Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Mich75

Mich75

Gisteren avond hier gegeten. Tot 3 keer toe duurden het enorm lang voordat onze dranjes kwamen. Dit terwijl er personeel aan de bar zat niks te doen. Diverse gerechten geprobeerd. Vond de kwaliteit erg tegen vallen. Veel vlees was zwart geblakerd. Garnalen waren ronduit vies. Nee voor mij geen volgende keer meer.

Gegeten op 14 december 2014

Mich75

Hier gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke en vrolijke bediening. Al duurde tot 2 x toe heel erg lang voordat de drankjes kwamen. Nadeel is ook dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Als voorgerecht tomatensoep. Viel zowel als smaak als hoeveelheid tegen. Als hoofdgerecht tourndosspies, deze waren wel lekker. Als nagerecht een sorbet(viel tegen volgens mijn disgenoot) en een verwen koffie. Die oke was. Na afloop duurde het vrij lang voordat we de aandacht konden trekken van de bediening om de rekening te vragen.

Gegeten op 28 november 2014

Mich75

Soms heb je van die restaurants waar alles klopt. Bij binnen komst werd keurig de deur open gehouden door een personeelslid. Jassen werden in ontvangsgenomen en gedurende de hele avond was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk heerlijk gegeten super lekker gegrilled vlees. Veel bijgerechten en een goede saladebar. Na afloop kregen we nog een kopje koffie van het huis aangeboden. De rekening was 56 euro wat met zijn tweeën voor een voor, hoofd en nagerecht niet duur is. Wij komen zeker weer terug. En als alles klopt en er niks te klagen is dan zijn drie 10en op zijn plaat.

Gegeten op 8 november 2014

Mich75

Hier met zijn tweeën gegeten. Vooraf garnalen coktail. Jammer genoeg met Noorse ipc Hollandse garnalen. Was voor de rest best lekker. Als hoofdgerecht een schotel met 4 soorten vlees. Was ook lekker. De bediening is erg aardig en beleefd en snel. Kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 31 oktober 2014

Mich75

Gegeten met een vriendin en met zoonlief(7 jaar). Zaten op de zolder wat minder gezellig was als beneden. Vooraf tomaten soep, die smaakte niet zelfgemaakt. Pannenkoeken vielen tegen de randen van de pannenkoek waren bij het opdienen ijskoud. Smaak was vrij flauw en de pannenkoeken waren ook aan de dunne kant. Bediening was vriendelijk alleen wel wat traag.

Gegeten op 25 oktober 2014

Mich75

Dit restaurant stond al een tijdje op ons verlanglijstje en vanavond konden we dan zelf onder vinden of de goede waarderingen op zijn plek zijn. En ja dit restaurant voldoet in onze ogen. Bediening is goed, vriendelijk en snel. Ondanks de drukte kunnen de twee meiden in de bediening het goed bijbenen. Eten is heerlijk, hadden biefstuk en Ossenhaas. Beiden heerlijk bereid. Na afloop moesten we 100 euro met zijn tweeën afrekenen. Wat niet duur is voor de geboden eten. Gewoon een absolute aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2014

Mich75

Hier afgelopen woensdag gegeten met m'n vriendin. Opvallend is de toch wel erg beperkte menu kaart. Dus maar gekozen voor de beroemde burgers. Deze waren zeer smakelijk. Nagerecht viel erg tegen. Bediening was wel zeer vlot en vriendelijk. Maar dat kwam misschien door dat er weinig gasten waren.

Gegeten op 17 september 2014

Mich75

Hier eten afgehaald. Eten was niet lekker bami en nasi zat een vieze bijsmaak aan. De loempia's smaakte nogal zurig. Alle andere gerechten waren flauw van smaak. Nee hier gaan we geen tweede keer meer halen.

Gegeten op 1 augustus 2014

Mich75

Hier gegeten in het kader van een (schoon)familie uitje. Niet mijjn keus, het volproppen voor zo weinig mogelijk. Personeel kan niet lachen. Geen enkele uitzondering. Dwangmatig zijn ze met hun werk bezig. Nee men weet niet hoe met de klant een leuke avond uit bezorgd. Jammer...

Eten is veel, kwaliteit matig tot slecht. In het all you an eat concept is er echt beter in Almere. Andere wok restaurants bewijzen dat het kan. Nee geen aanrader.

Gegeten op 20 december 2013

Mich75

Hier gegeten met een groep collega's. Erg druk, wat het geheel een rommelige indruk geeft. Bediening is vriendelijk maar het geheel oogt soms wat chaotisch. Eten was lekker, maar niet heel bijzonder. Waren 45,- per persoon kwijt. Locatie is zeker goed te noemen.

Conclusie is wel dat het goed was, maar zou er geen tweede keer meer naar toe gaan.

Gegeten op 11 november 2013