Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Leonie

Leonie

Met familie hier al meerdere malen gegeten met een grote groep. Het is altijd ontzettend goed geregeld, vriendelijke bediening en goed eten! Van de vorige keer kan ik me de mosterdsoep in mooie glaasjes herinneren, het vispotje dat goed op smaak was en dat er goed gegrilde groenten werden geserveerd als bijgerecht. De ambiance is top! Knus en gezellig zitten binnen in de molen en buiten een groot terras.

Gegeten op 5 juli 2014

Leonie

Gisteren hier een hapje gegeten. Carpaccio was goed, mooi zacht vlees. Garnalen waren ok, beetje basic, grillen met olie en wat knoflook en dat is het wel zo'n beetje. De avocado salade bestond uit rucola, tomaten en komkommer. Geen avocado. Na dit te hebben aangegeven kreeg ik een halve avocado in blokjes erbij. Tsja. Mijn overbuurman had een schnitzel, die was 'Wel ok'.

De bediening was aardig, maar het kostte ons moeite om een drankje te bestellen en te vragen of we de kaart mochten zien. Al met al dus vrij matig. De enige reden dat we hier naartoe gaan is de locatie. Net buiten de stad, op 10 minuten rijden, gratis parkeren voor de deur en toch het gevoel hebben dat je even weg bent. Toch wordt het op deze manier minder aantrekkelijk om de tocht te maken.

Gegeten op 1 augustus 2014

Leonie

Toen ze net geopend waren was het hier uitstekend. Helaas is het niveau gezakt. We konden geen contact krijgen met de bediening. Na een minuut of 20 zijn we zelf maar naar binnen gelopen, maar zelfs toen werden we afgewimpeld met een kort 'ik kom zo naar jullie toe'. Uiteindelijk kwam hij naar buiten, maar hij keek langs ons heen, alsof we niet bestonden. Echt heel slechte service. Mijn zalm was helaas ook van een matig niveau, de randen waren hard geworden, dus het heeft waarschijnlijk al een tijd klaar gestaan. Zo jammer van deze prachtige plek in het Noorderplantsoen! Ik kwam hier eerder graag, maar er moet echt iets worden gedaan aan de bezetting.

Gegeten op 27 april 2014

Leonie

Het is allemaal wel prima, maar ook niet meer dan dat. De bediening is aardig, maar weinig professioneel. We moesten af en toe zwaaien om contact te maken.

We waren geïnteresseerd in de daghap: garnalen in chilisaus, maar ze kon ons niet meer vertellen dan wat op het bord stond: garnalen in chilisaus. Eigenlijk begreep ik dat ook wel toen we het gerecht kregen: inderdaad het waren garnalen in chilisaus en eigenlijk is daarmee ook alles gezegd. Lijkt alsof er niet erg veel aandacht aan is besteed, gewoon wat in de pan mikken, van die zoete chilisaus erbij en Klaar!

Nouja, dat dus! Prima hoor om te gaan eten als je in de buurt zit, maar ook niet meer dan dat.

Gegeten op 7 juni 2013

Leonie

Nog steeds zijn er maar weinig sushi restaurants in Groningen, dus deze zaak is zeer, zeer welkom! Kwaliteit van de vis is goed, geen echte topkwaliteit ofzo, maar wel duidelijk een niveau beter dan de gemiddelde all-you-can-eat tent. Alle gerechten komen in een fijn tempo op tafel te staan en ook de presentatie is dik in orde. Lekker groot glas wijn erbij (allemaal niet te karig) maakte de avond compleet.

Bediening is vriendelijk en correct, kan je alles vertellen over de gerechten, het concept, helpt je met je jas, etc. Grote plus: ze bezorgen de sushi ook bij je thuis en ook dat is super verzorgd. Ja, ik ben fan ;)

Gegeten op 23 mei 2013

Leonie

Als voorgerecht een broodje kruidenboter waar net even meer aandacht aan is besteed, dan gebruikelijk (je proeft de verse kruiden). Als hoofdgerecht een Mexicaanse wrap met guacamole, niet al te moeilijk of verfijnd, maar gewoon lekker, een zeven dus naar mijn mening.

Wel fijn dat je ook kleine porties kunt bestellen, dat is genoeg voor mij en het maakt het allemaal nóg goedkoper, dan het al is (ik betaalde maar 7,50 voor mijn wrap.)

Dit is een perfecte tent wanneer je even snel een hapje wilt eten en eens niet gek veel geld kwijt wilt zijn. Een gemoedelijke (kroeg)sfeer en vriendelijke bediening!

Gegeten op 1 juni 2013

Leonie

Nog altijd de beste Thai van Groningen. Af en toe is het erg druk en dan kan de bediening het even niet zo goed aan, maar ze blijven ten allen tijden vriendelijk en doen hun uiterste best voor je. Wanneer je op rustige tijden komt eten is er altijd tijd voor een praatje en advies over het eten. Gerechten zijn simpelweg onverbeterlijk, nergens beter gegeten dan hier zelfs niet ín Thailand zelf. Door dit restaurant ben ik een fervent liefhebber van de Thaise keuken! Dikke duim omhoog voor alle jaren (bijna 10?) dat ik hier nu vaste gast ben :)

Gegeten op 14 juni 2013

Leonie

Het eten was heerlijk, vooral de Kufta Buhna viel goed in de smaak, daarvoor zou ik nog wel eens terug willen komen (afhalen). Ook het voorgerecht van gefrituurde groenten en samosa met het sausje was prima. Verder een ruime hoeveelheid raita en papadam, naan brood etc.

Het enige echt jammere was dat onze serveerster halverwege ineens wegging en dat onze verdere wensen die we met haar hadden besproken niet waren doorgegeven. Sowieso hadden we toen zij weg was het idee dat we aan onze lot overgelaten werden. De tent was verder ook leeg en het leek wel alsof ze achter in de keuken vergeten waren dat er nog gasten zaten. Beetje vreemd..

Gegeten op 16 juni 2013

Leonie

Wat geweldig dat op deze prachtige locatie nu eindelijk een fijne tent is komen te zitten! Met mooi weer zit het er nu altijd vol wanneer ik langs fiets en dat maakt het Noorderplantsoen een nóg gezelligere plek dan het al was.
Ik heb hier één keer bier gedronken met hapjes. Prima hapjes, bitterballen, garnalenkroketten met sausjes, alles prima geregeld. Af en toe moeite om contact te krijgen met de bediening, maar ze zijn wel vriendelijk. Paar weken later nog eens geluncht, ik was positief verrast door de kwaliteit van het eten. Goede zachte zalm, lekker brood, knapperige sla, niks bijzonders ofzo, maar wel heerlijk royaal en gewoon goed.

Al met al een super aanvulling op het aanbod in Groningen, vooral ook vanwege het ontbijt trouwens, zelf nog niet aan toegekomen, maar je kunt hier dus ook uitgebreid ontbijten en dat kun je bijna nergens anders in Groningen!

Gegeten op 21 mei 2013

Leonie

Ik kan die garnalenkroketjes maar niet uit mijn hoofd krijgen. Verrassend goed! Ook een fijne sfeer, minder schreeuwerig dan de doorsnee cafetaria. Aardig personeel.

Gegeten op 19 januari 2013