Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ieni

ieni

Heerlijk eten, veganistisch. Zeer schappelijke prijzen! Het restaurant ligt iets buiten het centrum, maar het is te lopen. Dit restaurant verdient veel klandizie: het is voor zover ik weet het enige vegetarische (en zeker het enige veganistische) restaurant in heel Limburg.

• Slecht

• Slecht

Een teleurstellende ervaring. We moesten meer dan vijf kwartier wachten op ons eten terwijl we hadden gezegd dat we haast hadden. Het zou niet binnen 10 minuten lukken, werd er gezegd. Dat klonk redelijk. Maar vijf kwartier is het andere uiterste. We hoefden weliswaar de drankjes (1 pp) niet te betalen, maar daar stond tegenover dat we de volle mep moesten betalen voor de kindermenu's waarbij het vlees was weggelaten. Kosten voor een biefstuk berekenen voor drie frieten en wat sla. Een vegetarisch alternatief was er niet voor kinderen, kennelijk. Het eten zelf heb ik niet echt geproefd, want alles moest binnen vijf minuten op omdat we ergens op tijd moesten zijn. Het liefst waren we weggelopen na een uur wachten maar uit fatsoen hebben we dat niet gedaan. Dit geintje heeft ons 94 euro gekost. Dit was eens maar nooooit weer. Jammer.