Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lejah

Lejah

met een groep van 9 mensen hier heerlijk gegeten. Prima bediening en voldoende keus voor 1 iemand die niet van vis houdt. Helaas zaten we in de slipstream van de rook die van buiten kwam. De bediening deed er alles aan om dit te verlichten. De rokers werden ingeseind dat ze even ee meter op moeten schuiven. Helaas hielp dat maar tijdelijk, maar daar kon de bediening niks aan doen.

Lejah

Ondanks onze late komst was om 22:15 de keuken nog open. Twee biefstukken, medium en rood waren te ver doorgebakken. Medium was bijna doorbakken en rood was medium. Desondanks waren ze wel lekker. De schnitzel was ook te lang gebakken en daardoor taai. Geen succes. Wel een prima alerte en vriendelijke bediening. Misschien proberen we het ooit nog een keer op een meer gangbare tijd.

• Goed

Voldoende keus uit vele tapassoorten in een sfeer die vergelijkbaar was met onze tapaservaring in het Spaanse Granada.

• Uitstekend

• Uitstekend

We hebben hier heerlijk ontspannen gegeten met 7 personen. Eén van de groep had een zware allergie voor sesam. Daarmee moest rekening gehouden worden voor twee personen, omdat er anders toch nog problemen zouden komen. Daar werd heel goed mee omgegeaan. Het eten voor deze twee werd helemaal apart geserveerd en kwam niet in aanraking met de rest. Het feit dat er niks van de sesam werd gemerkt houdt in dat het ook in de keuken goed schoon is. Het eten smaakte heerlijk en voor zover het al te pittig zou kunnen zijn, werd dat geblust door het "bestek". We gaan zeker nog eens.

• Goed

We hebben hier twee keer binnen een week het verrassingsmenu genomen. De bediening herkende ons en heeft ervoor gezorgd dat we niet exact hetzelfde kregen. Beide keren was het eten van prima kwaliteit. Er wordt zorg besteed aan het eten, aan de ambiance en aan de gasten. We voelden ons beide keren heel welkom.

• Goed

Prima gegeten met zijn drieën. Goed eten. De bediening was niet echt traag, maar we moesten ergens op tijd zijn Omdat we verzuimden om de bediening hierover in te lichten werd het helaas toch wat later dan we hadden gehoopt.
Het eten was heerlijk, de porties zijn ok en de locatie is heel verrassend.

• Goed

Heerlijk gegeten. Goede porties. Mooie opmaak. Fijne sfeer in het pand.
Kom zelf vaker bij Humphrey's in diverse plaatsen. De ervaring is vaak wisselend en dit hangt niet van de locatie af. Met een paar vrienden hier wezen eten en zij gaan zeker terugkomen.

• Redelijk

• Redelijk

De bediening is ontzetten traag. We hebben een half uur moeten wachten op de menukaart en deze traagheid bleef de hele avond. De oesters waren niet goed opengemaakt en erg klein. Na klachten hierover werd dit wel meteen goedgemaakt met een nieuwe portie, die wel goed was. Jammer dat dit niet in één keer kon.
Het verdere eten was prima. Heerlijk en niet te grote porties.