Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van aschrijer

aschrijer

Al twee keer eerder voor cocktails en hapjes geweest en dat was tweemaal een grandioos succes!
Pitchers met heerlijke cocktails, af en toe wat oesters, lekkere hapjes... ik ben fan!

En dan gisteren voor het eerst gedineerd. Ook dit was een prima ervaring, met heel leuk personeel, lekker eten en prima huiswijn! Het is geen super hoogstaande keuken, maar wel gewoon goed en dat in een gezellige ambiance. Wij komen hier zeker nog wel een paar keer terug!

Gegeten op 15 oktober 2014

aschrijer

Afgelopen zaterdag bij Crazy - Grill Sticks gegeten en dat was best goed bevallen. Er is een heleboel keuze uit vlees en dat was allemaal prima. Ook de patat was lekker, evenals de twister fries. De bediening is heel vriendelijk, maar er gingen wel wat bestellingen de mist in hier en daar. Ach ja, ze lossen het ook allemaal weer netjes op.

Overall een prima plek om gezellig een avondje gegrilled vlees te eten :)

Gegeten op 11 oktober 2014

aschrijer

Afgelopen zaterdag met 4 personen heerlijk gegeten, voor een prima prijs! Vooraf deelden we 3 voorgerechten met z'n vieren: steak tartaar, Italiaanse vleeswaren en de garnalenkroketjes (waar we er 1 extra kregen, top!). Allemaal prima. Vervolgens hadden we de Brandt en Levie worsten en de rib eye. Heerlijk, zeker met de fantastische frietjes erbij!

Ook de desserts en de huiswijn smaakten prima.
Klein minpuntje: we kregen een reeds geopende fles huiswijn, die wel zonder morren werd omgewisseld. Verder was de bediening vriendelijk en ging alles vlot.

De locatie is trouwens heel leuk en de stoelen zitten meer dan prima!

Gegeten op 4 oktober 2014

aschrijer

Vorig weekend geluncht op het terras van Zurich en dat viel niet tegen! Leuk terras, gezellige en vlotte bediening en heerlijke, dik belegde broodjes. Zeker weten een goed plek voor de lunch en wij komen zeker wel eens terug voor het diner!

Gegeten op 6 september 2014

aschrijer

Voor de film een hapje wezen eten bij Vanzz. Duidelijk geval van te hoge prijzen voor de geboden kwaliteit. Hoop slordigheden ook, waarbij wij en anderen gasten het brood (duidelijk als appetizer, duh!) pas krijgen vlak voor of tijdens het hoofdgerecht.

Verder is het personeel wel vriendelijk, maar echt attent ook niet.

Ik denk dat je in de zomer op de steiger wel lekker zit, maar verder zou ik hier voorbij lopen in de toekomst.

Gegeten op 19 augustus 2014

aschrijer

Met vrienden uit eten geweest bij Bar Moustache. Allereerst het personeel; vriendelijk, attent en gezellig. Top! Gelukkig blijft het daar niet bij, ook het eten is goed! Buiten de kaart om hadden ze een behoorlijke lijst aan extra opties, zoals risotto met langoustines en kabeljauwfilet. Beiden vond ik smaakvol en de vis was perfect gebakken. Daarbij wat lekkere glaasjes prosecco en rode wijn, en de avond was heerlijk.
Bij het dessert bleek er een saus met aardbei overheen te zitten, maar vanwege een allergie werd dat prima opgelost. We hadden vooraf wel wat klachten over de service gehoord, maar daarvan hebben wij niets gemerkt.

En het is er wat lawaaierig, maar ach, het is wel gezellig.

Gegeten op 1 augustus 2014

aschrijer

Afgelopen vrijdag voor de tweede keer bij Dragon-I gegeten en het viel zeker niet tegen!
Het personeel is attent, vriendelijk en werkt hard door. Echt een voorbeeld voor veel restaurants.

En dan het eten: heerlijk! Het is divers; van sushi tot yakatori en van zeewiersalade tot soft shell crab. We hadden 10 gerechten voor z'n drieën en daarna nog een dessert. Dat was prima, hoewel ik van dit soort eten wel kan blijven eten :).

Ik kom zeker nog wel eens terug!

Gegeten op 25 juli 2014

aschrijer

Locatie is top. De nieuwe inrichting ziet er ook super uit; er is zeker over nagedacht. Het eten en de cocktails waren ook prima. Het brood met olie was erg goed.
Verwarrend is dan weer wel dat de hapjes op de cocktailkaart 's avonds niet te krijgen zijn. 's Avonds is er namelijk een dinerkaart. Maar goed, daar kom je wel overheen :).

Maar absoluut minpunt is het personeel. Je kan er met gemak 20 minuten rondlopen en weer weglopen, zonder dat iemand je aanspreekt. Tijdens ons bezoek toch wel erg vaak mensen zien binnenkomen, die dan een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken tot iemand ze aanspreekt (wat niet gebeuerd) en na een minuut of 2, 3 maar weer weg gaan. Dat kan gewoon echt niet.

Daarbuiten is het personeel wel vriendelijk (als je hun aandacht hebt), maar ze letten absoluut niet op wat er om hun heen gebeurt. Examplarisch was toch wel dat ik uiteindelijk aan de bar ging afrekenen (er kwam niemand naar de tafel) en daar iemand bezig was met opruimen. Hij liep letterlijk 3 keer straal langs mij, zonder ook maar op of om te kijken. Een kort 'hoi, ik kom zo bij je', of 'ik roep mijn collega even' is toch wel het minste. Jammer!! Ik denk dat de keuken beter verdient!

Gegeten op 10 juli 2014

aschrijer

Sushi om de hoek, dat doet het sowieso goed. We hebben hier zondag geluncht en voor nog geen 45 euro voor twee personen , hadden we een behoorlijke lunch op!

De bediening was zeer vriendelijke en attent en de sushi was lekker vers. De kaart is niet heel erg uitgebreid, maar de zalm, tonijn en st. jacobsschelp waren allemaal erg lekker. Ook de vleesgerechtjes waren goed te doen.

Gegeten op 13 juli 2014

aschrijer

Mijn favoriete Italiaan in de buurt, parkeren doe je lekker makkelijk in de wijk. Het decor, ach, daar kijk je niet meer naar, zodra je je voorgerecht krijgt :)

Wat blijft het eten hier toch fantastisch. De voorgerechten zijn niet goedkoop, maar royaal. Heerlijke carpaccio en bruschetta's. De broodjes en dips zijn ook altijd goed te doen.

Maar dan de hoofdgerechten, of beter, de pasta's. Als ik iets zou moeten aanraden: de pasta met parmezaan en truffel. Onvoorstelbaar lekker. Maar iedere pasta tot nu toe was een schot in de roos. Eenvoudig, maar zo ongelooflijk veel smaak!

Het personeel is Italiaans en stralen dat ook uit, maar als je er een beetje doorheen prikt, zie je dat het mensen zijn met hart voor de zaak. Ik kom er graag en kom zeker nog wel een paar keer terug!

Gegeten op 10 juli 2014