van kaatje1965

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing! Wij waren niet bekend met de Afgaanse- en Iraanse keuken maar wat was het lekker. Alles werd uitvoerig en vol Enthousiasme uitgelegd. Het enige minpuntje is dat het eten niet heel erg warm was.

• Recensies in de laatste twee jaar

Eten op zich was lekker, borden mooi opgemaakt en netjes geserveerd. Wat echt heel erg jammer is, het eten was TE koud omdat het leek of het het direct uit de koeling kwam. We hebben het voorgerecht 15 min min. op temperatuur laten komen omdat de smaken anders niet tot z'n recht kwamen. Het wachten is jammer en onprofessioneel maar het wachten waard!
Personeel is netjes en correct maar net niet scherp genoeg, kregen het glas rode wijn pas toen het hoofdgerecht al bijna op was. Kraanwater drinken kan niet, wel per fles te bestellen a %u20AC3.95. Jammer, bij wijn moet je kostenloos water kunnen drinken.

Gegeten op 27 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk restaurantje, prijs kwaliteitverhoudeing van zowel het eten als de wijn was erg goed. De bediening was meer dan goed, lang geleden dat we zo leuk en correct bediend zijn. Ga zo door!

Gegeten op 18 juli 2012

• Redelijk

Prijs kwaliteit verhoudingwas prima, jammer dat de bediening zo slecht was. Op de website staat: geopend vanaf 17.15, we kregen echter direct te horen dat de keuken pas om 17.30 open ging nadat we te kennen hadden gegeven de film van 19.00 uur graag te willen halen. Binnen anderhalf uur een 3 gangen diner nuttigen in een eethuis is dan ook niet gelukt terwijl we voor 17.30 al hadden doorgegeven wat we wilden eten. We hebben dan ook het eerste kwartier van de film gemist. Zolang deze dame in de bediening staat kom ik hier niet meer terug.

• Slecht

Zeer slechte bediening en het eten stelt weinig voor. Bestel geen salade bij het menu want een karig bordje sla kost je 6 euro. Toiletten z3er smerig. Absolute afrader.

• Goed

Gezellig eethuisje in het centrum van Nijmegen maar toch rustig gelegen. Goede kaart en prima prijs/kwaliteitverhouding.

IENS bestaat 15 jaar!