Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van mariskitree

mariskitree

Het voorgerecht met rivierkreeft was erg lekker. Het brood met olijfolie en amandel/sesam/koriander"dip" heerlijk.
Kaasplankje met 3 sterke kazen was iets teveel van het goede. Prima bediening, niet te opdringerig en een karaf kraanwater was geen probleem.

Gegeten op 25 juni 2013

mariskitree

Mijn partner had de vis gekozen, een goede keuze. Mijn gerecht van risotto met paddenstoelen was erg bitter door de rucola. Die eruit gevist. Verder wel lekker veel paddenstoelen bij de risotto! Het interieur: hout, modern en warm. De stoelen zitten lekker. In 1e instantie 3x een andere bediening aan de tafel om de bestelling op te nemen (die we al hadden doorgegeven de 1e keer). Bediening lijkt veel heen-en-weer te lopen hetgeen wat onrustig overkomt. Verder waren ze vriendelijk. Een pluspunt is het uitzicht is geweldig. We komen zeker nog terug.

mariskitree

Het eten is erg lekker. Geen rijsttafel deze keer, maar van de kaart gegeten, bijpassende wijnen. Het recept later van de kok meegekregen naar huis. Persoonlijk vind ik het iets te donker in het restaurant. Vriendelijke bediening.

• Redelijk

Het was een warme dag. Binnen wat benauwd dus we kozen ervoor om buiten te eten. Helaas stopt er daar regelmatig een bus. Het eten was prima maar niet heel bijzonder. Bediening vriendelijk, maar geen echte goede wijnadviezen.

gesloten sinds 2 januari 2012

"Een nieuw jaar, een nieuwe baan! Daarom is liekes lekkers per 2 januari 2012 gesloten. Ik wil iedereen bedanken voor alle steun, fijne momenten, en unieke ervaringen. 2011 was mede dankzij jullie een jaar om nooit te vergeten en wens jullie allen daarom al het goeds voor dit nieuwe jaar."

• Redelijk

Eten en ambiance erg goed. Bediening een stuk minder. Lange wachttijden (35 minuten na plaatsing aan tafel voordat we drankjes konden bestellen), lange wachttijden eten. Tijdens de avond konden we alleen drankjes bestellen als we de drukke bediening konden stoppen bij onze tafel. Geen gastgevoel hierdoor. Misschien pech, te weinig personeel. Geen idee.

• Redelijk

De bediening heel vriendelijk en gezellig. Maar het eten vond ik niet zo bijzonder. Ik was er niet van onder de indruk. Naast typische Griekse shotels ook wat andere aparte Griekse hapjes.

• Goed

De inrichting is eenvoudig maar gezellig. De bediening is aardig en bescheiden. Ik heb de kleine rijsttafel gegeten, dat was lekker en behoorlijk veel

• Redelijk

Bediening was aardig. Eten liet lang op zich wachten hoewel het niet druk was. Ik had thaise garnalencurry. Garnalen waren prima maar groenten helemaal prutgekookt. Volgens keuken maken ze het altijd zo klaar, dus was er niks mis mee. ik heb het niet opgegeten. Wel een drankje van het huis aangeboden gekregen.

• Uitstekend

• Uitstekend

Een fijn restaurant met aardige bediening. Geven goede wijnadviezen en ook de mogelijkheid om dessertwijn vooraf te proeven.
Leuk concept en top prijs-kwaliteit verhouding.