Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Kitchenprincess

Kitchenprincess

Met mijn werk hier laatst gegeten. Leuke sfeer, bediening ook goed. Je kan hier met grotere groepen niet los bestellen, maar alleen een menu. Wij mochten echter toch nog los kiezen omdat ik dat niet wist en het heel jammer vond, dank daarvoor! Hierdoor konden we wat dingen uitproberen. Heerlijke gerechtjes, echt andere smaken dan je gewend bent. Leuk ook de afwisseling tussen sjieke gerechtjes en lekker 'rommelige' tajines, dat maakt het bijzonder. Salades waren soms wat simpel, maar is misschien ook wel goed bij al die heftige smaken. Vond eigenlijk alles lekker en het was een gezellig avond. Een aanrader voor een gezellig avondje uit, niet te moeilijk en wel apart!

Gegeten op 16 mei 2013

Kitchenprincess

Gisteren met z'n tweeën gegeten voor mijn verjaardag bij Libero. Wij hebben vooraf samen Antipasti Libero genomen. Simpel en vers, precies zoals het hoort! En als hoofdgerecht had ik de ravioli met saffraansaus en mijn vriend de tagliatelle met eekhoorntjesbrood. De pasta is vers gemaakt, erg lekker. Wel een klein foutje, want had eigenlijk de pasta quatro formaggi besteld, maar ik vond het niet erg want de ravioli was verrukkelijk. De tiramisu toe was ook lekker, al was de onderste laag wel iets waterig, maar dat is ze vergeven. We komen hier zeker nog eens terug om ook de vlees- en visgerechten te proberen. Leuke echte Italiaanse tent met kwaliteit en charme. Echt een verrassing in de rivierenbuurt!

Gegeten op 29 mei 2013

Kitchenprincess

We hebben bij Mario gegeten via Groupon. We hadden een 7-gangen diner. Het eten was prima, maar niet heel bijzonder. Zalmtartaar, carpaccio, een beetje smaakloze sliptong, risotto met spek en ravioli die naar mijn inziens niet beter smaakte dan de plaatselijke pizzeria. Normaliter (zonder actie) zou je voor dit diner 70 e pp betalen plus nog 25 euro voor het drinken. Dat is bijna 100 euro pp. Wat mij betreft een slechte prijs-kwaliteit verhouding. Er zijn restaurants in Amsterdam waar je meer hoogstaande en smaakvollere gerechten krijgt dan hier. Het interieur vond ik overigens ook niet zo sfeervol, de bediening was daarentegen wel heel vriendelijk. Ze spraken goed Italiaans, niet dat je daar wat aan hebt als je Nederlands bent. Samen genomen vond ik het dus matig, zeker als je er ook nog in meeneemt dat dit restaurant ergens in Wijdewormer ligt, in de middle of nowhere, ver van de stad. Ik zou er niet snel weer op uit gaan om hier te eten.

Gegeten op 14 mei 2013

• Goed

Het bijzondere aan dit restaurant is de houtoven waar alles in klaargemaakt wordt. De kleinschaligheid geeft een bijzondere sfeer. Ze hebben een kleine kaart, maar dat is juist wel fijn. Het eten was goed, simpel, maar goede smaken. Geen hoogstaand culinair avontuur, maar wel authentiek.

• Redelijk

• Redelijk

Je moet goed zoeken voor dit allerschattigste restaurantje, want het zit midden in een woonwijk. We hebben hier een keer koffie gedronken en kwamen nu terug om wat te eten. Op zich prima eten, maar toch net niet wat ik er van had verwacht. Ik zou hier vooral komen voor de gezelligheid, lekker met vrienden een wijntje drinken en wat eten.

• Goed

Ik heb hier gegeten met mijn verjaardag. Wat mij aansprak was dat ze één menu hebben van de dag. Hierdoor is alles vers en van het seizoen. Het eten was heerlijk. Het is niet een restaurant om 'zomaar' te eten en zeker ook niet één van mijn favo's uit Amsterdam, maar wel een aanrader om een keer heen te gaan.

• Goed

We hebben lekker gegeten in de tuin van dit restaurant. De specialiteit van het huis hebben we niet genomen (kreeft) maar ik heb desalnietemin heerlijk gesmuld van mijn 'Ladywise' tournedos. Iets meer groenten had wel gemogen, verder lekker gegeten!

• Goed

Het blijft altijd één van mijn favo restaurants. Hier moet je overigens geen rijsttafel bestellen, maar gewoon gerechten van de kaart, je weet niet wat je mist. Enige teleurstelling was het toetje, een bananentaart, die en beetje taai was, maar het spekkoekijs maakte alles goed.

• Slecht

• Slecht

Wat een zonde! Qua gerechten heeft deze tent potentie, maar de bediening is werkelijk waar een chaotische bende. Ik zou ze nog geen 4 geven, want al maak je fouten, wees dan in ieder geval eerlijk en vriendelijk naar de klant toe. De timing van de gerechten was nergens te vinden en de serveerster(s) wisten niet eens van een tafel wie wat had besteld. Echt, wat een ballentent!

• Goed

Met de restaurantweek hier gegeten. Ik geef de service een dikke 10 en het eten was ook heerlijk. We hadden een wijnarrangement erbij dat perfect aansloot op de gerechten. Klein en sfeervol restaurant.