a TripAdvisor company

van aschrijer

aschrijer

Afgelopen vrijdag bij Jackson Dubois gegeten. Prima service en dito interieur. Je zit er gezellig en het persooneel is vriendelijk en attent.

Het eten is zeker niet slecht, street food hapjes die je deelt, maar ook niet heel verrassend. De roti was heel lekker, de burrito viel tegen.

De cocktails zijn trouwens wel goed van smaak, maar echt te klein voor de prijs. Jammer, want nu laat je het gelijk bij 1 cocktail.

Over het algemeen geen slechte keuze in het centrum.

Gegeten op 5 februari 2016

aschrijer

Afgelopen zaterdagavond bij Restaurant 95 gegeten. Leuk restaurant, met een Aziatische, Indonesische kaart. Je besteld kleinere hapjes om te delen; iets dat je tegenwoordig veel vaker ziet, maar wij zijn er fan van, dus dat komt goed uit. Overheerlijke satésaus en eigenlijk waren alle gerechtjes ook prima. Daarbij een prima huiswijn en een hele vriendelijke bediening :)

Gegeten op 30 januari 2016

aschrijer

Afgelopen vrijdag een heerlijke avond gehad, met 12 man. We zaten aan een lange tafel en kregen van alles: antipasti, pasta, vlees en uitgebreide desserts. Daarbij opgeteld heerlijke wijn en een geweldig gezellige service. Top avond en zeker een aanrader!

Gegeten op 30 januari 2016

aschrijer

Gisteren lekker gegeten bij Bos & Lobster. Prima tent met vriendelijk personeel en een kleine, maar prima kaart!

Vooraf wat goed gebakken kroketjes.

Ik had zelf de catch of the day, Skrei, met paddenstoelen rissoto en zeekraal. Bovenverwachting goed en lekker! Mijn partner had fish & chips, prima, hoewel het deeg iets meer smaak zou mogen hebben.

De huiswijn was prima.

Gegeten op 28 januari 2016

aschrijer

Als fan van de 'andere' Gastrobar, moesten we hier natuurlijk ook een keertje eten en dat deden we op 2e kerstdag, als lunch. En ook dit restaurant is top! Heerlijke gepocheerde kip met pindasaus, tartaar, verrukkelijke garnalen en de spareribs :)

Lekkere Bobby's Gin & Tonic erbij en het was een top 2e kerst!

Gegeten op 26 december 2015

aschrijer

Je zit er mooi als je een tafel aan het water hebt. Grote ramen met uitzicht over het water. De inrichting zelf is wel oké, maar niet heel erg sfeervol.

De bediening is vriendelijk, maar super chaotisch. Soms duren dingen onnodig lang, zoals de kaart brengen. Iedereen loopt ook een beetje door elkaar heen.

Het eten is lekker, maar niet heel bijzonder. En dan vind ik zelf de prijs te hoog.

De desserts zijn wel echt enorm!

Gegeten op 6 november 2015

aschrijer

Leuke tent, waar je op maandag onbeperkt spareribs kunt eten. En die spareribs zijn prima! Mals en sappig, maar er zit toch smaak en structuur aan. Je krijgt er een boel sauzen bij, die lekker zijn, maar ook niet buitengewoon. De huiswijn was prima.

Het personeel is vriendelijk, maar wel slordig. Bij binnenkomst word je gelijk aangesproken, maar later vergeten ze nog wel eens langs te komen. Het is trouwens een enorme zaak, die op maandag lang niet vol zat.

Gegeten op 2 november 2015

aschrijer

Afgelopen zaterdag echt een heerlijke burger gegeten. Super mals en sappig! Alleen daarom al een plek om vaker heen te gaan! Verder een prima keuze uit G&T's. En ook het terras is top :)
Wat heb je nog meer nodig!

Gegeten op 10 oktober 2015

aschrijer

Heerlijke brunch plek! Afgelopen zondag lekker gepocheerde eitjes en burgers gegeten, Gin Tonic erbij, helemaal top! Wij komen hier zeker terug en zijn ook zeker benieuwd naar de andere vestigingen.

Gegeten op 4 oktober 2015

aschrijer

Gisteravond heerlijk gegeten bij The Roast Room. De charcuterie, de eend, tartaar, de steaks en het dessert: alles was uitstekend. Daarnaast zit je in een fantastisch mooi restaurant en vond ik de bediening vlot, vriendelijk en gezellig. Deze komt zeker op de lijst met favorieten!

Gegeten op 27 september 2015