a TripAdvisor company

van pinda1

pinda1

We hebben hier met 4 personen voor het 4-gangen menu gekozen en daar geen spijt van gekregen. Alles smaakte ons prima en ook op de begeleidende wijnen viel weinig aan te merken. De bediening was erg aardig, soms wat rommelig. Het restaurant, in een voormalig klooster, was fraai ingericht. De tafel waar wij aanzaten, deed door de hoge rugleuningen van de banken denken aan een soort 1e klas treincoupé. Al met al een prima eetgelegenheid voor als we weer een keer in de buurt zijn. Ter informatie: het restaurant sluit vroeg want we konden geen tafel om 19.30u reserveren alhoewel er tegen die tijd niemand meer in het restaurant zat. Blijkbaar gaat men in deze omgeving met de kippen op stok.

Gegeten op 11 oktober 2015

pinda1

Een leuk concept, maar als je met meerdere mensen wilt eten, moet je afgestudeerd zijn in de logistieke dienstverlening als je tegelijk aan tafel wil zitten. Maar misschien is dat wel de bedoeling. Het eten zelf is wisselend van kwaliteit, maar meestal is het in orde. Als je trek hebt in een klein hapje en het is er niet druk, dan kan je gerust naar binnengaan en iets uitzoeken.

Gegeten op 21 augustus 2015

pinda1

We hebben hier genoten van het Social Dining Menu. Alle "hapjes" waren lekker vers, verfijnd van smaak en mooi opgediend. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, werden de gerechten netjes en zonder lange tussenpozen uitgeserveerd. Het restaurant ziet er hip uit, maar het zitcomfort is niet geweldig en het is er behoorlijk lawaaiig. Prima als je niet al te lang wilt tafelen, maar voor een rustig diner moet je ergens anders reserveren.

Gegeten op 29 september 2015

Via online reservering

Bij Sayang eet je een prima rijsttafel. De saté is sappig, de andere vleesgerechten bevatten goede stukken vlees (en niet van die vetbonken) en de verschillende smaken daarvan zijn duidelijk te onderscheiden. De menukaart is redelijk doorsnee en misschien valt er iets te zeuren over wel/niet authentiek of pittig genoeg, maar de gerechten zien er verzorgd uit en zijn stuk voor stuk erg smakelijk. Het eten wordt snel en warm opgediend, de bediening is goed maar zou meer uitleg kunnen geven bij de gerechten; dus niet alleen aanwijzen en de naam noemen. Het interieur restaurant ziet er eenvoudig maar netjes uit. Prijs/kwaliteit is in orde, het cijfer voor het eten is (uiteraard) gerelateerd aan het prijsniveau.

Gegeten op 27 december 2015

pinda1

Een eetcafé-achtig Spaans restaurant met redelijke keuze aan gerechten. Een stuk of 10 gerechten uitgezocht in kleinere of grotere porties. Het was allemaal goed bereid en goed van smaak. Misschien wat te weinig verschil in smaken (alles met behoorlijk wat knoflook) maar dat kan ook aan onze keuze hebben gelegen. De bediening was erg vriendelijk maar in het weekend mogen ze van ons wel meer personeel inzetten. Pas na een half uur een drankje en na anderhalf uur het eten, is zelfs naar Spaanse maatstaven veel te lang.

Gegeten op 10 januari 2014

pinda1

Heb hier al een paar keer eten gehaald en dat bevalt prima. Voor EUR 9.50 een vers bereide maaltijd bestaande uit verschillende gerechten. Met name de tempé en de vis waren erg smakelijk. Leuke (en herkenbare) 60er jaren inrichting en een zeer vriendelijke eigenaar/kok.
M.i. een veel beter concept dan het doorsnee afhaalrestaurant met 100en keuzemogelijkheden waarbij alles dezelfde vlakke smaak heeft.

Gegeten op 13 december 2013

pinda1

Met de kwaliteit van het eten, de wijnen en de bediening is niets mis, allemaal dik in orde. Maar net dat beetje extra waardoor je jaren later nog weet wat je gegeten hebt ontbrak m.i.
Wij wilden ons laten verrassen/verwennen (maak er maar wat moois van) en dan is het een beetje jammer als je vervolgens het "dagmenu" krijgt. Volgende keer iets meer mee doen.

Gegeten op 26 oktober 2012

pinda1

Gebruik gemaakt van de Diner Deal aanbieding om weer eens bij La Stanza te eten. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad.
Heerlijk gegeten en prijs/kwaliteit prima in orde.
Vriendelijke bediening en ze konden voor onze zoon het menu zonder problemen aanpassen.
Ongedwongen sfeer, wel wat lawaaiierig.

Gegeten op 7 december 2012

pinda1

Lekker gegeten, maar ik had gehoopt dat het beste Indonesisch restaurant van Den Haag beter zou zijn.
De smaak had wat pittiger gekund en sommige gerechten werden wat lauwwarm opgediend.
Bediening was heel vriendelijk, de entourage niet erg bijzonder maar in deze prijsklasse vind ik dat geen bezwaar.

Gegeten op 26 januari 2013

• Goed

• Goed

Hier kan je gerust binnenstappen als je trek hebt in een indonesische rijsttafel. Misschien niet de uitgesproken authentieke smaak, maar de rijsttafel was erg uitgebreid, alle gerechten waren goed bereid en werden goed op temperatuur opgediend. Kwaliteit van de ingredienten was ook bovengemiddeld, gelukkig geen zenige of erg vette stukjes vlees etc.
Vriendelijke bediening en een moderne inrichting.