Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van beresterk

beresterk

Ik eet hier zeer regelmatig, het zijn mijn beneden buren.
Het restaurant is vrij intiem, waardoor ook bij weinig gasten het toch gelijk gezellig is. De bediening is meer dan uitstekend, van de kaart is leuk te kiezen en altijd is er wel een 3 of 4 gangen verrassingsmenu. Ze hebben heerlijke huiswijnen en voor mij als liefhebber heerlijke 20 jaar oude port.
In de keuken wordt met overgave en enthousiasme gekookt en rekening gehouden met uw specifieke wensen.
Kortom een aanrader!!

Gegeten op 24 oktober 2012

beresterk

Een Italiaans restaurant, met een leuke sfeer en uitgebreide kaart. Ik heb als voorgerecht de gebakken mosselen en als hoofdgerecht de grilde vis genomen en als nagerecht de tiramisu.
Wat de gerechten betreft, niets op aan te merken, leuk van opmaak en goed van smaak.
Bij het voorgerecht bestelde ik een glas wijn, kreeg het helaas pas toen het gerecht op was. Bestelde bij het hoofdgerecht opnieuw een glas wijn, en helaas ook dit glas werd pas gebracht toen het hoofdgerecht op was. Vervolgens moest ik 25 minuten wachten op de vraag of ik nog een nagerecht wilde.
Wat bediening betreft, in mijn ogen diepbedroevend.

• Goed

Op zoek naar een visrestaurant kwam ik hier gisteravond terecht. Jammergenoeg waren de chefkok en ik de enige aanwezigen. Wij beiden hebben ons kunnen uitleven met een vier gangen verrassingsmenu. Gerechten waren prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Zeker de meerval mag speciaal genoemd worden, een gerecht dat smelt in je mond.
Ik kom hier zeker nog eens terug!!!!

• Uitstekend

• Uitstekend

Het restaurant bevindt zich in een schitterend historisch pand met een verrassende indeling. Maandagavond hier een viergangen menu met wijnarrangement genoten.
Het eten en de wijn waren voortreffelijk.
Maar het meest opvallend was Fons, een geweldige gastheer die het iedereen naar de zin maakt en maakt dat jij je echt welkom voelt.

• Goed

Een leuke afwisselende kaart met heerlijke visgerechten. Genoten van een 4 gangen surprise menu, en deze gerechten stonden echt niet op de kaart. Het weer was prachtig en dan kan je heerlijk buiten zitten en eten. Wel jammer dat er zeer regelmatig bussen vlak langs het terras rijden. Het meubilair op het terras verdient wel een opknapbeurd, bij binnen vergeleken ziet het er wel heel armoedig uit.
Voor mensen die slecht ter been zijn, de wc is op de 1e etage!!!!