van Proever13978

• Uitstekend

In dit restaurant eet je altijd prima. De ingredienten zijn van een uitstekende kwaliteit. De keuken levert constatnte kwaliteit. De menukaart wordt regelmatig vernieuwd. De wijn is lekker. Je hebt voor ongeveer 25 euro een prima driegangen menu. Het interieur is zeer verzorgd. De bediening is wat onervaren. Het restaurant is een echte aanrader. Ik ken geen beter restaurant in de regio.

• Goed

Restaurant Parkzicht serveert Italiaanse gerechten. De entourage doet in niets aan een Italiaans restaurant denken. In de keuken staat een Nederlander te koken met flink wat Italiaanse horeca achtergrond. De pizzabakker is een Italiaan.
Het eten is puur. De ingrediënten zijn prima van kwaliteit en de bereiding is zoals het moet. De kaart is relatief klein, maar op aanvraag is er meer mogelijk. Ik at er met een groepje collega's en we waren heel tevreden. Normaal gesproken zou ik niet eens naar binnengegaan zijn. De akoestiek van het eetzaaltje is matig en je wil je toch een beetje in Italie wensen. Het eten maakt echter heel veel goed, zodat ik er graag terug zal komen. De prijzen zijn heel redelijk, 25 euro voor een drie gangen menu.

• Goed

Vorig weekend genoten van het visbuffet. Wordt maar een paar keer per jaar georganiseerd, maar wie van vis houdt, moet zijn kans grijpen. Eerst een reeks lekere vishapjes, waaronder oesters en krab, daarna mosselen. kabeljauw en een stukje gebakken vis. De entourage is eenvoudig, maar je komt hier voor de verse vis.

• Goed

Het vorige weekend genoten we met vrienden van het magic diner. Een heerlijk 4-gangenmenu met tussendoor een goochelaar van sublieme kwaliteit, die je aan tafel enorm vermaakte met ongelofelijke acts. Het eten was zoals we dat in Paddington gewend zijn. Bourgondisch, afwisselend en steeds goed bereid. Verse ingredienten, lekker wild (hertenbiefstukjes in mijn geval), goede visschotels en steeds verzorgd. De eigenaar wisselde de door ons uitgekozen wijn direct om toen een van ons er teveel houtsmaak in aantrof. Goede service was uitgangspunt.

IENS bestaat 15 jaar!