Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van P---

P---

Ook wij hebben hier heeriljk genoten van de iens dinerdeal. Eerst kregen we als ´amuse´ een bakje olijven en wat bladerdeegstengels, niet heel bijzonder en ook niet echt een amuse te noemen. Daarna een soort foccacia met roomboter/olijfolie/kruiden. Lekker! Hierna begon het pas echt goed. Vooraf een tartaar van pompoen,gamba's en rivierkreeft en een mousse van avocado + krokantje van zeewier. Erg mooi gepresenteerd (zoals alle andere gerechten ook) en heerlijk qua smaak. De cuisson van het hoofdgerecht, de ossenhaas, was perfect. Wel een beetje een gekke combi van bijgerechten; qua groenten zaten er paddestoelen , asperges, pompoen en nog andere groenten bij. Verder zat er een truffelsaus EN een pompoenmousse bij. En qua koolhydraten een polenta-rosti EN verse frieten met mayonaise. Hier had misschien beter een keuze gemaakt in kunnen worden, het leek erop alsof de keuken alle mooie producten wilde presenteren maar het was net iets too much bij elkaar/niet goed gecombineerd. Als nagerecht een 'chocoladebombe': een soort chocolade-ei gevuld met chocolademousse, daarop een mangochutney met chili (deze proefden we niet echt) en erop fijngehakte nootjes.
Wij hebben hier heeerlijk gegeten, hadden we absoluut niet verwacht van een tent die tevens een discotheek is. Ook de bediening was heel professioneel en netjes. Hele fijne ervaring dus!

Gegeten op 11 mei 2013

P---

Wij waren niet zo enthousiast zoals de rest hier. Als voorgerecht hadden wij het "grande entree" voor 2 personen, maar dit was niks bijzonders.. Op een groot bord lagen: 4 plakjes noorse zalm, een spiesje met buffelmozzerella & tomaat, 4 plakjes gedroogd vlees, 2 plakjes truffelkaas en een bakje garnalencoctail. Tja, kwalitatief goede producten kopen en ze op een bord leggen kan ik zelf ook wel. Qua bereiding was er niet veel mee gedaan, er zat over sommige delen wel wat dressing voor de smaak,maar goed. Als hoofd had ik de eendenborst, die was heerlijk! Geserveerd met paddestoelen, een rijke salade (met oa kappertjes, zongedroogde tomaten, olijven) en frieten met mayonaise. Mijn partner had de jodenhaas en was iets minder enthousiast. Goed stuk vlees, maar qua saus of smaken niet bijzonder. Het toetje vonden wij allebei wel echt een teleurstelling: de creme brullee van witte chocolade. Beiden konden we de smaak van witte chocolade niet ontdekken, de substantie was heel boterig en op sommige delen was de suiker verbrand ipv licht gekarameliseerd.
Tja, wij zagen hier echt naar uit door de goede recensies. We hebben wel goed gegeten maar het is niet dat we dit restaurant echt zouden aanraden of terug zouden komen.

Gegeten op 17 april 2013

P---

Ook ik snap de superpositieve recensies hier niet zo. Sushi was lekker, vooral de sushi met gefrituurde garnalen/kip was heerlijk. Maar, veel sushi vielen ook uit elkaar en waren vaak heel onregelmatig gesneden. Ook andere gerechten waren lekker qua smaak, al zaten er behoorlijk verschillen in groottes van porties, waardoor je niet wist wat je moest verwachten. Qua smaak was al het eten eigenlijk heel lekker. De bediening was erg onervaren, zo kwam de ober meerdere keren verward eten van een andere tafel brengen en vroeg hij soms zelfs om de 5minuten (tot het genante aan toe) of we wat wilden drinken. Als we een vraag stelden kwam er ook niet echt een zinnig antwoord uit, alsof hij er niet helemaal bij was?
Met groupon was het fijn, zonder zou ik het te duur vinden. Ga dan toch liever naar Rotterdam naar de betere en grotere AYC sushi ketens.

