brood was erg vers en lekker, net als de huisgemaakte aioli en tapenade.
Vervolgens bestelden we wat warme hapjes. We hebben van alles van de kaart geprobeerd.
Uitschieters naar boven waren de spiesjes met varkenshaas, met ossenhaas en die met zalm.
De gehaktballetjes in tomatensaus en de gebakken champignons waren ook uitstekend!
Een echte aanrader zijn de inktvisringetjes, met stip de beste die ik ooit gehad heb.
Ietsje minder waren de kipspiesjes en de kippenvleugels, deze waren vrij droog.
Helaas was de tortilla erg droog, hierdoor krijgt Stay een dikke 7 voor het eten ipv een 8.

Als dessert koos ik voor een variant op creme brulee (ben even de naam kwijt), deze was ook erg lekker.

Verder was de gastheer (tevens een van de eigenaren) erg vriendelijk en heeft hij ons goed geholpen. De sfeer is leuk, het is een mooi klein tentje met veel ramen om door naar buiten te kijken. Ook erg prettig was dat de stoelen erg comfortabel zitten.

Als ze volgende keer proberen iets consistenter te zijn in de keuken en alle gerechten op het niveau van de inkitvisringen en de spiezen te brengen, zullen ze zeker een 8 verdienen!

Gegeten op 25 februari 2014

Erik Dekker

Naar aanleiding van de hoge beoordeling op iens hier een keertje met mijn vriendin wezen lunchen.

Erg leuk en klein Italiaans delicatessenzaakje/lunchroom.

Ik koos voor een broodje met parma ham, gorogonzola en walnoten, Mijn vriendin voor een broodje met parma ham, buffel mozzarrella en truffelsaus.

Met name de laatste variant was uitstekend.

Helaas hadden ze geen melk, en uiteindelijk een vrij beperkte selectie thee.

Verder was het personeel erg vriendelijk.

Een erg leuk tentje om te lunchen met vriendelijk personeel en uitstekende vers bereide broodjes.

Zeker voor herhaling vatbaar! (al is het maar om een van de vele variaties chocolademelk uit te testen op een winterse dag)

Gegeten op 2 november 2013

Gegeten op 17 november 2013