Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van marjan53

marjan53

Hier gegeten met een Grouponbon. Het personeel was vriendelijk. Ze maken niet echt contact maar dat is vrij normaal in dit soort restaurants. Het eten werd snel gebracht. Ik vond het allemaal echt lekker en veel keus. Spiesjes, sushi, soep, nasi, teveel om op te noemen. Mijn kroepoek was goed gebakken, wel een beetje veel, 4 grote stukken, je moet alles opeten. De wijn was ook goed en niet te duur. Ik kreeg er een glas kraanwater bij. Het interieur is gezellig met rode lampions. We hebben erg genoten. We mochten 2,5 uur blijven zitten, is lang genoeg om 25 hapjes te bestellen.

Gegeten op 25 oktober 2014

marjan53

Ik had ook de Aziatische kibbeling, had niks Aziatisch, 3 kleine stukjes kibbeling en een beetje rode loempiasauce waarschijnlijk niet zelf gemaakt. Partner had carpaccio, zag er goed uit. Hoofdgerecht de mixgrill oftewel een stukje kip, biefstuk en varkenshaas aan een spies. Vlees smaakte goed. De aardappeltjes erbij waren te vet. Daarbij lag wat gele kool wat normaal in de potjes zit die je bij de nasi eet alleen zat hier totaal geen smaak aan. Verder schaaltje friet, appelcompote en sla, was wel te doen. Kaasplankje stelde niet veel voor. Drie stukjes kaas. Wat het precies was weten we niet precies want dat werd er niet bij verteld. Het brood dat we van tevoren kregen met kruidenboter was erg lekker. Wijnen niet bijzonder. Partner zat een paar keer met een leeg glas, duurde lang voordat het gebracht werd. Kraanwater bij de wijn is een pluspunt. Bediening vriendelijk. Voor 25,95 vind ik een driegangendiner aan de prijs omdat het niet bijzonder is. Er wordt weinig werk van gemaakt. Echt voor de massa.

Gegeten op 23 oktober 2014

marjan53

Met een Grouponbon hier gegeten. Vooraf kregen we een amuse. Ik koos de carpaccio, de entrecote/ribeye (het staat met beide benamingen op de kaart, beetje vreemd), smaakte goed, met veel variatie aan groenten. Gazpacho en champagneshooter waren erg lekker. De friet die we erbij hadden besteld was eigenlijk niet nodig geweest. Het was best veel. We mochten ons nagerecht van de kaart inruilen tegen 1 kaasplankje samen. De bediening was heel vriendelijk en vooral de Afrikaanse witte wijn was erg lekker. Minpuntje was dat de rode wijn in een witte wijnglas werd gedaan en de tweede wijn van een ander soort in hetzelfde glas werd geschonken. Verder zagen we dat achter de bar flessen wijn bij elkaar werden gegoten. Maar al met al hebben we een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

Gegeten op 11 oktober 2014

marjan53

We hadden een bon van AH/Iens. Driegangenmenu was aangepast, niet echt veel keus. De prijs: 24,95. Mijn voorgerecht was spinaziesoep met garnalen, smaakte goed. Mijn man nam carpaccio van rode bieten, dit schijnt weer "in" te zijn en heeft niets met carpaccio te maken want dat is van dungesneden vlees, erg goedkope variant. Mijn hoofdgerecht was victoriabaas op bamislierten met sojasaus, smaakte erg lekker. Nagerecht pudding en ijs, ook lekker. Jammer dat we weer de mayonaise apart moesten bestellen à 75 cent en hier twee keer op hebben moeten vragen. Voor het kraanwater wat we hebben besteld en gekregen stond 2,75 op de rekening, dit was ons niet verteld en het stond op de rekening als ijswater. Een glaasje chardonnay kost 4,40. Bediening vriendelijk al wilden ze ons in een hoekje zetten. Gelukkig waren wij in de middag al wezen kijken waar we mochten zitten en kregen we die plek.

Gegeten op 4 oktober 2014

marjan53

Gezellig tentje op de hoek. We hebben lekker buiten gezeten en bestelden een menu samen voor 30 euro. We kregen allemaal lekkere gerechtjes met witte rijst erbij. Het personeel was supervriendelijk. Het eten had iets heter gemogen maar verder was het erg lekker. Binnen zat het vol.

