van Mich75

Mich75

Hier met zoonlief en exvrouw gegeten. Mooie locatie met een enorme speeltuin. Alles ziet er strak en nieuw uit. Al vind ik de inrichting wat sober. Eten was voldoende. Pannenkoeken waren wat dun. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Moesten 65 euro afrekenen met zijn drieën wat wel weer mee valt. Komen vast nog wel eens terug.

Gegeten op 3 april 2015

Mich75

Hier gegeten met een vriendin. Vind de inrichting vrij krap, donker en ongezellig. Personeel was nogal veel met zich zelf bezig. Een van de twee personeelsleden ging uitgebreid eten met een andere gast aan een van de tafels. Burger was lekker(kip) maar ook geen hoogvlieger. Prijs vrij hoog voor het aangeboden.

Gegeten op 13 maart 2015

Mich75

Gisteren avond gegeten bij ons favorieten restaurant. Door omstandigheden al een tijdje niet geweest. Maar het was weer super. Gekozen voor het 5 gangen diner met wijnarrangement. Elke gang was heerlijk, de wijnen erbij waren ook super. Vlees en vis werden mooi afgewisseld. De bediening deed ook zijn best, was erg gezellig zeker de ongedwongen sfeer kan ik altijd wel waarderen. Tevreden zijn wij huiswaarts gekeerd. We komen zeker weer terug.

Gegeten op 7 februari 2015

Mich75

Vanmiddag hier geluncht met zoonlief(7 jaar). Ik had een uitsmijter spek. Zaten maar twee eieren op ip de beloofde 3. De boterhammen lagen boven op elkaar gekwakt. Brood was duidelijk al oud. Tosti van mijn zoon was goed. Het duurt lang voordat bestellingen komen. Redelijk moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen. Om iets te kunnen bestellen. Personeel is wel vriendelijk.

Gegeten op 4 februari 2015

Mich75

Kwaliteit is hier heel erg goed. Daar in tegen de prijs laag. Wij waren met zijn drieën 70 euro kwijt. Bediening is snel heel erg aardig en super gastvrij. Eten is heel erg lekker en de porties zijn zeker groot te noemen. Op zondag was het restaurantt weer tot de laatste plaats bezet. Ik kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten. Tot de volgende keer.

Gegeten op 1 februari 2015

Mich75

Laats hier een bittergarnituur gegeten. Buiten het feit dat deze naar verhouding veel te duur was. Was de kwaliteit van het product erg slecht. Veel te hard gebakken en te donker. Personeel wisselt maar over het algemeen vind ik het onder de maat. Zonde dat er in Almere weinig keus is in leuke tentjes om te drinken.

Gegeten op 28 december 2014

Mich75

Gisteren avond hier gegeten. Tot 3 keer toe duurden het enorm lang voordat onze dranjes kwamen. Dit terwijl er personeel aan de bar zat niks te doen. Diverse gerechten geprobeerd. Vond de kwaliteit erg tegen vallen. Veel vlees was zwart geblakerd. Garnalen waren ronduit vies. Nee voor mij geen volgende keer meer.

Gegeten op 14 december 2014

Mich75

Hier gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke en vrolijke bediening. Al duurde tot 2 x toe heel erg lang voordat de drankjes kwamen. Nadeel is ook dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Als voorgerecht tomatensoep. Viel zowel als smaak als hoeveelheid tegen. Als hoofdgerecht tourndosspies, deze waren wel lekker. Als nagerecht een sorbet(viel tegen volgens mijn disgenoot) en een verwen koffie. Die oke was. Na afloop duurde het vrij lang voordat we de aandacht konden trekken van de bediening om de rekening te vragen.

Gegeten op 28 november 2014

Mich75

Soms heb je van die restaurants waar alles klopt. Bij binnen komst werd keurig de deur open gehouden door een personeelslid. Jassen werden in ontvangsgenomen en gedurende de hele avond was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk heerlijk gegeten super lekker gegrilled vlees. Veel bijgerechten en een goede saladebar. Na afloop kregen we nog een kopje koffie van het huis aangeboden. De rekening was 56 euro wat met zijn tweeën voor een voor, hoofd en nagerecht niet duur is. Wij komen zeker weer terug. En als alles klopt en er niks te klagen is dan zijn drie 10en op zijn plaat.

Gegeten op 8 november 2014

Mich75

Hier met zijn tweeën gegeten. Vooraf garnalen coktail. Jammer genoeg met Noorse ipc Hollandse garnalen. Was voor de rest best lekker. Als hoofdgerecht een schotel met 4 soorten vlees. Was ook lekker. De bediening is erg aardig en beleefd en snel. Kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 31 oktober 2014