a TripAdvisor company

van Girlygirl

Via online reservering

Verjaarsagsetentje van mijn zusje, dus ik zocht iets leuks, hips en een goede kaart! Pompstation heeft voor ieder wat wils, leuke bediening en op vrijdag live muziek! ik kom er zeker terug!

Gegeten op 20 maart 2015

Via online reservering

Heerlijk gegeten en leuke bediening die ook nog verstand hadden van wat ze serveerden! Leuke inrichting met mooi accessoires! Ik Kom snel weer terug!

Gegeten op 10 maart 2015

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en geweldige wijn gedronken. De ober was erg behulpzaam bij het maken van onze keuzes en die waren er genoeg aangezien we gewoon a la Carte konden eten. Goed stuk vlees en lekker vis! We komen zeker terug.

Gegeten op 13 januari 2015

Via online reservering

Ik was met een vriendinnetje gaan eten! Kregen vooraf een plateau met een assortiment aan voorafjes.. Lekker peuzelen!! Hoofdgerecht kon gekozen worden uit 2 gerechten, maar omdat ik trek had in pasta mocht dat ook! De lam was heerlijk mals en de truffel ravioli was om je vingers bij af te likken!! Nagerecht was een pavlova, ben geen toetjes mens, maar deze was goed! Ga zeker nog een keer terug!

Gegeten op 3 januari 2015

• Uitstekend

• Uitstekend

Vorige week ben ik hier gaan eten en het was heel goed. Ik had gekozen voor de Thaise Kipsalade en dat is een echte aanrader als je van maaltijdsalades houdt. Een vriendin van mij had 1 van de pannetjes gerechten en dat zag er super goed uit en gaf nog het geluid van het 'sizzelen' van het vlees. Ik zou dit restaurant iedereen dus aanraden, zeker ook voor de snelle hap. Ik zag op een bord namelijk staan dat ze van maandag tot en met vrijdag een Daghap hebben voor maar 8euro!!!!!