Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van aschrijer

aschrijer

Dit is altijd een schot in de roos! De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam, je zit op heerlijke stoelen en het eten is ook heel erg lekker. Een restaurant waar je blijft terugkomen!

Gisteren waren de Mongolian Lamb, de Spicy Tuna Rolls en, zoals altijd, de St Jacobsschelpen favoriet. Maar eigenlijk is vrijwel ieder gerecht lekker!

En ja, de desserts, top!

Gegeten op 18 januari 2015

aschrijer

Gisteren fantastisch gegeten bij Johannes. We kozen voor 5 gangen van het verrassingsmenu en daar hebben we geen spijt van gehad! Persoonlijke favorieten waren de tonijn cannelloni en het buikstek! Smullen!

De bediening is daarnaast ook erg vriendelijk en attent en het bijpassende wijnarrangement was ook top!

Het interieur is vrij sober; niet heel spannend, maar de akoestiek is dan weer prima :).

Nog een aanrader in Amsterdam!

Gegeten op 15 januari 2015

aschrijer

Gisteren met een Groupon gegeten en je krijgt absoluut waar voor je geld. Het is gewoon van een goede kwaliteit en je krijgt een hoop verschillende hapjes. Wij hebben lekker zitten eten en de stuk of 15 hapjes die we kregen waren ook echt genoeg. De ossenhaas was heerlijk, maar ook de kippendijtjes vond ik lekker. Eigenlijk geen tegenvallers tussen de gerechtjes.

Het personeel is vriendelijk en de huiswijn was ook goed te doen!

Gegeten op 14 december 2014

aschrijer

Wij hebben hier afgelopen vrijdag gegeten en dat is zeker goed bevallen! Op de kaart staat vooral kreeft (1/2 of hele) en daarbij wat vleesgerechten als burgers en tournedos. Surf & Turf dus.
Verder staat er aantal Gin Tonics op en is het personeel gezellig en behoorlijk vlot. Voor mij kan er dan weinig meer misgaan. De voorgerechten, of eigenlijk de snackplank en de kroketjes vooraf, waren echt heel erg lekker, net zoals het brood. Echt genieten en de prijs is ook nog eens heel erg netjes!
De kreeft opzich was wel goed, maar niet fantastisch; dat kan ook eigenlijk niet voor die prijs natuurlijk.

Het restaurant is leuk aangekleed en reserveren wel aan te bevelen! Zeker een aanrader voor een gezellig hapje eten, ook met een groep!

Gegeten op 12 december 2014

aschrijer

Al twee keer eerder voor cocktails en hapjes geweest en dat was tweemaal een grandioos succes!
Pitchers met heerlijke cocktails, af en toe wat oesters, lekkere hapjes... ik ben fan!

En dan gisteren voor het eerst gedineerd. Ook dit was een prima ervaring, met heel leuk personeel, lekker eten en prima huiswijn! Het is geen super hoogstaande keuken, maar wel gewoon goed en dat in een gezellige ambiance. Wij komen hier zeker nog wel een paar keer terug!

Gegeten op 15 oktober 2014

aschrijer

Afgelopen zaterdag bij Crazy - Grill Sticks gegeten en dat was best goed bevallen. Er is een heleboel keuze uit vlees en dat was allemaal prima. Ook de patat was lekker, evenals de twister fries. De bediening is heel vriendelijk, maar er gingen wel wat bestellingen de mist in hier en daar. Ach ja, ze lossen het ook allemaal weer netjes op.

Overall een prima plek om gezellig een avondje gegrilled vlees te eten :)

Gegeten op 11 oktober 2014

aschrijer

Afgelopen zaterdag met 4 personen heerlijk gegeten, voor een prima prijs! Vooraf deelden we 3 voorgerechten met z'n vieren: steak tartaar, Italiaanse vleeswaren en de garnalenkroketjes (waar we er 1 extra kregen, top!). Allemaal prima. Vervolgens hadden we de Brandt en Levie worsten en de rib eye. Heerlijk, zeker met de fantastische frietjes erbij!

Ook de desserts en de huiswijn smaakten prima.
Klein minpuntje: we kregen een reeds geopende fles huiswijn, die wel zonder morren werd omgewisseld. Verder was de bediening vriendelijk en ging alles vlot.

De locatie is trouwens heel leuk en de stoelen zitten meer dan prima!

Gegeten op 4 oktober 2014

aschrijer

Vorig weekend geluncht op het terras van Zurich en dat viel niet tegen! Leuk terras, gezellige en vlotte bediening en heerlijke, dik belegde broodjes. Zeker weten een goed plek voor de lunch en wij komen zeker wel eens terug voor het diner!

Gegeten op 6 september 2014

aschrijer

Voor de film een hapje wezen eten bij Vanzz. Duidelijk geval van te hoge prijzen voor de geboden kwaliteit. Hoop slordigheden ook, waarbij wij en anderen gasten het brood (duidelijk als appetizer, duh!) pas krijgen vlak voor of tijdens het hoofdgerecht.

Verder is het personeel wel vriendelijk, maar echt attent ook niet.

Ik denk dat je in de zomer op de steiger wel lekker zit, maar verder zou ik hier voorbij lopen in de toekomst.

Gegeten op 19 augustus 2014

aschrijer

Met vrienden uit eten geweest bij Bar Moustache. Allereerst het personeel; vriendelijk, attent en gezellig. Top! Gelukkig blijft het daar niet bij, ook het eten is goed! Buiten de kaart om hadden ze een behoorlijke lijst aan extra opties, zoals risotto met langoustines en kabeljauwfilet. Beiden vond ik smaakvol en de vis was perfect gebakken. Daarbij wat lekkere glaasjes prosecco en rode wijn, en de avond was heerlijk.
Bij het dessert bleek er een saus met aardbei overheen te zitten, maar vanwege een allergie werd dat prima opgelost. We hadden vooraf wel wat klachten over de service gehoord, maar daarvan hebben wij niets gemerkt.

En het is er wat lawaaierig, maar ach, het is wel gezellig.

Gegeten op 1 augustus 2014