a TripAdvisor company

van NelK

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen! Uitstekende bierkaart met uitsluitend Nederlandse bieren!
Wij hadden het A H menu. 1 pers allergisch voor tomaten, hiervoor werd geen vervangend voorgerecht geregeld. Hoofdgerecht: kip en diamanthaas waren verrukkelijk! Nagerecht kwam totaal niet overeen met het menu, was een proeverij met witte chocolademousse, heel klein stukje cheesecake en bakje met 2 bolletjes ijs. Dan kun je beter op de menukaart zetten: nagerecht is keuze van de kok o.i.d.
Dit als kleine tip. Verder zeg ik: gaan!

Gegeten op 17 augustus 2016

Via online reservering

Een ontdekking! We hebben hier gegeten met de AH actie, je kunt gewoon van de kaart kiezen en de goedkoopste gerechten worden niet berekend.
Het was allemaal top! 1 van ons had wat speciale wensen vanwege allergie, werd uitstekend mee omgegaan.
Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant, maar we gaan hier zeker naar terug!

Gegeten op 29 juli 2016

NelK

Met de AH actie, 2e 3 gangen-menu gratis, hier gegeten. We werden ondanks de drukte uitermate vriendelijk en goed bediend. Het eten was voortreffelijk. Spies met ossehaas, was heel subtiel gekruid. En volgens mijn partner, die voor slibtong had gekozen was het ook uitmuntend. Als toetje dronken wij een Irisch Coffee omdat wij geen ijsliefhebbers zijn. Dit restaurant in Woudenberg is een absolute aanrader!

Gegeten op 18 juli 2014

NelK

Kwamen onverwacht hier terecht. erg gevarieerde kaart met veel keuze uit diverse hapje. Was allemaal in orde, echter , zowel mijn partner als ik vonden de hapjes te zout. We hebben dit ook gemeld, het hielp niet, de zoute smaak overheerste, jammer...

Gegeten op 26 juli 2014

• Goed

• Goed

Hier gegeten en het was prima, sfeervolle ambiance! Bediening kan nog wat bijgeschaafd worden.
Er was 1 tegenvaller, het toetje, rabarber met crumble, was niet gaar, werd terug genomen er zij wilde een nieuwe maken, omdat de tijd ons ontbrak hiervoor koffie genomen. De "fout" werd opgelost door wat minder te berekenen. Voorgerecht met stoofvlees was m.i. te zout.
Verder aanbevolen!

• Matig

We hebben met een groep van hieruit en spel gedaan en daarna de maaltijd gebruikt.
De soep was heerlijk (wij moesten zelf om brood erbij vragen) 1 pers. was de soepkop 1/2 gevuld!
De hoofdmaaltijd gaf niet aan wat op het menu stond, bij het vispotje totaal geen groenten! Per 4 pers. een piepklein bakje sla en ook frietjes met veel vette aangebakken stukjes. Bediening onoplettend en slecht, stonden hardop te roddelen (voor ons hoorbaar) over ons gezelschap. Iemand kreeg nog een koffie met zure melk, zouden ze van de rekening halen. Ik ga hier NOOIT meer heen en zal er ook niemand heensturen!

• Matig

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen! Mooie ambiance!
Wij gaan hier NOOIT meer eten!

Prijs/kwaliteit verhouding is ronduit slecht, eten zeer eenvoudig,(dat doe ik zelf beter) En duur.

Eenvoudig boontjes, beetje bietjes, niet lekker gegrild vlees en lauw opgediend! Zonde van ons geld.