van Joost Oomen

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit was zeker niet de eerste keer dat we hier aten en we komen hier ook niet steeds voor niets terug. Prettig en ongedwongen gastheerschap. Voortreffelijke gerechten uit een keuken die een zeer constante kwaliteit levert. Zo midden tussen de Hollandse weilanden waan je je toch een beetje in Azië. En of je nu met z'n tweeën gaat of met een groot gezelschap, je voelt je altijd welkom. Een aanrader!

Gegeten op 1 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

In uitstekend gezelschap genoten van een heerlijke avond. De bediening is fris maar zeker niet opdringerig. Ze reageerden attent op enkele verzoeken van onze tafel en zo hoort het ook. Vanuit de keuken veel aandacht voor de garnering. De amuse van tonijn was heerlijk en het is jammer dat ik hier geen foto kan posten. Zo mooi. De Vitello Tonnato was perfect. Heerlijke kalfsfilet met een mooie tonijnsalade. En dan de garnering. Een kunst apart. Als hoofdgerecht werd de spies geserveerd. Foutloos ook. De huiswijn smaakte heerlijk bij de diverse gerechten en met een zitplaats in de serre leek de hele avond wel een mooie droom...

Gegeten op 15 juni 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

De kwaliteit van het eten in dit restaurant is ruim voldoende. Niet meer en niet minder. De smaken zijn vrij eenzijdig en passen goed bij de grill-keuken. Rook- en zoete barbecuesmaken en als je er van houdt kan het behoorlijk pittig worden, een beetje Cajun. De bediening draait op routine en maakt geen contact. Niet dat ik daar altijd op zit te wachten maar ik voel me graag welkom. Koeltjes allemaal. Op de menukaart staan gerechten uit zo'n beetje alle windrichtingen. Veel keuze dus. De garnering bij mijn voorgerecht bestond uit een kwart tomaatje. Dat was alles. Fantasieloos en zeker niet wat we verwachtten nadat we andere recensies hadden gelezen. De ossenhaas was botermals en mijn tafelgenoten roemden de kip en de spareribs. De groenten bij de gerechten waren overduidelijk niet vers en de salade erg simpel maar smakelijk. Tot slot het decor. Bijna voldoende. En dat is een 5. Met een pittige rekening sloten we af. Al met al een beetje een tegenvaller en we zullen dit restaurant niet snel aanraden. En dat is toch het belangrijkste criterium.

Gegeten op 27 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met 9 familieleden gegeten en het was meer dan goed. Ik had de saté en wist van een eerder bezoek dat die uitstekend was. Voldoende garnituur en verse bijgerechten. Van de anderen aan de tafel bepaald geen klachten. De bediening is uiterst vriendelijk en scherp. Nou bepaalt het gezelschap voor een belangrijk deel de sfeer maar de gastvrijheid van de mensen van dit restaurant draagt daar zeker aan bij.

Gegeten op 14 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste lunch die ik in lange tijd heb gegeten. Ciabatta met Gerookte Zalm. In één woord: heerlijk! Ook mijn disgenoten waren vol lof over de heerlijke lunchgerechten die zij besteld hadden. De Pittige Kip was voortreffelijk alsook de Ciabatta Bayern. Met het uitzicht op het water en een snelle en vriendelijke bediening zeker een aanrader!

Gegeten op 25 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier al enkele keren gegeten omdat de kwaliteit constant goed is en de bediening erg vriendelijk. Grieks eten zoals je mag verwachten. Standaard, dat wel, maar goed gekruid, goed warm en knapperig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 27 juni 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke gerechten in een prima atmosfeer. Gastvrijheid heeft de gastheer hoog in het vaandel staan en we voelden ons zeer welkom. Mooie authentieke gerechten met prachtige smaakvariaties. Zeer verzorgde opmaak van de borden ook. We hebben genoten van de gerechten en de ambiance. We'll be back...

Gegeten op 19 juli 2012

• Goed

Vooral de bediening van dit restaurant is om je vingers bij af te likken. Geen enkele gastheer of gastvrouw viel uit de toon terwijl we er toch zo'n 4 of 5 aan onze tafel hebben gehad. Het wordt hierdoor wel iets onpersoonlijker. De kaart is zeer beperkt maar voldoende voor een aantal aardige menuvariaties. De grootte van de porties doen aan de begintijd van de nouvelle cuisine denken en je hebt zeker 4 gangen nodig om de erge trek te verdrijven. Maar de kwaliteit is erg goed. Mooie natuurlijke smaken. Verukkelijke, perfect bereide ossenhaas. Een aanrader.
Een prima ambiance die werd versterkt door het uitstekende gezelschap. We komen hier zeker nog terug.

IENS bestaat 15 jaar!