Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jeroenkon

• Uitstekend

Gezellig restaurant waar je het gevoel krijgt dat je welkom bent! Prima, vlot en attente bediening, lekker eten en prima huiswijn. Het eten op het buitenterras geeft een vakantiegevoel.

• Uitstekend

Altijd het verlengde van mijn huiskamer geweest: een lekkere hap voor een betaalbare prijs. Attente, no-nonsense personeel en een gezellige sfeer. Altijd handig als je niets in huis hebt of om snel te eten voor je naar de schouwburg gaat. Maar ook prima om lekker lang te tafelen en alles uit te proberen. Prima tent!!

• Redelijk

De inrichting is zo strak dat je bijna bij elkaar op schoot zit, waartussen het personeel moet lopen. Krap.. wijn is heerlijk, maar vrij prijzig. Eten is helemaal prima, heerlijk op smaak, maar ook qua prijs/kwaliteit ligt het uit balans.

• Goed

• Goed

Een fijne Italiaanse keuken, attentvol personeel met kennis, ruimte genoeg om te zitten. Een prettige plek voor een goede maaltijd. Ik vind alleen de inrichting vrij koel en afstandelijk (naar mijn smaak; te hip).

• Uitstekend

één van mijn favoriete, stabiele factoren van Utrecht. Hoe vaak je er ook komt; de kaart blijft je verrassen, de bediening is super attent en de zaak is prachtig ingericht. Je betaald iets meer, maar dan ben je ook verzekerd van een zeer goede maaltijd.

• Redelijk

Verhouding prijs, kwaliteit valt erg tegen. Daarnaast een bediening met een bijdehante familiare houding op het moment dat er een vraag of een opmerking gesteld wordt. Jammer.

• Uitstekend

Sushi eten op het terras bij Konnichi Wa; altijd een kado! Bediening is correct en snel, maar niet toegankelijk. De sushi is dat wel. Heerlijk smullen en dan voldaan de stad in!

• Uitstekend

Super smaakvol ingericht, gemotiveerd en vriendelijk personeel, heerlijke witte huiswijn en een kaart die het je moeilijk maakt om een keuze te maken. Tenslotte wordt die belofte ook waar gemaakt op je bord: super!

• Uitstekend

Eindelijk bediening die attent is en met gepaste gezelligheid je helpt. Eten is prima, wijnen zijn heerlijk. Het enige dat mist is een mooie binnentuin om in de zomer te kunnen vertoeven.

• Redelijk

Leuk restaurant als je van druk en op elkaars lip zitten houdt. Bediening en eten is goed in verhouding tot de prijs die je betaald.