Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van van Drie's

van Drie's

Zoveel Indonesiers komen niet naar Nederland op vakantie of om te studeren. Maar iedere keer als ik bij Batavia kom eten zitten er wel een paar. Dat zegt wel alles over dit restaurant, niet dat het authentiek Indonesisch is, rijsttafel is dat niet. Maar het restaurant heeft wel een zeer smaakvolle authentiek Nederlands-Indonesische keuken die binnen het genre een 9 verdient. Het kitscherige authentieke, nooit veranderde bamboe/houten interieur hoort daar bij krijgt ook een dikke 9. De authentieke vriendelijke, grappige en warme bediening krijgt ook een 9.

Gegeten op 17 oktober 2013

• Uitstekend

• Uitstekend

Eten zoals bij de betere Italiaan in Italie, dat kom je niet vaak tegen in Nederland. En hier verstaan ze dat vak. Alles voldoet aan die hoge lat. Als je van Pizzas houdt ben je hier op het goede adres maar als je liefhebber bent van de traditionele Italiaanse keuken ben je hier helemaal thuis. Het menu is ook op z'n Italiaans opgezet. De huiswijnen die geserveerd worden maken het compleet. Apart om in Doesburg zo'n goede Italiaan tegen te komen, maar dat doet het aparte en eigen karakter van het stadje ook wel recht.