van marjan53

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten via een arrangement tezamen met het hotel aan de overkant. We werden gastvrij onthaald. We kregen al snel een amuse en daarna nog een aantal van die leuke, lekkere kleine hapjes. We begonnen met een prosecco en gingen daarna over op witte en rode wijn. Dit zat allemaal bij de prijs in. Allerlei lekkere hapjes volgden elkaar op met veel ingrediënten van truffel tot bloemetjes, alles heel leuk opgemaakt. Daarbij kregen we een gesneden broodje met zout en olie erbij. Zo gauw er een paar slokjes uit de glazen was gedronken werden de glazen bijgevuld. Het personeel was erg vriendelijk en vertelde uitgebreid over de gerechtjes en de wijnen. Tussendoor werd gevraagd of we een kaasplankje wilden als extra gerecht met bijbetaling, dit hebben we gedaan met daarbij een heerlijke piedro xiemenez port, was de moeite waard. Als nagerecht mousse met allerlei mooie gerechtjes van chocola waaronder gouden ballen, heel mooi bedacht. Het kan zijn dat ik de gerechten niet goed heb omschreven maar het was allemaal zo veel en zo lekker. Daarna mochten we nog koffie of thee kiezen, ook bij de prijs in met hun zelfgemaakte bonbons erbij, blaadjes, bonbons en kletskoppen, het kon niet op. De muziek was net zoals jaren geleden dat we er waren louncheachtig, had wat mij betreft een beetje afgewisseld mogen worden maar was niet heel erg storend. Het interieur is gezellig, leuke bar in het midden (niet om aan te zitten) en daar omheen tafels en stoelen en een hele leuke decoratie dat op een vogelnest lijkt. De sfeer was erg goed en gezellig. Goede actie om dit samen met het hotel te doen. Het was een perfecte avond.

Gegeten op 29 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten met bon van vakantieveilingen. We kregen een speciale kaart maar er was keuze genoeg. Ik koos flensjes met kaas en spinazie ertussen, erg lekker. Hoofdgerecht tragiatelle met ossenhaas, de anderen bestelden een pizza. Smaakte allemaal erg lekker. De eigenaar was erg vriendelijk. Binnen was het op zich gezellig alleen de zangeres kraaide valse noten uit, niet mooi, wel keihard en vooral bij de nummers van Anouk had ik een plaatsvervangende schaamte. Het nagerecht mocht ik van de gewone kaart kiezen en ik bestelde notenijs, 3 verschillende soorten ijs met veel slagroom, de anderen namen koffie en irish koffie. Erg goed allemaal. Een restaurant voor een snelle hap of een avondje tafelen.

Gegeten op 22 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

We mochten een plekje uitzoeken en kozen voor het raam, ziet eruit als een gezellige huiskamer, het andere eetgedeelte is voorbij de bar. Het eten was heerlijk, we hadden een Grouponmenu, er was veel keus, alles was lekker klaargemaakt. We misten wel een wijnkaart, keuze uit twee soorten wijn is echt weinig. De witte wijn, chardonnay, vond ik erg lekker; de twee soorten rood waren niet echt lekker dus jammer dat er niet meer keus was. De nagerechten vonden we wat minder, de gefrituurde brie was wat aan de zwarte kant, de crème brulee was niet warm aan de bovenkant.
Op het damestoilet miste ik een handdoek, zag dat deze er buiten het toilet handdoekjes lagen en heb later een handdoekje opgehangen. Er was geen zeep en het fonteintje was erg vies, vooral om het kraantje heen, dit is heel goed schoon te maken.
Toen we af gingen rekenen kregen we een kortingsbon voor de volgende keer, aardig gebaar, we zijn van plan om nog eens terug te komen. De bediening is vriendelijk.

Gegeten op 15 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n vieren hier gegeten en in het hotel overnacht. Voorgerecht carpaccio, zag er lekker uit en smaakte goed alleen te koud, sushi's smaakten niet apart, die kun je beter bij een Japanner eten. tournedos was nogal taai, scholfilet smaakte goed, wild en biefstuk waren goed. Borden netjes opgemaakt. De frites waren taai en slap, waarschijnlijk oude olie gebruikt, jammer. Nagerecht ijsbolletjes erg lekker, kaasplateau was goed gevuld, 3 soorten kaas, was best veel. De chardonnay smaakte erg lekker. Bediening was vriendelijk, deden wat ze moesten doen.

Gegeten op 8 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig oud eetcafé. Bediening is erg vriendelijk. We bestelden een saté compleet. Heerlijk malse saté met friet en sla erbij. Smaakte echt goed en voor een lage prijs. Er werd gevraagd of we een karaf kraanwater erbij wilden, heel attent. De wijn vond ik niet bijzonder. De toetjes van de buren zagen er erg leuk uit, wij konden die helaas niet meer op. Zeker de moeite waard om een keer uit te proberen.

Gegeten op 21 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant. Wij komen hier al heel wat jaren en het eten is altijd goed. We bestelden wat stokbrood met kruidenboter, escargots en carpaccio vooraf. De hoofdgerechten waren voortreffelijk, cevapcici en andere heerlijke gerechten met daarbij sperziebonen, gebakken aardappeltjes en djuvec rijst. Een nagerecht ging er helaas niet meer bij. De wijn is lekker en de bediening vriendelijk.

Gegeten op 8 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Na bij de haard wat gedronken te hebben met stokbrood erbij gingen we aan tafel. Ik bestelde victoriabaars, daarbij kreeg ik heerlijke spinazie met een paar worteltjes erbij en andere garnering, daarbij nog frites. Partner had lendebiefstuk besteld, was goed gebakken. Alles was lekker. Als nagerecht namen we samen een kaasplankje, 6 soorten kaas met een soort krentenbrood en boter erbij. Ik miste wel iets van jam ofzo erbij. Personeel was vriendelijk. De akoestiek vond ik wat minder, het klonk nogal hol, je kon alles van elkaar horen. De wijn vond ik duur, 5,60 voor een glas Chardonnay. Al met al was het een gezellige avond.

Gegeten op 1 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier gegeten met 3 personen. De jassen werden netjes aangenomen. Ook wij kregen het 5-gangen verrassingsmenu. We moesten erg lang wachten maar dat vonden we niet zo erg want de zaak zat helemaal vol. Het personeel deed hun best. Bij het hoofdgerecht vroegen we of we de vis nog konden ruilen voor vlees want het was best veel vis en ik had gezien hoe het hoofdgerecht eruit zag. Gelukkig kon dat en we kregen eendenborstfilet. Het eten was lekker maar niet bijzonder. Nagerecht was erg lekker en gevarieerd. Gezien de drukte toch een goed en gezellig restaurant. Wij zijn al vaker geweest en komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 25 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier met 6 personen gegeten. De zaak zat helemaal vol. Zoals gewoonlijk bij een sushi restaurant mochten we 5 x 5 gerechtjes van de kaart kiezen. Alles werd snel gebracht en was erg lekker. Heel veel keus. Vriendelijke bediening. De wijn smaakte ook goed. We komen hier zeker nog eens terug, echt een aanrader.

Gegeten op 11 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Het was allemaal perfect. Ben het eens met vorige beoordelingen. Het eten was heerlijk. Jassen werden aangenomen en we weren gastvrij onthaald. Gezellig restaurant. Lieve bediening, de tafel werd tussendoor 3 x schoongemaakt, nog nooit ergens meegemaakt. Echt niets op aan te merken. Vrouwtjes ga zo door.

Gegeten op 4 januari 2014

IENS bestaat 15 jaar!