a TripAdvisor company

van enemwee

enemwee

We halen hier regelmatig eten op en het smaakt altijd goed. Onlangs hebben we een menu in het restaurant gegeten. Op de tafels papieren kleedjes. Terug naar de jaren 70/80... TL-verlichting en geen sfeer. In het restaurant een kast met Lego bouwwerken en de kinderen van de eigenaar zaten aan een tafel te tekenen. Bij het ophalen kun je sparen voor Legodoosjes...
We werden bediend door de eigenaar en een Hollands meisje. Beide vonden het ingewikkeld volgens mij en het ging ook erg onhandig.
Het eten was zoals altijd lekker en ook voldoende. We zullen wel blijven ophalen, maar uit-eten doen we ergens anders. Je wilt toch ook wat sfeer om je heen.

Gegeten op 13 juni 2015

enemwee

Onlangs voor het eerst gegeten in dit restaurant. Wat me direct opviel is dat het geen groot massaal buffetrestaurant is. In het restaurant hangt sfeer. Wat natuurlijk ideaal is is de grote speelkamer met voldoende speelmogelijkheden voor jong en oud. Echt super!

Het eten ligt in een aparte ruimte. Toen wij er waren was het niet druk, maar als het restaurant vol is kan ik me voorstellen dat het bij het eten wel dringen kan zijn. De verschillende gerechten stonden op borden naast de bakken geschreven. Dit was niet erg logisch en ook een heel gepuzzel.
Er was erg veel keuze. De kok kwam regelmatig ook even langs en attendeerde mij op een aantal gerechten dit ik zelf nog niet had ontdekt en dus ook niet gepakt zou hebben. Ik hoorde de kok ook heel vriendelijk praten met een oudere dame met een zoutarm dieet. Hij liep met haar langs het eten en wilde ook speciaal voor haar iets nieuws maken. Dat is service!
We komen hier zeker binnenkort weer terug!

Gegeten op 20 september 2015

enemwee

We werden enthousiast gemaakt door een groot bord buiten waarop stond dat je voor € 13,75 een mix-grill kon eten.
Het was erg rustig in het restaurant en we konden zelf een plaats uitkiezen. Tien minuten nadat we besteld hadden kregen we het eten al. Dat vond ik erg snel en eigenlijk ook niet gezellig. De kipfilet leek op een voor gegaard stukje vlees. Het leek geen verse kipfilet uit één stuk. Verder een kleine pepersteak en een klein stukje spareribs. Met z'n tweeën een heel klein schaaltje salade en wat friet.
Misschien mag je niet teveel verwachten voor dit bedrag, maar dit was erg minimaal. Bovendien gaf het een raar gevoel dat je met tien minuten je eten had. Alsof de stukjes vlees in een grote bak onder een lamp liggen te wachten... We stonden met een half uur alweer buiten.
Erg jammer, want het zag er allemaal erg veelbelovend uit. Het terras ziet er gezellig uit en binnen is het groot maar ook wel knus.

Gegeten op 10 oktober 2015

enemwee

Onlangs hebben we hier met de hele familie gegeten en genoten!

Omdat drie van het gezelschap geen gluten mogen heb ik eerst telefonisch contact gehad. Dat verliep erg prettig en er werd me verzekerd dat ze veel ervaring hebben met het bereiden van glutenvrij eten.

We hebben allemaal het familie tafereel genomen en om geen risico te lopen, voor iedereen glutenvrij. Wat een feest! Heerlijke hapjes en prachtig opgediend. Er was ook ruim voldoende en veel keuze.

De bediening was erg vriendelijk en de kok kwam ook nog even aan de tafel of alles naar wens was.

Het blijft spannend als je geen gluten kunt verdragen om uit eten te gaan, maar dat kan bij dit restaurant zonder zorgen! We komen zeker terug! Het eten was heerlijk, de sfeer in het restaurant was ook erg goed én niemand is ziek geworden!

Gegeten op 28 juni 2015

enemwee

Nog nooit zulke kleine en rommelige sushi gezien. Scheef gesneden, de handroll was niet dicht 'geplakt', etc. Over het algemeen was de smaak wel goed.
De gefrituurde kip, de kipblokjes en de biefstukblokjes waren erg lekker. De zalm was helaas helemaal doorbakken en ook de kippenvleugeltjes van de plaat hebben er te lang op gelegen.
De bediening kan echt beter. De een kwam het drinken opnemen, daarna kwam een ander het brengen. Helaas werden we niet even vriendelijk begroet, maar werd het drinken zo op tafel gezet. Er werd ook niet gevraagd of we weer wat drinken wilden. We hebben dit iedere keer zelf moeten aangeven.
Het restaurant vind ik vreemd ingedeeld. Een kleine en een grotere ongezellige 'eetzaal' en heel veel ruimte bij de bar maar daar liep alleen maar personeel. Het lijkt niet de bedoeling dat daar gasten komen.
Het restaurant en de toiletten zijn wel erg schoon.

Gegeten op 6 juni 2015

enemwee

Heerlijk eten volgens All you can eat concept. Ondanks de grote ruimte zit je er gezellig. Er zijn diverse hoekjes gecreëerd.
Het personeel zou wat vriendelijker kunnen zijn.

Gegeten op 18 augustus 2014

enemwee

Onlangs ontbeten bij Van der Valk in Zwolle. Wat een keuze. Geweldig!
Prijs/kwaliteit prima.
Inrichting ook prima. Toiletten zijn wel ver van het ontbijtrestaurant. Of misschien waren er ook toiletten dichterbij, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Gegeten op 7 september 2014

enemwee

De spare ribs en de pizza's zijn geweldig. Pizza's zijn wel erg aan de prijs.
De bezorgtijd is altijd veel langer dan men van tevoren aangeeft.

Gegeten op 2 november 2014

enemwee

Leuke originele inrichting, maar de service kan beter. We moesten lang wachten totdat we konden bestellen en het duurde ook erg lang voordat de drie broodjes werden gebracht. De sandwich bestond uit geroosterde boterhammen, die te lang in de broodrooster waren geweest. Prijs/kwaliteit was wat mij betreft niet goed.
Ik kom hier wel terug om te borrelen, maar niet meer om te eten.

Gegeten op 1 oktober 2014

enemwee

Heerlijk gegeten bij Kota Radja. Veel keuze en geen standaard gerechten, zoals je veel ziet bij andere 'all you can eat' restaurants.
Mooie inrichting en ondanks dat we niet gereserveerd hadden, werd er een tafeltje voor ons geregeld.
Als het vol is (wat het eigenlijk altijd is), is het erg warm. Ook de service is niet altijd goed. De gerechten van de eerste ronde kwamen niet.
De oudere heer in de bediening is klantvriendelijk, maar wel amicaal en wat handtastelijk. Ik kreeg steeds een hand op mijn schouder als hij wat kwam vragen of vertellen. Dat kan één keer, maat niet steeds opnieuw. Niet professioneel. Ook een serveerster kreeg een arm om zich heen, waar ze duidelijk niet van gediend was.
Maar we komen zeker terug, want het eten is geweldig!

Gegeten op 22 november 2014