a TripAdvisor company

van Mich75

Mich75

Samen met mijn vriendin gegeten bij Brons. Beiden een 5 gangen diner met bijpassend wijnargement. Elke gang was heerlijk, de wijn erbij was super lekker en goed uitgezocht. Bijzonder dat in de jaren dat ik bij Brons kom de kwaliteit alleen maar beter wordt. En heel prettig is ook de gezellige en fijne bediening. Lekker informeel en daar houden wij wel van. Tot de volgende keer maar weer. Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen.

Gegeten op 23 mei 2015

Mich75

Hier high tea gedaan samen met mijn weder helft. Datum weet ik niet meer zo heel goed paar maanden geleden ergens in januari. Kan kort zijn hoeveelheid: minimaal kwaliteit: slecht service: slecht. Met kop en schouders een van de slechtere restaurants in Almere(vind ik).

Wij komen er nooit meer.

Gegeten op 9 januari 2015

Mich75

Gisteren hier gegeten met een vriendin. Bij binnen komst duurden het vrij lang voordat iemand van de bediening ons aansprak. Als voorgerecht had ik inktvisringen, wel 6 stuks. Beetje magertjes. Disgenote had garnalen wat weer een enorme hoeveelheid was. Hoofdgrecht was oke al vond ik het vlees wat aan de vette kant. Bediening was niet heel attent en redelijk kort af. Inrichting van de zaak is wat aan de donkere kant.

Gegeten op 6 mei 2015

Mich75

Goed eten voor een mooie prijs. Super vriendelijke bediening en goede service. Wat wil je nog meer, wat mij betreft een van de betere restaurants van Amersfoort. Komen zeker weer terug. Bedankt team Celik!!

Gegeten op 5 mei 2015

Mich75

Hier pannenkoeken gegeten. Inrichting is wat gewoontjes. Bediening wat chaotisch. Lopen als kippen zonder kop door elkaar heen. Enige structuur zit er niet in. Waar door de bestelllingen niet echt vlot verlopen. Pannenkoeken waren niet slecht maar verder dan een 7 kom ik niet.

Gegeten op 25 april 2015

Mich75

Hier met zoonlief en exvrouw gegeten. Mooie locatie met een enorme speeltuin. Alles ziet er strak en nieuw uit. Al vind ik de inrichting wat sober. Eten was voldoende. Pannenkoeken waren wat dun. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Moesten 65 euro afrekenen met zijn drieën wat wel weer mee valt. Komen vast nog wel eens terug.

Gegeten op 3 april 2015

Mich75

Hier gegeten met een vriendin. Vind de inrichting vrij krap, donker en ongezellig. Personeel was nogal veel met zich zelf bezig. Een van de twee personeelsleden ging uitgebreid eten met een andere gast aan een van de tafels. Burger was lekker(kip) maar ook geen hoogvlieger. Prijs vrij hoog voor het aangeboden.

Gegeten op 13 maart 2015

Mich75

Vanmiddag hier geluncht met zoonlief(7 jaar). Ik had een uitsmijter spek. Zaten maar twee eieren op ip de beloofde 3. De boterhammen lagen boven op elkaar gekwakt. Brood was duidelijk al oud. Tosti van mijn zoon was goed. Het duurt lang voordat bestellingen komen. Redelijk moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen. Om iets te kunnen bestellen. Personeel is wel vriendelijk.

Gegeten op 4 februari 2015

Mich75

Kwaliteit is hier heel erg goed. Daar in tegen de prijs laag. Wij waren met zijn drieën 70 euro kwijt. Bediening is snel heel erg aardig en super gastvrij. Eten is heel erg lekker en de porties zijn zeker groot te noemen. Op zondag was het restaurantt weer tot de laatste plaats bezet. Ik kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten. Tot de volgende keer.

Gegeten op 1 februari 2015

Mich75

Laats hier een bittergarnituur gegeten. Buiten het feit dat deze naar verhouding veel te duur was. Was de kwaliteit van het product erg slecht. Veel te hard gebakken en te donker. Personeel wisselt maar over het algemeen vind ik het onder de maat. Zonde dat er in Almere weinig keus is in leuke tentjes om te drinken.

Gegeten op 28 december 2014