van platt

• Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag in de Meerplaats op uitnodiging van vrienden wezen eten. Ontvangst prima door een meneer die later de manager bleek te zijn. Amuse van het huis vooraf om de smaak papillen op de warmen. Onze vrienden hadden niks teveel gezegd. Lekker Gamba"s in de olie met knoflook. mijn tafelgenoten gingen voor de diverse soorten bereide tonijn. Heerlijk. hoofdgerecht een prachtige zeetong met gebakken fruit en gember. Kreeft. Om te smullen. Toetjes helemaal top. Leuke bediening en voor mij het visrestaurant van de regio. Wat ik ook belangrijk vind zijn de toiletten. die zagen er tip top uit. De eigenaar kwam nog even aan tafel om te vragen of het naar wens was. Zeker! Na een kopje koffie van het huis voldaan op weg naar huis.
We komen zeker terug.

Gegeten op 19 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag heb ik 2 kennissen uitgenodigd om bij El Pincho te eten.Wij zaten op het verwarmde terras.De sfeer was gezellig op het drukke terras.Direct heb ik mijn favorite tapas besteld zoals gamba's in de hete olie en die waren super van smaak en lekker gekruid.We hebben verschillende tapas besteld zoals de pittige patas Bravas met zo als altijd met de pikante saus.lekker hoor.Alle warme tapas zo'n 8 gerechtjes werden goed warm opgediend.De biefstukjes in soja saus en de verse sardines waren top. Sardienes zijn een aanrader.Mijn kennissen waren blij met de keuze van de tapas die ik voorstelde.
Ze waren enthousiast over de sfeer,de vriendelijke bediening en de lekkere tapas.De pasteitjes met gehakt waren ook zeer smakelijk.Wat zij ook lekker vonden waren de stukjes gekruide kip met pruimen.Wat een goede combinatie.Als toetje hebben we de huisgemaakte chocolade taart en de lemon cheese taart genomen.Wat een genot.
Een geslaagd etentje dus.Tot gauw.

Gegeten op 20 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Weer heerlijk gegeten bij de Vis Restaurant de Meerplaats in Ijmuiden.
Vis is van goede kwaliteit.
Menukaart is heel divers.
Bediening is zeer vriendelijk.
Als je van goede kwaliteit houd op gebied van vis eten is dit absoluut een aanrader.

Gegeten op 17 maart 2013

IENS bestaat 15 jaar!