Gegeten op 3 april 2013

P---

Het eten was erg lekker, al zijn de porties wel wat karig. Vooral de op de huid gebakken dorade met kruidenrisotto was verrukkelijk! Hierbij moet ik wel vermelden dat wij hier met een bon hebben gegeten, voor de volle prijs had ik het toch te duur gevonden, zeker in de ambiance/bediening die erbij hoorde. Het restaurant was heel (te?) modern ingericht als een soort danscafé en het was er koud. De bedienig is erg onwetend (onze ober wist bijvoorbeeld niet waar de hoofdgerechten mee geserveerd werden), ze kwamen de bestelling pas na een uur opnemen, ze vergaten te vragen of we nieuw drinken wilden, er werd geen broodmandje aangeboden (wat we graag hadden genuttigd). Ook werd ons geen menukaart aangeboden maar kregen wij de gerechten behorende bij de bon 'te horen', maar zo weten wij dus ook niet of we voor andere gerechten terug zouden komen. Bij het hoofdgerecht bestelde ik nog extra groenten, omdat deze niet bij het hoofdgerecht zaten. Dit was een bakje gestoomde bonduelle groenten, maar oke. Toen mijn tafelgenoot zag dat haar hoofdgerecht ook redelijk karig was vroeg zij of het lang zou duren een extra bakje voor haar bij te maken. 'Geen probleem' was het antwoord. Vervolgens kreeg ze haar groenten pas nadat al onze borden leeg waren en was haar bakje ook nog eens 3 keer zo groot als degene die ik oorspronkelijk had gekregen. Op de rekening stond er trouwens voor beide bakjes dezelfde prijs, erg frappant. Een hoop gemiste kansen dus. Het eten is nogmaals goed, maar past niet bij de eetcafé achtige-sfeer. De porties mogen echt wel wat ruimer voor die prijs en de bediening heeft een hoop bij te leren. Zo is het echt not done dat wij na het nuttigen van ons eten vaak nog een halfuur met een leeg bord voor ons zaten.

Gegeten op 19 maart 2013

P---

Heeeerlijk gegeten hier! Wij hadden een groupon, waarmee we 14.75 pp betaalden voor onbeperkt sushi & drinken (frisdrank). Nou, dit was het dubbel en dwars waard! Wat heb ik inmiddels spijt dat ik niet meerdere groupons had gekocht voor dit restaurant. Het eten was heel goed en ze hadden ook speciale sushi's (bijv meloensushi of sushi met geroosterd varkensvlees; echt het proberen waard!) die je niet bij andere ayc sushi-tenten krijgt. Heerlijk was dat we gewoon lekker door konden drinken, zonder ons zorgen te maken over de rekening. Dat is bij die zoute soja-saus wel zo fijn. Ook de warme gerechten/teppanyaki waren top en zeer goed op smaak met verscheidene sausjes. Alle gerechten smaakten anders en waren erg goed bereid. De bediening is niet heel goed op elkaar ingespeeld, zo kwamen ze meerdere keren na elkaar vragen of we nieuw drinken wilden als ons glas leeg was. Verder was er iets fout gegaan met de reservering, terwijl ik gebeld had en ook mijn naam + telefoonnummer heb moeten doorgegeven. Toen we aankwamen werd er dus heel moeilijk over gedaan dat wij een groupon-bon hadden en dat ze eigeniljk maar een beperkt aantal groupon-plaatsen beschikbaar hebben. Ik snap dat dat vervelend voor hun is, maar ik kan daar als klant ook niks aan doen als ik wel gewoon netjes heb gebeld. Ik voelde me een beetje schuldig omdat het me soortvan kwalijk werd genomen dat ze dus niet een plaats voor me hadden gereserveerd...

Gegeten op 1 maart 2013

P---

Wij hadden een groupon gekocht voor deze plek, gewoon omdat we hier dichtbij wonen en het erg voordelig was (11euro voor een 3 gangenmenu pp). Maar, wat hebben wij hier lekker gegeten!! Vooraf kozen we voor de seranoham salade met truffeltapenade dressing. Een goedgevulde, heerlijke salade. We waren verbaasd, dat begon goed! Als hoofd namen we een heerlijk mals biefstukje. Hierbij zou groene pepersaus geserveerd worden maar er werd een vleesjus bij geserveerd en een aardappelrosti+groente. Over de saus hebben we niet moeilijk gedaan, wellicht was deze nog lekkerder dan de oorspronkelijke. Weer een heerlijke gang en weer zaten we vol verbazing aan tafel! Als toetje kregen we standaard het "verrassingsdessert" wat een coupe vers fruit, vanille ijs, slagroom en hazeltnootjes was. Ook gewoon lekker, maar niet eetcafé-waardig natuurlijk, dit is iets wat je thuis ook kunt maken.
Jammer van het feit dat het in de vrije akademie zit, je ziet dus kinderen rondrennen die net klaar zijn van muziekles. De plek is dus zeer slecht gekozen en ik zou ook niet verwachten dat het eten hier zo goed zou zijn! Ook vonden we de bediening een beetje té amicaal en haast vervelend worden. Zo merkten we dat de hoofdbediende ook bij andere mensen aan tafel ging zitten. Hij vroeg of we met m op de foto wilden omdat we zo mooi zijn en ging té lang door over onze studie, waar we wonen enz. terwijl wij er helemaal geen behoefte aan hadden om dit te delen met een vreemde.

