van mrkoen

• Goed

In het verleden kwamen we hier vaak. Het eten is lekker en de keuze is goed, al is die niet heel ruim. Wat me ook opviel bij Royal Plaza is dat ze zeggen dat drinken inclusief is, maar na 5 drankjes komen ze niet meer langs je tafel om te vragen of je nog wat wilt drinken. Aantal keer meegemaakt, kan geen toeval meer zijn. Jammer, biedt het dan ook niet aan als onbeperkt, maar beperkt op 5 drankjes p.p.

• Uitstekend

Kom hier regelmatig. Zeer smakelijk en voor een prima prijs eten met een ruime keus. Leuk ook dat ze steeds blijven vernieuwen met gerechten. De verse jus is altijd heerlijk. Ik kan me wel vinden in de andere recenties dat het er vaak echt een kippenhok is waardoor je elkaar moeilijk kunt verstaan. Vooral in het weekend wemelt het er van de kinderen en moet je vaak slalommend met je bord tussen alle rennende kinderen door het restaurant heen. Al met al wel een absolute aanrader!

• Goed

Vorige week van de daghap genoten. Smaakte prima en was zeer betaalbaar. Personeel was vriendelijk en redelijk snel, al mag het afruimen wellicht iets sneller. We waren duidelijk al klaar met eten (lege borden - bestek gekruisd) en pas zo'n 15 minuten later werd de tafel afgeruimd.

• Goed

Leuk restaurant en lekker eten met All You Can Eat. Gedurende de 2,5 uur dat we er zaten waren ze soms zeer snel met uitleveren van de gerechten, maar soms ook erg traag en kregen we de helft gewoon niet. Jammer. Rekening splitsen is niet mogelijk, dus hou daar rekening mee. Ik kom hier nog wel weer terug.

• Uitstekend

Tijdens het Boeskoolfeest hier een heerlijke pizza slice gegeten. Zodoende de week erna uit eten geweest hier. De pizza's zijn van zeer hoge kwaliteit. Erg lekker en niet duur! De saladebar is ook een aanrader. Het is er wel druk (ook doordeweeks) dus reserveren is aanbevolen.

IENS bestaat 15 jaar!