a TripAdvisor company

van platt

platt

Ik werd uitgenodigd door een groep vriendinnen om te gaan eten bij La Cubanita in Haarlem.Ik was zeer teleurgesteld..Ik eet namelijk geregeld tapas maar dan van goede kwaliteit...dit was verre van vers..Niet met zorg bereid..De tapas die ik besteld had,

Vispotje,gefrituurde aubergine met honing ,
krokante kippepootjes , eendenfilet met
frambozensaus...was gewoon niet te
eten...ging nergens over.Kippepootjes droog
en zout , vispotje koud geserveerd, aubergine
dreef in de olie.Bediening was zeer slecht, geen aandacht aan de gasten.Heel jammer.Wachttijd te lang tussen de volgende rondes omdat de bediening nergens te zien was.Geen uitleg over de gerechtjes.Werd gewoon op tafel gezet.Ik kan nog wel meer punten opnoemen maar dat word te veel.Het all you can eat roncept is gewoon heel slecht..laatste keer voor mij.Gr.Priscilla

Gegeten op 21 mei 2015

platt

Gisteren heerlijk gegeten met vriendin en partner.Een sfeervol frans restaurantje.We begonnen met oesters en dat was een goede keus.Lekker.Daarna als voorgerecht huisgemaakte paté en de gastheer adviseerde ons daarbij een heerlijk franse wijn uit 2010.Daarna als hoofdgerecht gebakken eendenborst met kastanjes en andijviestamppotje...echt heel lekker .Vriendelijke gastheer en de jongen in de bediening was ook prima.Bedankt gastheer Gerrit en bedankt Bruno.Gr.Priscilla.Tot gauw

Gegeten op 19 april 2015

platt

Heerlijk gegeten met een vriendin bij een sfeervol restaurantje in Haarlem.Voorgerecht paté met toast .Zelden zo'n heerlijk stuk paté gegeten.Zeer vriendelijk gastheer.Service was buitengewoon goed.Als hoofdgerecht op aanraden van een vriendin het piepkuiken.En die smaakte uitstekend.Lekker sappig met een smaakvolle saus.Tijdens het eten gaf de gastheer die ook operazanger is gaf een mini concert voor de gasten.Hij zong een prachtig Frans lied en speelde accordeon. We hebben enorm genoten.Groetjes van Priscilla

Gegeten op 4 oktober 2014

platt

Gisteravond heerlijk gegeten met een vriendin bij dit klein Frans intiem restaurant.Ontvangen door een zeer aardige gastvrouw.Ik eet hier heel graag dit was inmiddels de derde keer.Eerst kregen we een amuse.Een soepje van vergeten groeten erg lekker.Daarna een voorgerecht van 4 soorten Franse gedroogde worstjes super lekker.Als hoofd gerecht nam ik geconfijte eend met saus van sinasappel (zoet/zure smaak )met een appel/witlofsalade eveneens met lekkere dressing .een heerlijke combinatie.Kortom zalig gegeten.De eigenaar die tevens kok is heeft fantastisch gekookt.Kortom dit Frans restaurantje is een aanrader.Gr.Priscilla

Gegeten op 1 augustus 2014

platt

Vanavond nog maar een keer geprobeerd. Na een eerdere mindere ervaring in het andere restaurant in de kleine houtstraat. Nu op de Grote Markt in een prachtig pand. Bij binnenkomst werden we amper begroet. We schoven aan een lege tafel die na 5 min werd schoongemaakt. De bediening veel jonge meiden zonder ervaring. Wel aardig. Het eten was verschrikkelijk. Geen smaak of kraak. De drankverzorging was onder de maat. Zelfs een karafje kraanwater behoort niet tot de mogelijkheden.Het was 21 uur dat we binnenkwamen en we kregen tehoren dat er geen all you can eat mogelijk was omdat de keuken om 22 uur sloot. Dit stond nergens aangegeven. Na een paar tapas de rekening waar wel de all you can eat prijs werd berekend. Een grote eetschuur zonder sfeer. Voor ons geen Cubanita meer. Een zaak zonder liefde en alleen erop gericht om zoveel mogelijk binnen te halen. Geen aanrader.Gr.Priscilla

Gegeten op 7 augustus 2014

platt

Fantastisch gegeten met mijn man bij restaurant "Eten aan de Rijn" De eigenaar Jaap is een top gastheer.Gezellig en grappig.Aanrader is de Rilette van eend met zuurkool salade en de huisgemaakte paté.Erg smaakvol.De eigenaresse is tevens chefkok.De entourage in het restaurant is ook
erg sfeervol.Kort gezegt ik heb een top avond gehad.Priscilla Platt

Gegeten op 27 juli 2014

platt

Heerlijk gegeten bij restaurant de Wandelaar.Ik heb als voorgerecht escargots gegeten.Een aanrader.Helemaal top.Lekker vers brood erbij met lekkere saus.Dan de salade Caprese.Een zeer aardige gastheer die ons welkom heette.Mooi interieur.Gezellige sfeer.Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 25 juni 2014

platt

Vriendelijk ontvangst.Sfeervol.Lekjere Spaanse muziek.Leuk ingericht.Schone toiletten.Heerlijk eten.AuthentiekeSpaanse smaak.Aanrader is de biefstukjes in zoete sherry.Voor herhaling vatbaar.Dus ik kom snel weer terug.

Gegeten op 25 mei 2014

platt

Afgelopen zondag in de Meerplaats op uitnodiging van vrienden wezen eten. Ontvangst prima door een meneer die later de manager bleek te zijn. Amuse van het huis vooraf om de smaak papillen op de warmen. Onze vrienden hadden niks teveel gezegd. Lekker Gamba"s in de olie met knoflook. mijn tafelgenoten gingen voor de diverse soorten bereide tonijn. Heerlijk. hoofdgerecht een prachtige zeetong met gebakken fruit en gember. Kreeft. Om te smullen. Toetjes helemaal top. Leuke bediening en voor mij het visrestaurant van de regio. Wat ik ook belangrijk vind zijn de toiletten. die zagen er tip top uit. De eigenaar kwam nog even aan tafel om te vragen of het naar wens was. Zeker! Na een kopje koffie van het huis voldaan op weg naar huis.
We komen zeker terug.

Gegeten op 19 januari 2014

platt

Vandaag heb ik 2 kennissen uitgenodigd om bij El Pincho te eten.Wij zaten op het verwarmde terras.De sfeer was gezellig op het drukke terras.Direct heb ik mijn favorite tapas besteld zoals gamba's in de hete olie en die waren super van smaak en lekker gekruid.We hebben verschillende tapas besteld zoals de pittige patas Bravas met zo als altijd met de pikante saus.lekker hoor.Alle warme tapas zo'n 8 gerechtjes werden goed warm opgediend.De biefstukjes in soja saus en de verse sardines waren top. Sardienes zijn een aanrader.Mijn kennissen waren blij met de keuze van de tapas die ik voorstelde.
Ze waren enthousiast over de sfeer,de vriendelijke bediening en de lekkere tapas.De pasteitjes met gehakt waren ook zeer smakelijk.Wat zij ook lekker vonden waren de stukjes gekruide kip met pruimen.Wat een goede combinatie.Als toetje hebben we de huisgemaakte chocolade taart en de lemon cheese taart genomen.Wat een genot.
Een geslaagd etentje dus.Tot gauw.

Gegeten op 20 september 2013