Gegeten op 3 oktober 2014

marjan53

We werden gastvrij onthaald en mochten een plekje uitzoeken. Het restaurant ziet er heel gezellig uit en er is ook een terras. We hadden via Iens besproken en zijn er met de bus die er vlakbij stopt naartoe gegaan. We kregen vooraf stukjes brood met lekkere sausjes erbij. Later werd ons gevraagd of we nog een portie wilden, dit werd kosteloos gebracht, erg attent.
Het voorgerecht bestond uit: spinaziesalade met granaatappelpitten, sesam en amandelen, tartaar van tonijn met huisgemaakte truffelmayonaise en een soepje van rozemarijn met reepjes gerookt kalkoenfilet.
Als hoofdgerecht kozen wij de Züricher Geschnetzeltes met puntjes Ossenhaas en bospaddenstoelen geserveerd met Spätzle en salade met frambozen dressing.
En als nagerecht het kaasplateau met verschillende soorten brood en rozenbottel jam. Het was allemaal erg lekker. De wijnen smaakten ook goed. Zeer vriendelijk personeel en we kregen overal goede uitleg over. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 september 2014

marjan53

We kwamen binnen in een gezellig restaurant en mochten in het overdekte gedeelte buiten gaan zitten. We werden vriendelijk ontvangen en de drankjes werden geserveerd. De voorgerechten carpaccio en gamba's smaakte goed, ook het stokbrood met de dipjes waren lekker. Na de voorgerechtjes, die niet iedereen had besteld duurde het ruim een uur voordat de hoofdgerechten kwamen, erg lang vooral voor de kinderen. Uit de keuken kwam gevloek. Het werd wat fris en we mochten binnen zitten. De schnitzels waren goed, gamba's ook. Bij een gerecht was de vis niet goed doorbakken, dit werd goed opgelost door een nieuw vis-verrassingsmenu te brengen. De saté smaakte niet bijzonder evenals de spareribs, de eerste sparerib was ijskoud, niet teruggegeven had anders nog veel langer moeten wachten, daarna kwam er nog een warme sparerib, was lekker maar niet bijzonder. De garnering van gebakken aardappeltjes en frites waren goed behalve de gegratineerde aardappeltjes, die waren niet gaar. De wijnen smaakte goed maar niet bijzonder. Ook jammer dat de limonade wat zurig smaakt en er weinig keus was voor de kinderen. Al met al was het gezellig, vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ik miste wel iemand bij de uitgang om ons uit te laten toen we met acht mensen vertrokken, niemand te zien, erg jammer.

Gegeten op 16 augustus 2014

marjan53

Voor mijn man zijn verjaardag zijn we hier geweest met 5 personen. Wat een hartelijke ontvangst. Ouzo vooraf van de zaak. Mooi, schoon en gezellig restaurant. Het driegangendiner is voortreffelijk, veel keus en het nagerecht mocht geruild worden voor een nagerecht van de gewone kaart. De toetjes van sinaasappel en citroen waren heel bijzonder, echte citroen en sinaasappel met daarin het ijs, slagroom en aardbei bovenop, heerlijk. Mijn man kreeg voor zijn verjaardag vuurwerk op zijn toetje, heel attent. Het eten smaakte allemaal erg lekker. De wijn is lekker. De mensen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze hebben een sticker op de deur van de smaakpolitie, die hebben ze dubbel en dwars verdiend. We gaan hier zeker vaker naartoe. Toppie. Bedankt lieve mensen. 10+

Gegeten op 19 juli 2014

marjan53

Als ik de vorige recensies lees hebben ze er waarschijnlijk van geleerd. We konden meteen gaan zitten en er werd goed, aardig en snel bediend. De dames waren heel vriendelijk. We kozen het seniormenu van de kaart voor 12 euro. Dit bestond uit giros, gehakt met kaas ertussen, frites en salade. Jammer dat de mayonaise er niet bij zat en dat we voor een bakje tzatziki 3,95 moesten betalen, uitbuiterij en niet gastvrij. De witte wijn was niet koud genoeg. Het vlees en de frites smaakte goed.

Gegeten op 5 juli 2014

marjan53

Gisteravond hier gegeten met z'n tweeën (Groupon). Jammer genoeg vonden we de gekozen tijd niet zo fijn, daarom gebeld of we een uurtje eerder konden komen en dat mocht. Bij binnenkomst werd ons een tafel gewezen en onze jassen werden aangenomen. De dames waren erg vriendelijk. We bestelden drinken. Er werd verder niets verteld over hoe het met bestellen gaat, denk dat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel weet. Uitschieters van de hapjes vonden wij de spiesjes, 3 soorten, de pittige soep, de witvis, de krokante sushi's en het mangohapje, erg lekker. Minder vond ik de sushi's met paling, daar zat een taai stukje in wat niet op paling leek en ik vond de zwarte zeewier die er omheen zat erg taai. Verder allemaal erg goed en snel klaargemaakt. Het interieur ziet er mooi uit, ruim, in een prachtig gebouw. Goed bereikbaar met openbaar vervoer of auto. Een echte aanrader.

Gegeten op 21 juni 2014