Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van marjan53

marjan53

Met een Grouponbon hier gegeten. Vooraf kregen we een amuse. Ik koos de carpaccio, de entrecote/ribeye (het staat met beide benamingen op de kaart, beetje vreemd), smaakte goed, met veel variatie aan groenten. Gazpacho en champagneshooter waren erg lekker. De friet die we erbij hadden besteld was eigenlijk niet nodig geweest. Het was best veel. We mochten ons nagerecht van de kaart inruilen tegen 1 kaasplankje samen. De bediening was heel vriendelijk en vooral de Afrikaanse witte wijn was erg lekker. Minpuntje was dat de rode wijn in een witte wijnglas werd gedaan en de tweede wijn van een ander soort in hetzelfde glas werd geschonken. Verder zagen we dat achter de bar flessen wijn bij elkaar werden gegoten. Maar al met al hebben we een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

Gegeten op 11 oktober 2014

marjan53

We hadden een bon van AH/Iens. Driegangenmenu was aangepast, niet echt veel keus. De prijs: 24,95. Mijn voorgerecht was spinaziesoep met garnalen, smaakte goed. Mijn man nam carpaccio van rode bieten, dit schijnt weer "in" te zijn en heeft niets met carpaccio te maken want dat is van dungesneden vlees, erg goedkope variant. Mijn hoofdgerecht was victoriabaas op bamislierten met sojasaus, smaakte erg lekker. Nagerecht pudding en ijs, ook lekker. Jammer dat we weer de mayonaise apart moesten bestellen à 75 cent en hier twee keer op hebben moeten vragen. Voor het kraanwater wat we hebben besteld en gekregen stond 2,75 op de rekening, dit was ons niet verteld en het stond op de rekening als ijswater. Een glaasje chardonnay kost 4,40. Bediening vriendelijk al wilden ze ons in een hoekje zetten. Gelukkig waren wij in de middag al wezen kijken waar we mochten zitten en kregen we die plek.

Gegeten op 4 oktober 2014

marjan53

Gezellig tentje op de hoek. We hebben lekker buiten gezeten en bestelden een menu samen voor 30 euro. We kregen allemaal lekkere gerechtjes met witte rijst erbij. Het personeel was supervriendelijk. Het eten had iets heter gemogen maar verder was het erg lekker. Binnen zat het vol.

Gegeten op 3 oktober 2014

marjan53

We werden gastvrij onthaald en mochten een plekje uitzoeken. Het restaurant ziet er heel gezellig uit en er is ook een terras. We hadden via Iens besproken en zijn er met de bus die er vlakbij stopt naartoe gegaan. We kregen vooraf stukjes brood met lekkere sausjes erbij. Later werd ons gevraagd of we nog een portie wilden, dit werd kosteloos gebracht, erg attent.
Het voorgerecht bestond uit: spinaziesalade met granaatappelpitten, sesam en amandelen, tartaar van tonijn met huisgemaakte truffelmayonaise en een soepje van rozemarijn met reepjes gerookt kalkoenfilet.
Als hoofdgerecht kozen wij de Züricher Geschnetzeltes met puntjes Ossenhaas en bospaddenstoelen geserveerd met Spätzle en salade met frambozen dressing.
En als nagerecht het kaasplateau met verschillende soorten brood en rozenbottel jam. Het was allemaal erg lekker. De wijnen smaakten ook goed. Zeer vriendelijk personeel en we kregen overal goede uitleg over. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 27 september 2014

marjan53

We kwamen binnen in een gezellig restaurant en mochten in het overdekte gedeelte buiten gaan zitten. We werden vriendelijk ontvangen en de drankjes werden geserveerd. De voorgerechten carpaccio en gamba's smaakte goed, ook het stokbrood met de dipjes waren lekker. Na de voorgerechtjes, die niet iedereen had besteld duurde het ruim een uur voordat de hoofdgerechten kwamen, erg lang vooral voor de kinderen. Uit de keuken kwam gevloek. Het werd wat fris en we mochten binnen zitten. De schnitzels waren goed, gamba's ook. Bij een gerecht was de vis niet goed doorbakken, dit werd goed opgelost door een nieuw vis-verrassingsmenu te brengen. De saté smaakte niet bijzonder evenals de spareribs, de eerste sparerib was ijskoud, niet teruggegeven had anders nog veel langer moeten wachten, daarna kwam er nog een warme sparerib, was lekker maar niet bijzonder. De garnering van gebakken aardappeltjes en frites waren goed behalve de gegratineerde aardappeltjes, die waren niet gaar. De wijnen smaakte goed maar niet bijzonder. Ook jammer dat de limonade wat zurig smaakt en er weinig keus was voor de kinderen. Al met al was het gezellig, vriendelijke mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Ik miste wel iemand bij de uitgang om ons uit te laten toen we met acht mensen vertrokken, niemand te zien, erg jammer.

