van NelK

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met groupon mosselen gegeten. wij vroegen erbij de aanbieding van de wijn, daar konden wij geen gebruik van maken, hadden we met de groupon moeten bestellen. De vorige keer konden we er wel gebruik van maken?! Het eten was voortreffelijk.Wij bestelden een fles wijn van 23.95 ( Redelijke/tot goedkope kwaliteit) Toen wij vroegen hoeveel glazen er uit een fles gaan was het antwoord 5. Losse glazen kosten 3.95 maal 5=19.75!!
Vreemd dat een fles duurder is dan losse glazen! Mensen van Bavoort dank hier nog eens over na. Dit geeft een akelige nasmaak, jammer.

Gegeten op 10 oktober 2013

• Goed

Hier gegeten en het was prima, sfeervolle ambiance! Bediening kan nog wat bijgeschaafd worden.
Er was 1 tegenvaller, het toetje, rabarber met crumble, was niet gaar, werd terug genomen er zij wilde een nieuwe maken, omdat de tijd ons ontbrak hiervoor koffie genomen. De "fout" werd opgelost door wat minder te berekenen. Voorgerecht met stoofvlees was m.i. te zout.
Verder aanbevolen!

• Goed

Heerlijk gegeten (vis) 1 onderdeel van het menu was niet aanwezig, dit werd ons keurig meegedeeld en vervangen voor iets anders

• Matig

We hebben met een groep van hieruit en spel gedaan en daarna de maaltijd gebruikt.
De soep was heerlijk (wij moesten zelf om brood erbij vragen) 1 pers. was de soepkop 1/2 gevuld!
De hoofdmaaltijd gaf niet aan wat op het menu stond, bij het vispotje totaal geen groenten! Per 4 pers. een piepklein bakje sla en ook frietjes met veel vette aangebakken stukjes. Bediening onoplettend en slecht, stonden hardop te roddelen (voor ons hoorbaar) over ons gezelschap. Iemand kreeg nog een koffie met zure melk, zouden ze van de rekening halen. Ik ga hier NOOIT meer heen en zal er ook niemand heensturen!

• Matig

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen! Mooie ambiance!
Wij gaan hier NOOIT meer eten!

Prijs/kwaliteit verhouding is ronduit slecht, eten zeer eenvoudig,(dat doe ik zelf beter) En duur.

Eenvoudig boontjes, beetje bietjes, niet lekker gegrild vlees en lauw opgediend! Zonde van ons geld.

IENS bestaat 15 jaar!