Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van plukdedag

• Uitstekend

Hier kun je tegen een voortreffelijke prijs ,rond de 30 euro een 4 gangen diner.fantastisch eten.ongelooflijk man en vrouw bestieren het restaurant.Hij in de keuken ,zij de bediening alles heel relaxed in een huiskamersfeer. Wel reserveren.vaak is het vol.Wij komen hier met regelmaat en altijd dezelfde kwaliteit.AANRADER !!

• Uitstekend

Heerlijk gegeten,gelukkig geen volle borden,maar mooi uitgebalanceerde gerechten,fijn van smaak.Geen alledaags restaurant.Bijzonder geschikt voor een gezellige avond bijkletsen,in een hoeveachtige sfeer.
Jong enthousiast team.
eigenaar (26 jr) kookt op sterrenniveau.
Komen zeker terug.

• Goed

• Goed

sfeervol,en een heel goede prijskwaliteit verhouding.vriendelijke bediening, we komen zeeer zeker terug ,vanuit oisterwijk.

• Slecht

• Slecht

De speciaal aanbevolen lunchtip genomen SNERT a 6,50..eur. het was iets groter als een kop capucino en er waren 2 erwten in gevallen.zonder vlees of iets.na 2 lepels teruggeven.werd ook vd rekening afgehaald. de tosti was 4,40 eur.uitgedroogt. Wel is het gezellig ingericht.
jammer dat het personeel op hun tenen loopt.Met een baas die hen continue op de vingers kijkt.

• Uitstekend

fantastisch eten, heel betaalbaar ongelooflijk in deze ambiance.ook mooie wijnen,gezellige sfeer pas opgeknapt, in warme tinten. AANRADER