Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Paul Hardeman

Paul Hardeman

Afgaande op eerdere recensies waren wij vol verwachting op wat wij voorgeschoteld zouden krijgen, helaas viel het zwaar tegen. Zowel in voorgerecht (gebakken champignon) als de groentegarnituur had een overdaad aan prei en miste smaak. De kipsaté was gemaakt van kippendij en daardoor niet mals en smaakvol. De ossenhaaspuntjes waren echt niet van ossenhaas gemaakt, waren droog en smakelijk en het leek alsof het vlees ingevroren was geweest. De proeverij als dessert viel helaas ook tegen, weinig afwisseling in smaak, allemaal zoete gerechten zonder bijzondere smaaksensatie. Zelfs de verse muntthee (met voorverpakt koekje) had niet de smaak die onze eigen verse muntthee wel heeft. Voor ons een eenmalig bezoek.

Gegeten op 25 juni 2014

Paul Hardeman

Grote verrassing en heerlijk gegeten. Erge leuke en mooie ervaring! Ga zo door!! Het dessert (tiramizo) wat een kroon op de avond

Gegeten op 6 april 2013

• Redelijk

• Redelijk

Het eten smaakt goed, maar de porties zijn klem en aan de prijs. Veel tafels en zo dicht op elkaar dat je je tafelgenoot niet goed kan verstaan. Te weinig bediening op zoveel tafels. Hierdoor niet het gevoel als klant koning te zijn.

• Uitstekend

Goede en persoonlijke bediening. Alle gerechten van het verrassingsmenu waren bijzonder smaakvol en mooi gedecoreerd. Goed wijnadvies erbij.

• Goed

• Goed

Gezellig restaurant aan de rand van het centrum van Amersfoort. Er zijn niet heel veel tafels waardoor het restaurant iets intiems in zich heeft.

• Matig

• Matig

Mooie ligging aan het water en ook de uitstraling van het restaurant en de kaart is goed. Maar het voorgeschotelde eten was koud en de vis was vet en miste smaak. De prijs voor het eten was daarentegen niet goedkoop. Toch jammer.

• Slecht

• Slecht

Wij hebben hier met een groep steengrillen gedaan en voor de kinderen patat of pannenkoek. Alles was slecht. Salades stonden al heel lang op tafel. Vlees had geen smaak. De satésaus was koud en dik. Pannenkoek was dikke smaakloze deegbal en zelfs patat, kroket en frikadel waren niet te eten. Nooit meer eten hier. Dat terwijl locatie verder qua ligging uitstekend is.

• Uitstekend

Heerlijk gegeten met een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie moderne inrichting. Sommige gerechten misten net het doel maar merendeel van uitstekende kwaliteit.