Al met al, heerlijk gegeten! Toch zou ik de kok aanraden zijn kunsten ergens anders te vertonen, want het is zonde om in dit eetcafé te blijven aangezien het nooit helemaal zal lopen gezien de locatie.

Gegeten op 20 februari 2013

P---

Gisteravond hier heeerlijk gegeten. Wij hadden een 4gangen-menu via Groupon maar zouden zeker normaal ook nog terugkomen. Dit restaurant serveert de gerechten precies hoe het hoort, met volle toewijding en prachtige opmaak. Porties zijn niet te groot, maar dat is ook wel logisch, hier kom je niet voor alleen een hoofdgerecht. Probeer vooral de truffelrisotto (die bij het Iberico varken geserveerd wordt) en toe de heerlijke chocoladesouffle! De bediening is zeer vriendelijk, in voor een praatje en niet pushy om bijv drankjes te verkopen (dat is voor mij namelijk echt een no-go). Ja, echt aan aanrader dit restaurant!

Gegeten op 15 februari 2013

P---

Prima eetcafé, prima prijzen. Zo konden wij voor 17,50 een driegangenmenu nemen waarbij we alle gerechten van de kaart mochten kiezen! Toch zijn er wat (kleine) verbeterpuntjes. Waarom zit er bijvoorbeeld een half droog toastje bij elk voorgerecht? En de hoofdgerechten, bijv eendenborst/hertenbiefstuk hadden allen als bijgerecht wat sperzieboontjes en aardappelsalade? Niet echt passend. En, bij het toetje was de brownie eigenlijk geen brownie maar gewoon een chocoladecake. Ook had de bediening zeker vaker mogen vragen of wij nog wat wilden drinken. Uiteindelijk moesten we echt om drankjes vragen en hebben de meesten van ons in 3,5uur daar gezeten te hebben 2 drankjes genuttigd. Daar hadden ze zeker bij een grote groep goed op kunnen verdienen! Toch lijkt deze recensie nu heel kritisch terwijl ik dit eetcafé echt een super-aanrader vindt voor studenten om hier voor redelijke prijs goed te eten!!

Gegeten op 12 februari 2013

P---

Hier vorige week geluncht. Het was niet verkeerd, maar ik zou er zeker niet terugkomen. Beiden namen wij een broodje rosbief, dit waren 2 (waarschijnlijk zelfgemaakte?) boterhammen met rosbief, wat mayonaise, 1 gehalveerde zongedroogde tomaat en enkele pijmboompitjes. Voor 8,50 had ik echt wel wat meer verwacht en zijn er zeker betere tentjes in Delft te vinden.

Gegeten op 23 januari 2013

P---

Gister hebben wij hier gegeten met een Groupon-bon, we hadden een onbeperkt mixed grill-arrangement. Hierbij kregen wij een grote volle schaal met spareribs, shashlick, kipfilets, kebab, shoarma en patat en ernaast wat salade/sausjes en pita-broodjes. Als de schaal leeg zou zijn zouden wij een nieuwe volle krijgen (dus we konden niet zomaar tussendoor alleen 1 soort vlees extra bestellen, dat was wel jammer).
Het vlees was erggg lekker, vooral de spareribs zijn een aanrader. Maar ook alles wat erbij zat, wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en ook wel in voor een praatje. Dit is wel echt een eetcafé en de locatie zit middenin een winkelcentrum (niet echt ideaal en het eten (mixed grill) is ook niet iets waar je voor kiest als je gaat uiteten). Wij vonden het echt een aanrader en zeeeker voor de Groupon-prijs. De meningen aan de tafel waren verdeeld of we hier terug zouden komen voor de normale prijs; de helft vond het toch te duur de andere helft vond het het zeker waard.

Gegeten op 9 januari 2013