Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van HamiltonBrown

• Matig

• Matig

Altijd een leuk sfeertje daar en ze zijn erg aardig. De samenstelling van het menu begrijp ik echter nul (dinerdagen). De smaken klopten niet helemaal en er was absoluut geen lijn in, Ik moest mijn bestek voor de vlees en visgerechten elke keer houden en de 5e gang was geen toetje maar nog een volwaardig hoofdgerecht. Uiteraard natuurlijk om nog geld uit te persen met de toetjes. Niet mee eens, ze kunnen veel beter. De Tapas zijn hier anders namelijk erg smakelijk. Dit was erg mwoah. Wijn was wel heerlijk.

• Uitstekend

• Uitstekend

Ik ben hier de afgelopen weken heel vaak gekomen. Het is de gezellige italiaan om de hoek die écht soulfood klar kan maken. Ik raad de Barbera aan als rode wijn en de Clik als wit. En de antipasti. Ik heb nooit een heerlijkere verzameling voorgerechten gehad, vooral de parmezaan-sticks zijn een aanrader. Ook de pastas zijn geweldig maar een beetje te weinig pasta en teveel olie. Ik heb nu 4 keer dezelfde pasta gegeten en ze was 4 keer anders misschien moeten ze daar nog aan werken. De enige écht kritiek die ik heb zijn de toetjes op de panna cotta na zijn die niet echt lekker en een beetje liefdeloos . Ik mis iets wat een beetje fris is met fruit of ijs en wie zo lekker kan koken weet zeker ook geweldige profiterol of tiramisu te maken. Al met al een plek om zich thuis te voelen, te genieten en EINDELIJK een tent in Amsterdam die willen dat je voldaan en niet arm naar huis gaat. Ik blijf terugkomen!

• Slecht

• Slecht

Heb hier afgelopen week avondgegeten met een vriendin en we waren erg ontevreden, gingen boos naar huis en vonden het allebij zonde van het geld. We hebben verschillende Tapas gegeten, één slechter dan de andere. De slechte smaken werden door te veel knoflook gecamoufleerd en zelf de biertjes waren nog slecht getapt en elk bord en elk glas dat we kregen waren vies.
Dat elk product overpriced is maakte het niet beter en ik zal er zeker nooit meer naartoe gaan.

• Goed

• Goed

Hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. spannende smaken en smaakcombinaties die leuk in elkaar zaten. We hebben voor het 4 gangen verassingsmenu gekozen en een perfecte wijn erbij. De enige minpunten waren dat de portie van het hoofdgerecht wel iets groter had mogen zijn, het leek meer een derde voorgerecht en na 4 gangen had ik zelfs nog een beetje honger. De bediening had kennelijk haar eerste dag want toen ze uit had moeten leggen wat we op ons bord hadden zei ze: ".....en dit is puntje puntje puntje weet ik niet meer, eet smakelijk" en liep weg. Dat was wel erg jammer.
Afsluitend kan ik alsnog zeggen dat het eten heerlijk was en het restaurant mooi een sfeervol ingericht. We hebben genoten.