van pinda1

• Recensies in de laatste twee jaar

Een eetcafé-achtig Spaans restaurant met redelijke keuze aan gerechten. Een stuk of 10 gerechten uitgezocht in kleinere of grotere porties. Het was allemaal goed bereid en goed van smaak. Misschien wat te weinig verschil in smaken (alles met behoorlijk wat knoflook) maar dat kan ook aan onze keuze hebben gelegen. De bediening was erg vriendelijk maar in het weekend mogen ze van ons wel meer personeel inzetten. Pas na een half uur een drankje en na anderhalf uur het eten, is zelfs naar Spaanse maatstaven veel te lang.

Gegeten op 10 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier al een paar keer eten gehaald en dat bevalt prima. Voor EUR 9.50 een vers bereide maaltijd bestaande uit verschillende gerechten. Met name de tempé en de vis waren erg smakelijk. Leuke (en herkenbare) 60er jaren inrichting en een zeer vriendelijke eigenaar/kok.
M.i. een veel beter concept dan het doorsnee afhaalrestaurant met 100en keuzemogelijkheden waarbij alles dezelfde vlakke smaak heeft.

Gegeten op 13 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Met de kwaliteit van het eten, de wijnen en de bediening is niets mis, allemaal dik in orde. Maar net dat beetje extra waardoor je jaren later nog weet wat je gegeten hebt ontbrak m.i.
Wij wilden ons laten verrassen/verwennen (maak er maar wat moois van) en dan is het een beetje jammer als je vervolgens het "dagmenu" krijgt. Volgende keer iets meer mee doen.

Gegeten op 26 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon voor 4 personen gereserveerd bij de Bernisse Molen. Erg genoten van het menu. Verfijnd van smaak en mooi opgediend. Een bijpassend "Bob" wijnarrangement erbij.
Keurige bediening en uitgebreide uitleg bij de gangen en de wijnen.
Traditionele ambience.

Gegeten op 17 november 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Gebruik gemaakt van de Diner Deal aanbieding om weer eens bij La Stanza te eten. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad.
Heerlijk gegeten en prijs/kwaliteit prima in orde.
Vriendelijke bediening en ze konden voor onze zoon het menu zonder problemen aanpassen.
Ongedwongen sfeer, wel wat lawaaiierig.

Gegeten op 7 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten, maar ik had gehoopt dat het beste Indonesisch restaurant van Den Haag beter zou zijn.
De smaak had wat pittiger gekund en sommige gerechten werden wat lauwwarm opgediend.
Bediening was heel vriendelijk, de entourage niet erg bijzonder maar in deze prijsklasse vind ik dat geen bezwaar.

Gegeten op 26 januari 2013

• Goed

Hier kan je gerust binnenstappen als je trek hebt in een indonesische rijsttafel. Misschien niet de uitgesproken authentieke smaak, maar de rijsttafel was erg uitgebreid, alle gerechten waren goed bereid en werden goed op temperatuur opgediend. Kwaliteit van de ingredienten was ook bovengemiddeld, gelukkig geen zenige of erg vette stukjes vlees etc.
Vriendelijke bediening en een moderne inrichting.

• Uitstekend

We hebben hier heerlijk gegeten tijdes de IENS dinerdagen. De inrichting is een beetje anders dan je zou verwachten maar het eten was pima verzorgd. UItgebreide uitleg bij de gerechten en de wijnen, persoonlijke aandacht en een ongedwongen sfeer. Ga zelf proeven zou ik zeggen.

• Redelijk

De gerechten konden ons niet bekoren. Het kwam ons te gekunsteld over. Het klopt van die brede variatie aan smaken en bereidingswijzen, maar dat leidde bij geen van de gerechten tot een harmonieus geheel. De variëteit ging soms ook ten koste van de kwaliteit van de bereiding. Niet alles had de juiste temperatuur en/of garing bij het opdienen. Op de bediening was niets aan te merken.

• Goed

2x eten afgehaald. Een eenvoudig en modern ingericht Chinees eethuisje. Opvallend vriendelijke en adequate bediening die de nederlandse taal ook nog eens perfect beheerst. Smakelijk eten voor goede prijs. De menukaart is het onderzoeken waard. Dus volgende keer gaan we wat uitgebreider tafelen.

IENS bestaat 15 jaar!