Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van g-belttens

• Uitstekend

Mooi klassiek restaurant met alles zoals je het verwacht. Goede zaak!

• Goed

Gezellig zaak met lekkere ribjes op de kaart. Wel lang wachten voor dat je het eten hebt. Maar als we in heerlen zijn gaan we hier naar binnen.

• Uitstekend

Hele gezellige avonden met uitstekend eten en bediening meegemaakt. Leuke dagschotels met veel eten uit de streek.
Bediening is af en toe een tikje arrogant.... (maar als je in zo'n topzaak werkt ;-))

• Slecht

• Slecht

Spiezen van runderhaas waren doorbakken en was niet door te komen. Hierover opmerking gegeven aan de bediening: "dat moet anders wordt je ziek"!!!
Hier komen we nooit meer!

• Matig

• Matig

Matige ervaring gehad hier. We bestelden met 4 personen onze lunch op een rustige dag (waren met nog 3 andere tafels). Na 50 min wachten kwamen 3 gerechten op tafel. Vervolgens op 1 gerecht nog 15 min moeten wachten. Tot overmaat van ramp was de pasta met zeevruchten lauw. Hier hebben we maar niks meer van gezegd want we vonden het zielig worden voor de ober. De bediening was vriendelijk maar wist niet zo goed met "de stress" om te gaan. Mooie zaak met veel ramen (dat wel).

• Goed

Als regelmatige bezoeker wordt het tijd om ook een menig achter te laten. Erg voldaan en lichtelijk aangeschoten als ik hier naar buiten loop. Echt een leuk zaak met vriendelijk personeel en kwalitatief goede tapas! Wij blijven terugkomen.