van Mich75

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten in het kader van een (schoon)familie uitje. Niet mijjn keus, het volproppen voor zo weinig mogelijk. Personeel kan niet lachen. Geen enkele uitzondering. Dwangmatig zijn ze met hun werk bezig. Nee men weet niet hoe met de klant een leuke avond uit bezorgd. Jammer...

Eten is veel, kwaliteit matig tot slecht. In het all you an eat concept is er echt beter in Almere. Andere wok restaurants bewijzen dat het kan. Nee geen aanrader.

Gegeten op 20 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met een groep collega's. Erg druk, wat het geheel een rommelige indruk geeft. Bediening is vriendelijk maar het geheel oogt soms wat chaotisch. Eten was lekker, maar niet heel bijzonder. Waren 45,- per persoon kwijt. Locatie is zeker goed te noemen.

Conclusie is wel dat het goed was, maar zou er geen tweede keer meer naar toe gaan.

Gegeten op 11 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met een groep collega's. Service was onder de maat moesten lang wachten op onze drankjes. Toen die kwamen klopte de bestelling niet. Hoofdgerecht waren ze een disgenoot vergeten. Die kreeg pas eten toen de rest het ophad. Een collega kreeg nog een drankje over haar heen, waar door ze kletsnat was. Geen compensatie hier voor vanuit de bediening.

Porties waren klein, kwaliteit matig zeker voor de prijs die er voor wordt gevraagd. Prijs kwaliteit verhouding is dus absoluut niet op orde.

Nee geen aanrader.

Gegeten op 10 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag hier de lunch gebruikt. Mooie oude omgebouwde tram. Leuke inrichting en alles is brandschoon. Gastvrije, vriendelijke bediening die tijd heeft voor een praatje. Alles word hier dagelijks vers gemaakt en dat proef je. Heerlijke tomatensoep met zelf gemaakte ballen erin. Super lekker en een goede kom vol. Disgenote had broodje gezond. Ook heerlijk vers en rijk belegd. Prijzen zijn voor Amsterdamse begrippen zeker laag te noemen. Prijs kwaliteitsverhouding is dik in orde!! Een absolute aanrader en ik kan het zeker aan iedereen aanbevelen. Tot snel!

Gegeten op 29 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Alles aan dit restaurant is top. En dat voor een hele lage prijs. Inmiddels meerdere keren gegeten en het lijkt er op dat de kwaliteit alleen maar groeiende is. Wat hebben deze mensen passie voor hun vak. En dat proef je in elk gerecht. Top dat je in zo'n korte tijd kunt uitgroeien tot een van de beste restaurants van Almere.

Ik kan het in ieder geval iedereen aanraden.

Gegeten op 1 november 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten omdat mijn schoonouders ons wilde verassen. En die hebben niet zo veel geld, en dan kom je met een Groupon hier uit. Het "lekkere" soepje bij binnen komst was alles behalve lekker. Zo goed als alleen bouillon en vrij smakeloos. Het interieur is sober en straalt absoluut geen warmte uit. Dat doet de BBQ ook niet helaas. Wat dat betreft herken is de kritiek wel van de vorige proever. Vlees is van mindere kwaliteit en de keus beperkt. De eigenaar is niet aardig, eigenlijk een vervelde zeurende man. Absoluut een afrader, ondanks de prijs. Zelfs met de lage prijs is de prijs kwaliteitsverhouding absoluut niet in orde.

Gegeten op 11 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten met twee vriendinnen. Wat kunnen ze hier lekker eten maken. Ik had ossenhaas en die was zo heerlijk mals. Om je vingers bij op te eten. Bediening is vriendelijk en attent. Echter wat onbezet waar door je soms (te)lang moet wachten. Rekening met zijn drieën was 110 euro. Wat absoluut niet duur is met de geboden kwaliteit. Komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 18 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Niet ter eren van dierendag(puur toeval), maar gewoon omdat het kan hier gegeten. Wat een heerlijk intiem restaurant blijft dit toch. Lekkere wijnen super heerlijk eten en voor elk wat wils. Wat een passie leggen deze mensen in hun werk. En dat proef je in alle gerechten terug. En de rekening is voor de geboden service en kwaliteit absoluut niet hoog. Graag tot snel maar weer.

Gegeten op 4 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Voor mijn verjaardag van mijn zoontje hier in dit leuke, mooie, nieuwe restaurant gegeten. Goede en vriendelijke ontvangst. Gedurende de hele avond bleef de service, snel en vriendelijk. Met goede uitleg over de producten. Eten was verrukkelijk, van alles geprobeerd en alles was even lekker. Vooral het brood was zalig. We moesten na afloop 80 euro betalen met zijn drieën. Wat ik absoluut niet duur vind.

Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Een absolute aanrader. En zeker als starter met dit service en kwaliteits niveau 3 x 10 waard!!

Gegeten op 21 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Met zijn 5en hier gegeten. Service was wisselend, ene serveerster was goed de andere liet steken vallen. Bestellingen duurdere enorm lang. Ook de tijd tussen de gangen was veel en veel te groot. Eten was redelijk spare-ribs waren goed, brood leek daar in tegen weer oud. Sla al wat oud(bruin). Toetje leek fabriekswerk. Nee geen volgende keer wat mij betreft.

Gegeten op 10 augustus 2013

IENS bestaat 15 jaar!