van Opa Hans

• Recensies in de laatste twee jaar

• Uitstekend

Gewoon echt lekker Surinaams eten voor heel redelijke prijs. Afhalen of ter plaatse opeten. Makkelijk te vinden in het metrostation bij de Stopera, is aan de verkeerde kant van het Waterlooplein ingetekend op de kaart.

• Recensies in de laatste twee jaar

• Slecht

Omdat we in Utrecht rond etenstijd (tegen zessen) moesten overstappen, dacht ik met mijn drie kleinkinderen snel iets te kunnen eten in de stationsrestauratie "de Tijd". Ze bedoelen de waarschijnlijk de enorme WACHTtijd om überhaupt een bestelling te kunnen plaatsen en daarna het lange wachten op drank en eten. Toen wij kwamen waren bijna alle tafels bezet, maar tijdens ons wachten vertrok een groot deel van de gasten, terwijl er maar weinig nieuwe binnenkwamen.
De kinderen hadden honger en bleven maar vragen wanneer we konden bestellen en wanneer het eten zou komen.
De kinderen wilden cola zero, stond op de kaart, maar niet leverbaar. Zelf wilde ik een glas droge witte wijn, stond op de kaart, maar hadden ze niet. Dan maar rode wijn besteld. Geruime tijd later kwamen eindelijk de drankjes, maar i.p.v rode wijn zetten ze rosé voor mijn neus. Excuus kon er nauwelijks af, maar een tijdje later kwam er toch een glas rode. Nog veel later kwam het eten.
Zelf had ik een "stoofpotje van kip" met Thaise rode curry. Dat bleek een soort vrij dunne soep met een klein beetje kip en een klein beetje groente.Bepaald niet wat ik onder een stoofpotje versta. De kindertjes hadden hamburgers, die volgens hen helemaal geen smaak hadden.
Al met al, het is onbegrijpelijk dat de spoorwegen tolereren dat er in hun station dergelijke slechte prestaties worden geleverd.

IENS bestaat 15 jaar!