Gegeten op 16 augustus 2014

marjan53

Voor mijn man zijn verjaardag zijn we hier geweest met 5 personen. Wat een hartelijke ontvangst. Ouzo vooraf van de zaak. Mooi, schoon en gezellig restaurant. Het driegangendiner is voortreffelijk, veel keus en het nagerecht mocht geruild worden voor een nagerecht van de gewone kaart. De toetjes van sinaasappel en citroen waren heel bijzonder, echte citroen en sinaasappel met daarin het ijs, slagroom en aardbei bovenop, heerlijk. Mijn man kreeg voor zijn verjaardag vuurwerk op zijn toetje, heel attent. Het eten smaakte allemaal erg lekker. De wijn is lekker. De mensen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze hebben een sticker op de deur van de smaakpolitie, die hebben ze dubbel en dwars verdiend. We gaan hier zeker vaker naartoe. Toppie. Bedankt lieve mensen. 10+

Gegeten op 19 juli 2014

marjan53

Als ik de vorige recensies lees hebben ze er waarschijnlijk van geleerd. We konden meteen gaan zitten en er werd goed, aardig en snel bediend. De dames waren heel vriendelijk. We kozen het seniormenu van de kaart voor 12 euro. Dit bestond uit giros, gehakt met kaas ertussen, frites en salade. Jammer dat de mayonaise er niet bij zat en dat we voor een bakje tzatziki 3,95 moesten betalen, uitbuiterij en niet gastvrij. De witte wijn was niet koud genoeg. Het vlees en de frites smaakte goed.

Gegeten op 5 juli 2014

marjan53

Gisteravond hier gegeten met z'n tweeën (Groupon). Jammer genoeg vonden we de gekozen tijd niet zo fijn, daarom gebeld of we een uurtje eerder konden komen en dat mocht. Bij binnenkomst werd ons een tafel gewezen en onze jassen werden aangenomen. De dames waren erg vriendelijk. We bestelden drinken. Er werd verder niets verteld over hoe het met bestellen gaat, denk dat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel weet. Uitschieters van de hapjes vonden wij de spiesjes, 3 soorten, de pittige soep, de witvis, de krokante sushi's en het mangohapje, erg lekker. Minder vond ik de sushi's met paling, daar zat een taai stukje in wat niet op paling leek en ik vond de zwarte zeewier die er omheen zat erg taai. Verder allemaal erg goed en snel klaargemaakt. Het interieur ziet er mooi uit, ruim, in een prachtig gebouw. Goed bereikbaar met openbaar vervoer of auto. Een echte aanrader.

Gegeten op 21 juni 2014

marjan53

Ook wij bestelden de reis door de kaart. We waren met 4 personen. De voorgerechten zagen er heel gezellig uit en smaakten uitstekend. De gerechten die daarna kwamen werden geserveerd op grotere borden, we moesten alles zelf in porties verdelen, dit vond ik wat minder en erg gemakkelijk voor de keuken, vooral de carpaccio was vrij moeilijk te verdelen. Ik had verwacht dat we ieder een gezellig eigen bordje zouden krijgen. We namen nog een kaasplankje dat er leuk uitzag, de kaas was lekker. Ook de wijnen zijn goed.
Van de bediening had ik meer verwacht, ze deden hun best en deden wat ze moesten doen maar een lach was ver te zoeken, ze kwamen bij mij wat gespannen over. Buiten kun je aan het water zitten wat we tussendoor ook hebben gedaan alleen is het terras nogal verwilderd, veel gras tussen de stenen en niet echt gezellig. Leuk om er een keer te zijn geweest.

Gegeten op 7 juni 2014

marjan53

Gisteren hier gegeten via een arrangement tezamen met het hotel aan de overkant. We werden gastvrij onthaald. We kregen al snel een amuse en daarna nog een aantal van die leuke, lekkere kleine hapjes. We begonnen met een prosecco en gingen daarna over op witte en rode wijn. Dit zat allemaal bij de prijs in. Allerlei lekkere hapjes volgden elkaar op met veel ingrediënten van truffel tot bloemetjes, alles heel leuk opgemaakt. Daarbij kregen we een gesneden broodje met zout en olie erbij. Zo gauw er een paar slokjes uit de glazen was gedronken werden de glazen bijgevuld. Het personeel was erg vriendelijk en vertelde uitgebreid over de gerechtjes en de wijnen. Tussendoor werd gevraagd of we een kaasplankje wilden als extra gerecht met bijbetaling, dit hebben we gedaan met daarbij een heerlijke piedro xiemenez port, was de moeite waard. Als nagerecht mousse met allerlei mooie gerechtjes van chocola waaronder gouden ballen, heel mooi bedacht. Het kan zijn dat ik de gerechten niet goed heb omschreven maar het was allemaal zo veel en zo lekker. Daarna mochten we nog koffie of thee kiezen, ook bij de prijs in met hun zelfgemaakte bonbons erbij, blaadjes, bonbons en kletskoppen, het kon niet op. De muziek was net zoals jaren geleden dat we er waren louncheachtig, had wat mij betreft een beetje afgewisseld mogen worden maar was niet heel erg storend. Het interieur is gezellig, leuke bar in het midden (niet om aan te zitten) en daar omheen tafels en stoelen en een hele leuke decoratie dat op een vogelnest lijkt. De sfeer was erg goed en gezellig. Goede actie om dit samen met het hotel te doen. Het was een perfecte avond.

Gegeten op 29 maart 2014