Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van xmaster

• Uitstekend

• Uitstekend

Veel recensie gelezen omtrent bordewijk varierend van slecht tot uitstekend. In grote lijnen eens met de meeste recensie hier dat eten zeer goed is, service redelijk en inrichting ook redelijk. Vanavond bij Bordewijk gegeten. Herinnering nog vers besluit ik toch om uitstekend te geven. Voor ons als geregelde eter weegt de kwaliteit van het eten zwaarder dan de service of inrichting van het restaurant. eten is bij bordewijk van uitstekende kwaliteit vooral als in ogenschouw neemt dat je voor 40-50 eur (3-4 gangen) eten waar menige michelinster restaurant niet aan kan tippen. Topper vd avond zijn de risotto fruit de mer (alle schelpdier ingredienten waren vol van smaak - natuurlijke smaak vd ingredienten kwam geheel tot hun recht zonder veel poespas), de vangst vd dag (zeer krokant en smaakvol gebakken zonnevis met truffel (in overvloed) , het dessert van mango met mousse van chocolade (sublieme combinatie van mango met witte chocolade mousse met zeer intense smaak). Eerlijk is eerlijk - verwacht je de service en inrichting van een michelinster restaurant, dan kom je teleurgesteld thuis. Wijn en water moet je zelf bijschenken. Continue aanvoer van brood stokt bij de 1e ronde vh hoofdgerecht. Bediening van 4 m/v op 50 couvert vs michelinster 6 m/v op 30 couvert resulteert in lange wachttijd. de prijs is dan ook 40% goedkoper - komt vooral tot uitdrukking in de prijs vd drank. Wij kwamen hier voor eten en gingen zeer content naar huis :)