van SwedishChef

• Recensies in de laatste twee jaar

Ons eerste bezoek was al weer bijna 2 jaar geleden. Deze keer was het nog beter dan toen: hartelijke ontvangst bij binnenkomst, nog steeds het prettige meubilair en de lekkere welkomsbroodjes met amuse. Meestal nemen we bij dit soort restaurants een 4 of 5 gangen verrassingsmenu maar het 3 gangen lente menu sprak ons dit keer ook wel aan. De entrecote was zo lekker gegrild alsof we op een superbarbequefestijn aanwezig waren. In tijden niet zo voldaan van tafel gegaan en toch slechts 80 euro voor 2 personen. Super.

Gegeten op 2 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Kom ik hier nu al meer dan 10 jaar, 15 jaar of 20 jaar? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik nog steeds gelukkig word van Rotown. Het decor is zo uniek en 'warm', alsof je in Frankrijk in een tuinrestaurant zit in augustus. Bediening vind ik altijd prettig: snel, accuraat en toch relaxed. Aangezien m'n vriendjes allemaal vleeseters zijn, vind ik het mijn morele plicht om iets vegetarisch te bestellen. Over het algemeen is dat bij Rotown prima te doen maar de falaffelburger maakte me heel niet enthousiast. Desondanks toch weer een prima avond.

Gegeten op 10 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Verrassende omgeving met een kleine gegraven plas waar zomers op gewaterskied kan worden. Mooi restaurant met gezellige inrichting. Ik was hier met mijn werk en dan staat eigenlijk altijd een buffet op het menu. Dit buffet was hier bij Down Under verrassend goed: veel vis en goed vlees. Prettige bediening en lekkere wijn. Als dit in de winter al zo'n feest is dan moet het zomers op het terras met uitzicht op de waterskiërs helemaal perfect zijn.
Parkeerruimte was wat krap.

Gegeten op 16 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Perfect. Bijzonder prettige bediening. Mooi restaurant met veel sfeer, prettig meubilair en zeer prettige achtergrondmuziek. Lekker eten.
Prettig avondje uit.

Gegeten op 2 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Donderdagavond is koopavond in Arnhem en dan heeft dit restaurant een buffet. In aanvang waren we wat eigenwijs en wilden we a la carte bestellen maar de vriendelijke en attente bediening wist ons op charmante manier over te halen om toch voor het buffet te gaan. Het werd een relaxte en gezellige avond. Het eten is prima voor de prijs en het buffet maakt het mogelijk verschillende gerechten te proberen. De prettige bediening en het passende interieur maken de avond compleet. Hier gaan we terugkomen.

Gegeten op 11 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Topavond. Prettige bediening, heerlijk eten, fantastische wijnen, mooi interieur, passende achtergrondmuziek, Veluws uitzicht op kasteel Rozendael en bos.

Het gevoel helemaal in de watten gelegd te worden. Prijs is overeenkomstig kwaliteit. Ons budget is niet oneindig maar we gaan liever twee keer paar jaar hier eten dan 6 keer per jaar in een veredeld eetcafé.

Gegeten op 25 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Helemaal goed. Hier wordt hard gewerkt om het de klant naar de zin te maken en een giechelend blond studentserveerstertje is dan niet eens meer vervelend.
Prettige plek om te zijn en verwend te worden.

Gegeten op 4 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

De pizza's zijn verbazingwekkend goed. Hier kan geen AH-pizza tegen op. Bezorging thuis gaat ook prima maar neem de bezorgtijd met een korreltje zout. Zelf afhalen is een onthaastende prettige ervaring. Aardige mensen.

Gegeten op 20 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Geen opwekkende ervaring. Geen gastvrije begroeting aan de deur. Gelukkig werden we de verdere avond geholpen door een vriendelijke jongedame. Wezenloze, deprimerende muziek. Het is een beetje van twee werelden niets: het is geen gezellig eetcafé en het is ook geen zaak waar je lux vertroeteld wordt. Blijft over: matig eten tegen een te hoge prijs.

Gegeten op 3 januari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Zelfgemaakte frieten ! Waar vind je die nog? Heerlijk.
Het eten wordt steeds beter bij Majesteit. Bediening altijd vriendelijk en redelijk oplettend dat de glazen gevuld blijven. Gezellig interieur met een lekker muziekje. Gegeten met 8 man. De tafel was goed gevuld en op speciaal verzoek werden halve liter pullen geregeld.
Zo wordt het al snel gezellig. Top.

Gegeten op 19 oktober 2012

IENS bestaat 15 jaar!