Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van samenuiteten

samenuiteten

Afgelopen weekend gegeten. Het was vreselijk druk op het terras maar de bediening bleef vriendelijk. We hebben een heerlijke plate gegeten met tong, friet en sla. Lekker! Een geweldig uitzicht over Urk, echt een prachtige plek.

Gegeten op 31 mei 2014

samenuiteten

Heerlijk gegeten en genoten van de leuke sfeer en vriendelijke bediening. Lekkere gebakken jonge zeetong gehad met van alles erbij. Groente, friet, saus, rabarber, enz. Het was meer dan voldoende, lekker, gezellig en wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 november 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Onlangs met vrienden hier gegeten, was wederom een succes. Heerlijk gezeten en belangrijk: super goed gegeten. Wij hadden een uitgebreid 4 gangen verrassingsmenu en zijn zeer aangenaam verrast. Wat een keuze en wat was het veel! Daarbij een prachtig uitzicht, echt een toplocatie. Een aanrader!

• Goed

Lekker gegeten, vriendelijk en attente bediening, leuke menukaart, keuze genoeg.

• Goed

Prachtige inrichting maar vroeger vond ik deze tent beter dan na de verbouwing. Vond het heerlijk dat hier alles zo chique was, dat is nu wat meer casual geworden. Verder een prima diner, wisselende menukaart.

• Goed

Lekker eten, ook gezellig voor gewoon een borreltje. Weekenden zijn vaak druk. Bediening is de ene keer heel alert, de andere keer moet je ze roepen voor een drankje.

• Goed

Kom hier regelmatig. Lekker eten voor niet veel geld. De pizza's zijn altijd goed en het is hier altijd druk. Reserveren is handig!

• Goed

Leuk ding! Het is niet groot maar wij konden na even wachten toch een plekje krijgen. Het was erg druk maar toch werd alles rap geserveerd. Lekker gegeten. Alleen zat ik bij het raam en daar was wel veel tocht.

• Redelijk

• Redelijk

Het is niet zo groot maar wel heel netjes. Wij hadden helaas geen plek aan het raam. De bediening was vriendelijk. Het eten was lekker maar ik vond het wel duur. Je moet hier niet zijn voor een gewone biefstuk met frietjes.

• Goed

Gezellig op het 'Voordek' gezeten, mooi uitzicht, vriendelijke bediening, lekkere jonge zeetong gegeten. Ook een mooi terras maar daar was het nu te koud voor.