Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van enemwee

enemwee

De warme gerechten waren erg lekker. De sushi vond ik smaakloos. De rijst was erg droog. Het leek wel de sushi van de vorige dag.
De bediening kan vriendelijker en de sfeer in het restaurant is ook niet zo gezellig.
Het is wel makkelijk dat je t.o. het restaurant kunt parkeren.

Gegeten op 7 juni 2014

enemwee

Bij Itoshi hebben ze heerlijke sushi en ook diverse lekkere grillgerechten. Er is heel veel keuze, die je kunt aangeven middels een tablet.
De bediening zet het eten op tafel, zonder te vermelden wat het is. Dat is jammer en ook niet echt vriendelijk. Daardoor aten we de Japanse bonen met schil. Tja, er was niet gezegd dat je ze eerst moet pellen...

Gegeten op 9 november 2013

enemwee

Overdag kun je hier lunchen en ook dineren, 's avonds is het een kroeg. Dat voelt toch een beetje raar. De WC's zien er bijvoorbeeld echt kroegachtig uit. De houten stoelen zitten erg hard. Je zit er niet echt gezellig.
Het eten is matig. Het lijkt rechtstreeks van de groothandel te komen. Jammer, want ze rekenen toch wel stevige prijzen.

Gegeten op 2 juli 2013

enemwee

De spare ribs zijn absoluut een aanrader. Heerlijk! Ook de pizza's zijn goed en er is veel keuze.
De bediening zou wat vriendelijker kunnen.
Wij laten ook regelmatig bezorgen, maar ze kunnen zich helaas niet houden aan de tijden. Meestal is het eten een half uur en soms wel een uur later bij je huis dan ze gezegd hebben. Maar het smaakt wel erg goed, dus wij nemen dat voor lief.

Gegeten op 7 december 2013

enemwee

Wil je eten bij Kota Radja, dan is het slim om van tevoren te reserveren. Er wordt in de weekenden gewerkt in twee rondes. Het is er eigenlijk altijd druk, maar dan weet je ook dat je eten vers is.
Het eten is altijd lekker en er is erg veel keuze.
Doordat het zo druk is kan het voorkomen dat je soms lang moet wachten.

Gegeten op 28 november 2013

enemwee

Heerlijke sushi, m.n. de salmon-cheese is een aanrader. Na alle sushi en grillgerechten kun je de laatste gaatjes vullen bij het dessertbuffet.

Gegeten op 7 december 2013

• Matig

• Matig

Het ijs is erg lekker, maar helaas is de bediening niet altijd vriendelijk, doordat zij bepaalde regels hebben opgelegd gekregen van de eigenaar.
Het wordt ook tijd voor een groter pand. De rij staat nu regelmatig tot halverwege de Diezerstraat. Je kunt ook pas als je voor de vitrine staat wat zien, waardoor het niet snel gaat. Een bord bij de ingang met actuele smaken zou handig zijn.

• Slecht

• Slecht

Wat een super onvriendelijke bediening bij deze chinees. Gewoon onbeschoft! En helaas was dit niet de eerste keer dat de dames zo onaardig waren. Er kan geen lachje van af, ze gaan voor je langs meerdere malen. Op zich niet erg als het vriendelijk gebeurt.
Jammer, want het eten is wel goed, maar qua bediening ga ik er niet graag nog eens naar toe.

• Uitstekend

• Uitstekend

Bij binnenkomst is de eerste indruk al direct goed: we werden vriendelijk ontvangen, jassen werden aangenomen en met zorg opgehangen en we kregen een duidelijke uitleg over het concept.
De inrichting is strak, modern, maar wel gezellig.
Het eten is van zeer goede kwaliteit en prachtig opgediend. De bediening is heel vriendelijk.
Dit restaurant is zeker een aanrader!