Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van petermaastricht

petermaastricht

Dit restaurant ligt in de wijk Sint Pieter, even buiten het centrum van Maastricht. De sfeer is absoluut aangenaam, mooie warme en moderne inrichting. We werden verwelkomt door de gastvrouw die de gehele avond hartelijk en ontspannen de bediening deed. We besloten niet het chef menu te nemen (29 Euro) maar à la carte te eten. Vooraf de lauwwarme Schotse zalm met venkelsalade en een gefrituurde gamba erop, mooie smaakcombinatie. Als tussengerecht de kreeft die mooi geserveerd werd met een goede cuisson. Vervolgens kwam de kalfswang, een heerlijk mals stukje vlees met een aarappelpureetje en bijpassende groenten. Als nagerecht een voortreffelijke crème brulée. De portionering was goed. Het wijnarrangement mocht wat mij betreft wel wat beter, met name de witte rioja miste wat fruit en had een bittere nasmaak. Ook het vooraf genomen moezelwijntje was wat flets. In het algemeen zeker een aanrader.

Gegeten op 23 februari 2013

petermaastricht

Het leuke aan dit restaurant is dat er geen menukaart is, je mag aangeven wat je niet lust en hoeveel gangen je wil, daarna is het afwachten wat je krijgt. Dit valt eigenlijk nooit tegen. Wij hebben hier vorige week met zijn vieren (zakelijk) gegeten. De ambiance is zeer prettig, het interieur straalt warmte en kwaliteit uit. We kozen voor een driegangen menu en hebben allen met veel smaak gegeten. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 13 februari 2013

petermaastricht

Vorige week gedineerd in Beaumont, zoals vanouds een goede ervaring. De bediening houdt je goed in de gaten. We hadden een 3-gangen diner met wijn arrangement genomen, onze gasten waren Franstalig wat geen probleem bleek. Prima gegeten voor een goede prijs.

Gegeten op 19 september 2012

• Uitstekend

• Uitstekend

We hebben hier afgelopen donderdag (9 feb 2012) echt heerlijk gegeten in een goede atmosfeer. Creatieve gerechten met zorg bereid, prettige service. Een aanrader!