Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Magician

• Uitstekend

Hier is nou echt niks op of aan te merken, dit is een restaurant voor culinaire genieters. Oké het is prijzig maar dan krijg je wel wat. Geweldige wijnen, zeer vriendelijke en vakbekwame medewerkers. TOP !

• Goed

Dit restaurant is goed, er zijn betere en er zijn minder goede, prijzig ? Nee ik vindt van niet, de kwaliteit is hier namelijk uitstekend. Zeer goede en vriendelijke bediening en uitstekende wijnen.

• Goed

Prijs/Kwaliteitverhouding is hier zeer goed, echter het is geen luxe restaurant. Maar als de kinderen daar een middagje gespeeld hebben in de grote speeltuin en je daarna lekker spare ribs of flinke steak wilt eten zit je zeker goed. Kindvriendelijk ? Zeker wel ! Kwaliteit eten ? Voor deze prijzen zeker ruim voldoende.
Aanbevelen aan anderen ? Jazeker, grote buitenspeeltuin, binnen ponyrijden (manege) huifkarrentochten, kinderfeestjes, mooi terras, kleine kinderboerderij, en ook nog met je gezin lekker eten.

• Uitstekend

Ijs en Koffie zoals het bedoeld is, dit moet je proberen. Zeer vriendelijke bediening.

• Goed

In het restaurant kun je tegenwoordig zowel ala carte eten als wokken, wij komen hier regelmatig en merken dat het wokken hier erg populair is. De prijs/kwaliteit is uitstekend, de bediening is zeer vriendelijk en bekwaam en voor aziatische restaurants stijgen deze er met kop en schouder bovenuit. Wij zijn er inmiddels al vaak geweest maar na het 1e bezoek vorig jaar wist men het 2e bezoek al precies wat we wilden en welke wijn ik graag had. Oké het blijft wokken en wij hebben dit ook vaker in andere restaurants gedaan maar op de één of andere manier heeft dit restaurant wel iets.

• Goed

Heel kort want ben hier afgelopen jaren maar enkele malen geweest: Groot restaurant, prima bediening en het eten is van goede kwaliteit. De inrichting is misschien een beetje kaal maar dat is een kwestie van smaak.

• Goed

De prijs is hier iets te hoog voor de kwaliteit die je krijgt, echter wij komen ook hier regelmatig eten. De bediening is vriendelijk en verzorgt maar ze lopen er soms bij of ze er geen zin in hebben. (niet allemaal trouwens)
Wij eten er altijd best lekker maar ik heb het idee dat de snitzels uit de frituur komen en soms te hard gebakken worden met name aan de buitenranden droogt deze dan uit. Kort samengevat: het is net wat je wilt/zoekt, wil je snel en goed eten dan ben je hier aan het juiste adres. Met name vrachtwagenchauffeurs komen hier veel eten, het restaurant is een soort truckstop en als je dat vergelijkt met andere truckstops steekt deze er wel met kop en schouder bovenuit.

• Goed

Ik lees hier helaas enkele minder goede recencies echter deze recensies zijn een beetje gedateerd. Wij zijn van mening dat dit restaurant goed is, zowel de bediening als de gerechten zijn van een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier al minstens 8 jaar regelmatig eten en het is inderdaad een poosje wat minder geweest, de lijn waar ze nu op zitten is goed en ik hoop dat ze deze vasthouden.