Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Dveeke

Dveeke

met zijn 3-en gegeten. lekkere verse papadams vsn het huis. een lam tandoorie besteld met nan, kip tikki musalam met nan, vegatarische schotel met rijst. Wat extra madras besteld voor bij lam, lekkere pittige saus. Alles op wat echt perfect, doet zeker niet onder voor een goeie indiers in de UK. Als dessert een lassie mango en ijsje. Lassie was heerlijk.

Dveeke

Op basis van de hoge score op Iens, de vermelding dat WiQui nieuw was en het aantrekkelijke menu zijn we met zn vieren bij Willem and Quiten wezen eten. Bij aankomst netjes ontvangen, mooie plek aan het raam. Lekker rood wijntje, warm stokbroodje met kruidenboter; Jongens een kindertomatensoepje, heerlijk vers en ging schoon op, snitsel en spareribs, deze waren beide ook erg lekker, toe ijsje en pannacotta; Wij hadden biefstuk en een ribeye, heerlijke stroganoff sausje, gewokte groenten en friet/gebakken aardappels. Alles prima; Toe ook pannacotta en een Irish Coffee. Met de mannen nog ff gedart en we hadden een top avondje uit. Hier gaan we zeker weer komen en als het mooi weer is zeker in de schitterende tuin!

Gegeten op 13 april 2013

Dveeke

We hadden trek in de beste sate in rotterdam, dus googlede op die term en kwamen onder andere op de papaya site terecht. Het Toko deel was erg druk met halers, in het restaurant deel iets minder druk. Waarchijnlijk omdat het je niet volledig gevoel geeft in een restaurant te zitten. Ondanks ze toch erg hun best hebben gedaan. We kwamen echter voor de sate, het menu bied een optie om zelf een rijsttafel samen te stellen. Dus wij graag alle sate, gele rijst, gado gado, omlet, Smoor en kip in ketjap, pikante boontjes; Wilde nog verder gaan maar de serveerster adviseerd te stoppen, omdat dit al genoeg voor 3 zou moeten zijn en melde dat als we over hadden dit op de toko manier meegenomen kon worden. Allereerst de Sate wordt vers in de toko bereid en kunn je lekker ruiken! Waarbij ze allemaal erggggg lekkerrrr waren, maar de Kabing de best was. De rest was ook prima, maar nogmaals de sate erg goed.
Dus ja zeker een aanrader en wij gaan hier vaker naar terug!

Gegeten op 31 augustus 2012

Dveeke

Nu al twee keer gegeten met zn vieren. Eerst het menutje op, die was toen al erg lekker. Met name de huiswijnen zijn erg lekker.
Gisteren steak & garnalen en Ceasar XL,waren allebei ook weer top. Kinderen een kindermenutje. Service is erg vriendelijk, aler en attent. De desert kaart bevat ook lekkere dingen, gisteren de chocolade cake ijs en slagroom.

JA ik blijf hier komen als ik en zwolle ben

Gegeten op 10 augustus 2012

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag 10 Maart weer geweest. Het La Vilette menu was wederom prima, goede variatie van heerlijke vis gerechten en een super lekker vlees hoofdment.
De bediening is altijd er toegankelijk en oplettend, zeer goed.
Het wijnarrangement is bij La Vilette altijd een aanrader, zeer goede wijnen!

• Uitstekend

Vanavond prima gegeten. Sushi was van prima kwaliteit en erg vers! Verder de warme gerechten ook prima. Bediening erg snel en attent. Al met Al prima en kom zeker terug, is toch een stuk dichterbij dan ShabuShabu