Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ateurlings

• Uitstekend

• Uitstekend

Mmmm, een lekker warm gevoel van het mediteraans eten op deze koude zomer zondag @GUSTO040 # eindhoven. Was weer lekker.

• Redelijk

Mischien laten leiden door de andere recensies, maar inderdaad het eten is ok en de bediening niet bijzonder. Had er totaal geen klik mee. Geen wijnkaart aangeboden, weinig spraakzaam, niet gevraagd of we water willen,traag afruimen. Nee, in deze prijsklasse zijn er gezelligere restaurants in eindhoven

• Slecht

• Slecht

Nog nooit zo slecht gegeten: Brood was oud, Broccolli geel, Vlees vetrandjes, Spagetti Carbonara iets ondefinieerbaars; Wijn nooit gekomen.
Een voordeel: we hoefden niet te betalen

• Redelijk

Eten was goed, Porties wel klein, daardoor prijs/kwaliteit verhouding beetje zoek. Bijpassende wijnen erg lekker

Een mooi overzicht als je boven zit bij het raam. Je kunt leuk naar buiten kijken en mooi overzicht over de zaak. Maar die stoelen, die zitten echt geen voor meter. deze halfhoge stoelen met je benen zwevend in de lucht geeft op een gegeven moment toch een ongemakkelijke houding. Volgende keer wil ik alleen aan tafel met een normale stoel!