van aschrijer

• Recensies in de laatste twee jaar

Kort omschreven: leuk, gezellig en heerlijk eten!

Bar Brouw is een gezellig restaurant, met heerlijk Amerikaans vlees. De pork belly was genieten (mals, sappig en smaakvol), de side disches erbij gewoon prima.

De sfeer is leuk en ontspannen, absoluut een aanrader.

Gegeten op 25 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag bij Duende gegeten en dat was zeer geslaagd! Het is er heel druk en reserveren kan niet, dus je moet op tijd komen en/of geluk hebben. Wij hadden geluk :)

De bediening is ondanks de drukte vriendelijk en behulpzaam. Het eten is behoorlijk goed, het is vers en smaakvol. Absoluut een goed en gezellig tapas restaurant. De huiswijn was ook prima trouwens.

Dadels met spek, de kroketjes, garnalen, calamares en de chocolade taart, allemaal erg lekker!

Gegeten op 22 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een heerlijke ervaring bij Caracol gehad! We hadden gereserveerd, maar bij aankomst bleek dat niet echt noodzakelijk. De zaak was goed gevuld, maar nog niet vol. Toch zou ik reserveren wel aanbevelen, je wilt de ervaring namelijk niet missen!

Na wat bladeren door de menu kaart, besloten we toch maar voor het 6-gangen verrassingsmenu te gaan. We waren wel wat verkouden, maar het mocht de pret niet drukken.

Vanaf de amuse tot het nagerecht was alles genieten. Er kwam van alles langs: gebonden vissoep, heerlijke canaloni met spinazie, kokkels, tartaar met kwartelei, fantastische Skrei, kaas en een lekker dessert.

De witte huiswijn was trouwens ook erg lekker.
Het is niet goedkoop, maar dan krijg je er ook wel iets voor terug!

Absolute aanrader, als je toch een keer op Terschelling bent ;)

Gegeten op 8 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met 4 personen bij Bar Spek gegeten. Allereerst het interieur. Het ziet er gezellig uit en ondanks dat het helemaal vol zat, is de akoestiek fantatisch. Je kunt elkaar prima verstaan en hoeft zeker niet te schreeuwen.

Als voorgerecht hadden we de anti pasti en de spek plank en beiden waren erg goed. De kwaliteit en de kwantiteit waren uitstekend voor de prijs. Op de terugweg hadden we het erover dat het zeker ook een leuke plek is, om gewoon wat te drinken met een paar van deze hapjes erbij! Als hoofdgerecht hadden we voornamelijk pizza's. Ik vond zelf het deeg een beetje teveel een brood structuur hebben, maar het beleg was gewoon goed. De calzone van mijn tafelgenoot was ook lekker gevuld, maar de manier van vouwen is niet handig. Dat ziet er leuk uit, maar zorgt voor veel droge randjes. Zonde! Gewoon 1 keer dubbelvouwen!

De bediening was de hele avond zeer vriendelijk en alles klopte steeds. Ze kwam ook genoeg langs om te vragen of iemand nog iets wilde drinken. Top!

Gegeten op 4 maart 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren bij Pata Negra gegeten. Het eten was over het algemeen wel lekker, maar niet bijzonder. De calamares sprongen er in negatieve zin uit, deze waren smaakloos en wat taai. De bediening is chaotisch en wel echt Spaans, dus soms wat uh ja, Spaans... Op een bepaald moment werd er iets gebracht dat we niet besteld hadden, maar dat was maar lastig uit te leggen. Een norse blik was het gevolg.

De muziek stond soms overdreven hard, niet echt nodig.

Gegeten op 24 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Echt een heel leuk restaurant. Het ziet er leuk uit, je zit op goede stoelen en de bediening is attent en vriendelijk. Het concept is leuk; shared dining. Alle gerechten die we kozen waren lekker en een aantal was echt heel goed. Vergeet vooral de desserts niet, want die zijn exceptioneel goed, helemaal voor een Aziatisch georienteerd restaurant!

Gegeten op 15 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen dinsdag voor de 4e keer gegeten bij Floor17, ditmaal om wat te vieren. We waren met een groep van 7 en zaten aan de chef's table; een heerlijke ruime tafel met lekkere stoelen. We kozen voor het 5 gangen tasting menu en het was genieten van begin tot eind. De bediening was vriendelijk en attent en het eten was fantastisch. Zelf vond ik de risotto met vis echt uitmuntend, maar alle gangen waren zeer smakelijk. Kan niet anders dan zeggen dat het een fantastische avond was.
En als je er toch bent, neem dan ook een cocktail!

Gegeten op 14 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een goed all-you-can-eat sushi restaurant. Het restaurant ziet er van binnen prima uit en de stoelen zitten gewoon echt heel lekker. Wij waren er rond lunchtijd en de vis was vers, maar alles kwam wel net uit de koeling. Net even iets te koud dus.

De bediening was vriendelijk en we hoefden nooit lang te wachten, maar het was er behoorlijk rustig.

Gegeten op 11 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Firma Pekelhaaring. De bediening was vriendelijk, maar soms een beetje chaotisch en ze vergaten af en toe iets. Mijn vriendin had het weekmenu en ik had zelf drie losse gangen. De porties zijn van prima omvang, hoewel de gerechten van het menu allemaal iets kleiner leken dan de a la carte gerechten.

Voorgerecht met kabeljauw en het hoofdgerecht met parelhoen waren beiden heerlijk, en ook de chocoladetaart daarna was prima!

Je zit er gezellig en het is leuk aangekleed, maar het bankje was een beetje te laag in verhouding tot de tafel.

Gegeten op 5 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische bar als je op zoek bent naar een avond met leuke en originele cocktails. Er hangt een hele goede atmosfeer, het personeel dat de cocktails mixt weet waar ze het over hebben en daarnaast hebben ze ook nog eens heerlijke wijn. Ze hebben leuke hapjes en je kunt er ook prima dineren!
Bij ons was het een keer lang wachten op een hapje, maar uiteindelijk kregen we een limoncello van het huis om het goed te maken.

Wij komen hier zeker vaker!

Gegeten op 19 oktober 2013

IENS bestaat 15 jaar!