a TripAdvisor company

van kaatje1965

Via online reservering

Vriendelijke bediening, eten was prima alhoewel we bij het hoofdgerecht graag een bakje frites hadden besteld. Het was ons niet duidelijk dat dit er niet bij zat, hiervoor hadden we graag betaald. We betaalden 4 euro voor een simpel glaasje port, dit was echt buiten proportie. Voor een goed glas port betaal ik dat graag maar deze prijs/kwaliteit verhouding was duidelijk zoek. Gevalletje jammer....

Gegeten op 1 april 2016

Via online reservering

Wat opviel is dat bij aankomst je jas netjes werd aangenomen en weggehangen, dat zie je in dergelijke gelegenheden niet vaak meer. Vriendelijke en goede bediening met ook voor detail. Voorgerechten waren heerlijk en ruim voldoende. Hoofdgerecht en nagerechten waren goed. We jammer dat de kipsaté echt te gaar/droog was en de gebakken aardappeltjes waren zacht/zompig (of ze opgewarmd waren in de magnetron). Porties meer dan ruim voldoende en extra frites/mayo was geen probleem.
Nog een klein puntje van opbouwende kritiek; de eigenaar hielp zelf mee met uitserveren en zo hoort het naar mijn idee ook. Dit was het moment om te vragen of alles naar wens was en/of er verbeterpunten zouden zijn...

Al met al heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 maart 2016

Via online reservering

We komen hier al tientallen jaren en zijn nog nooit teleurgesteld. De bediening is attent en altijd vriendelijk. Het eten is zoals altijd heerlijk en ruim voldoende.

Wij zijn er van overtuigd dat dit in het nieuw te openen restaurant ook weer goed zal zijn. Nikos, Maral en het hele team hebben een meer dan goede zaak opgebouwd met kwalitatief goede producten. Wat ons betreft mag de wijnkaart voor het nieuwe restaurant iets uitgebreider worden.

Gegeten op 19 maart 2016

Via online reservering

We hebben hier heerlijk gegeten in een prima sfeer en ambiance. Alles klopt in dit restaurant. Reserveren is aanbevolen!

Gegeten op 29 september 2015

Via online reservering

Bijna alles was perfect alleen de wijnkaart is te summier. Een paar mooie Franse wijnen zouden een goede aanvulling zijn.

Gegeten op 21 november 2014

kaatje1965

Wat een verrassing! Wij waren niet bekend met de Afgaanse- en Iraanse keuken maar wat was het lekker. Alles werd uitvoerig en vol Enthousiasme uitgelegd. Het enige minpuntje is dat het eten niet heel erg warm was.

kaatje1965

Eten op zich was lekker, borden mooi opgemaakt en netjes geserveerd. Wat echt heel erg jammer is, het eten was TE koud omdat het leek of het het direct uit de koeling kwam. We hebben het voorgerecht 15 min min. op temperatuur laten komen omdat de smaken anders niet tot z'n recht kwamen. Het wachten is jammer en onprofessioneel maar het wachten waard!
Personeel is netjes en correct maar net niet scherp genoeg, kregen het glas rode wijn pas toen het hoofdgerecht al bijna op was. Kraanwater drinken kan niet, wel per fles te bestellen a %u20AC3.95. Jammer, bij wijn moet je kostenloos water kunnen drinken.

Gegeten op 27 oktober 2012

kaatje1965

Wat een leuk restaurantje, prijs kwaliteitverhoudeing van zowel het eten als de wijn was erg goed. De bediening was meer dan goed, lang geleden dat we zo leuk en correct bediend zijn. Ga zo door!

Gegeten op 18 juli 2012

• Redelijk

• Redelijk

Prijs kwaliteit verhoudingwas prima, jammer dat de bediening zo slecht was. Op de website staat: geopend vanaf 17.15, we kregen echter direct te horen dat de keuken pas om 17.30 open ging nadat we te kennen hadden gegeven de film van 19.00 uur graag te willen halen. Binnen anderhalf uur een 3 gangen diner nuttigen in een eethuis is dan ook niet gelukt terwijl we voor 17.30 al hadden doorgegeven wat we wilden eten. We hebben dan ook het eerste kwartier van de film gemist. Zolang deze dame in de bediening staat kom ik hier niet meer terug.

• Slecht

• Slecht

Zeer slechte bediening en het eten stelt weinig voor. Bestel geen salade bij het menu want een karig bordje sla kost je 6 euro. Toiletten z3er smerig. Absolute afrader.