van SigridvV

• Goed

Begin december heerlijk geluncht. Dames en heren van de zwarte brigade zijn vriendelijk en kundig. Topper voor mij was het brownie dessert. Zelfs met westerstorm en regen is de plek uitzonderlijk. Door de vele kantoren in de directe omgeving is de clientele voornamelijk zakelijk. Rekening was prijzig maar ik had het er voor over. Ik kom graag nog eens terug wanneer de zon schijnt.

• Goed

Begin december gedineerd en het eten was prima in orde. Jammer dat er bij onze binnenkomst geen personeel was voor de ontvangst. Verder veel lokale gasten wat bijdraagt aan de ontspannen sfeer.

• Uitstekend

We hebben vrijdag 2 december van een heerlijk 5 gangen diner-van-de-chef genoten. Prachtige gerechten, prima geportioneerd en met heerlijke bijpassende wijnen. Het tempo ligt hoog, dat zou wat ons betreft best iets langzamer mogen. Enige echte minpunt was het vinden van de voordeur, zet er een lichtje naast!

• Goed

Eten was heerlijk, niets op aan te merken. Bediening aan heel flexibel met gedeeltelijk buiten en binnen eten. We hadden de pech dat er een groep was. Waarom plaats je die groep niet in een aparte ruimte, ze hebben er de ruimte voor. Gevolg is dat alle aandacht naar de groep gaat en dat de andere tafels weleens worden vergeten. Jammer!

• Uitstekend

Paar weken geleden heerlijk buiten geluncht. Wij vonden de sfeer, de lokatie maar bovenal het eten echt top. We komen zeker een keer dineren.

• Goed

Desserts zijn absolute toppers op het menu, huiswijn vond ik niet lekker, bediening vriendelijk, thema leuk doorgevoerd. Ik kom gerust nog eens terug.

• Goed

Vorige week geluncht met een broodje pikante kip en een broodje kalkoen met honing-mosterd saus die we beiden erg lekker vonden. Ook goed geprijsd. Door de open keuken en muziek wat luidruchtig maar decor is prima. Bediening was vriendelijk maar kan wel wat strakker en punctureler. Ik ga zeker een keer dineren.

• Goed

We hebben hier geluncht en dat was lekker. Water alleen van fles, witte huiswijn was prima. Bediening was ok, maar het was niet druk. Decor is lawaaierig en de ingang lastig als je het niet weet te zitten.

• Matig

Erg simpel en erg zout eten voor teveel geld is de eindconclusie na op een dnderdagavond spontaan te zijn binnengelopen. Kroketjes zijn een plakje camembert met filodeeg en dan is de kaas ook nog koud. Tournedos was een mooi stuk vlees maar de saus veel te zout en met een prijs van 24 euro echt veel te duur. Decor wat lawaaierig, publiek wat ouder en de vazen met verse bloemen vies.

IENS bestaat 15 jaar!