Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Fluweel

• Uitstekend

Nieuwe kok en eigenaar. Wat een verrassing! Heerlijk gegeten, maar veel te veel. Supervers, visterrine, kreeftensoep, entrecote en verse groentes. Zalig pruimentoetje na.
Op naar een 2e keer!

• Uitstekend

Superlocatie, wel buiten het centrum, maar genoeg, gratis parkeerruimte.
Inrichting trendy, vlotte bediening. Goed gegeten voor het IENS-3 gangenmenu van 25 euro. Heerlijke wijnen, maar daar kunnen ze veel meer aan verdienen! Wij en alle tafel om om heen stonden "droog". Wij zouden minstens 4 glazen extra hebben gedronken ALS er snellere bediening was geweest. Het bestelde water is nooit gekomen. Wachten op het volgende gerecht is niet erg als je iets te drinken hebt. Ook om ons heen (5 tafels) alle glazen leeg! Jammer, verder heerlijke avond gehad.

• Redelijk

• Redelijk

We gaan regelmatig, maar de laatste keer waren we niet zo tevreden. Misschien kwam het omdat het erg druk was waardoor we in het begin lang moesten wachten op de 1e 2 gerechten, maar daarna ging alles in een sneltreinvaart. Het meisje van het brood, bleef maar broodjes neerleggen, terwijl de boter op was. De wijn van het wijnarrangement moesten we naar binnen gieten (na het 2e gerecht) want de volgende stond er al weer.
Kreeft niet goed schoongemaakt, er zaten nog stukjes kraakbeen in. Kalfstartaar zat geen smaak aan, geen zout en peper op tafel en de miniscule puntjes mayonaise halen het gerecht niet op. Geen kaaswagen, omdat we buiten zaten, maar een enorm bord vol, vooral met harde kazen. Voor de prijs die je betaalt bij het Dorset, verwacht je een avond zonder ergernissen en verrukkelijk eten. Helaas, deze keer niet.......

• Matig

Ontvangst is goed, maar daarna wordt je een beetje vergeten. Een proeverijtje van kleine hapjes, gortdroog. (bruchetta's zijn geen keiharde rondjes stokbrood) Mandje brood erbij zonder olie of boter. We krijgen olijfolie als we er om vragen, evenals zout en peper. Rocketsla ligt overal bij, maar is niet aangemaakt. Hoofdgerechten prima. Toetjes ABSOLUUT niet verfijnd - grote bol ijs (met kristallen), veel slagroom, wat losse vruchten een enorme berg tiramisu en een chocoladetaart. VEEL te veel. 30 minuten wachten op de rekening, ondanks herhaaldelijk vragen, heeft 2 geirriteerde klanten achtergelaten. Ruim 100 euro voor 2 personen is dan het geld niet waard.

• Matig

Voor de 2e keer gegeten bij MyThai en dit was de laatste keer....we hebben geproefd van verschillende kleine voorgerechtjes en de balans was 50/50 de helft goed (maar eerder Japans dan Thais) en de helft ronduit slecht. Er zat zelfs nog een sticker op de gesneden appel in een zalmsalade...(de appel kwam uit Nieuw Zeeland). Blijf van mening dat het eten ABSOLUUT niet verfijnd Thais is....

• Slecht

• Slecht

Anders dan de naam doet vermoeden zijn de gerechten niet Thais, helaas. De inrichting erg mooi, strak modern. Bediening vriendelijk. Gasten worden gewaarschuwd met een aantal pepertjes achter een gerecht over de scherpte. Dat is absoluut niet nodig. Authentieke Thaise kruiden; koreander, basilicum, (fijngescheden) lenteuitjes en vissaus ontbreken. De beschrijving van de gerechten klopt niet met de werkelijkheid. Grove stukken komkommer, donkergroene uiteindes van lente ui, hele tomaten behoren niet tot de fijne Thaise keuken!