a TripAdvisor company

van plukdedag

plukdedag

Wij hebben hier na een wandeling door het mooie dorp oisterwijk, fantastisch gegeten tegen een hele redelijke prijs .ik had een wildstoofpotje en mij vrouw een hertenbiefstuk. mooi stukje mals vlees .aangevuld met verse groenten en verse friet. Herhaaldelijk werd er gevraagd of we niets te kort kwamen. al met al een aanrader ,prijs /kwaliteit was top.

Gegeten op 19 december 2014

plukdedag

wij zijn hier via deze site terecht gekomen . Reube ligt net buiten het drukke gedeelte van de stad. om precies te zijn 7 min.lopen vanaf het onze lievevrouwenplein.
We waren niet de enigste die het restaurant ontdekt hadden.Want het zat helemaal vol.
ongedwongen sfeer ,open keuken. mooie wijnen ,en een hele leuke kaart,heel toegankelijk.wij hadden een mooi 3 gangen menu a 29,50 met als hoofdgerecht diamanthaas en hertebiefstuk.tussen de gangen door ,een spoon vh huis.al met al een aanrader ,we zijn blij dat we weer een heel goed adresje erbij hebben in maastricht ,we komen zeer zeker terug.

Gegeten op 24 december 2014

• Uitstekend

Hier kun je tegen een voortreffelijke prijs ,rond de 30 euro een 4 gangen diner.fantastisch eten.ongelooflijk man en vrouw bestieren het restaurant.Hij in de keuken ,zij de bediening alles heel relaxed in een huiskamersfeer. Wel reserveren.vaak is het vol.Wij komen hier met regelmaat en altijd dezelfde kwaliteit.AANRADER !!

• Uitstekend

Heerlijk gegeten,gelukkig geen volle borden,maar mooi uitgebalanceerde gerechten,fijn van smaak.Geen alledaags restaurant.Bijzonder geschikt voor een gezellige avond bijkletsen,in een hoeveachtige sfeer.
Jong enthousiast team.
eigenaar (26 jr) kookt op sterrenniveau.
Komen zeker terug.

• Goed

• Goed

sfeervol,en een heel goede prijskwaliteit verhouding.vriendelijke bediening, we komen zeeer zeker terug ,vanuit oisterwijk.

• Slecht

• Slecht

De speciaal aanbevolen lunchtip genomen SNERT a 6,50..eur. het was iets groter als een kop capucino en er waren 2 erwten in gevallen.zonder vlees of iets.na 2 lepels teruggeven.werd ook vd rekening afgehaald. de tosti was 4,40 eur.uitgedroogt. Wel is het gezellig ingericht.
jammer dat het personeel op hun tenen loopt.Met een baas die hen continue op de vingers kijkt.

• Uitstekend

fantastisch eten, heel betaalbaar ongelooflijk in deze ambiance.ook mooie wijnen,gezellige sfeer pas opgeknapt, in warme tinten. AANRADER