van julio

• Uitstekend

Had al een tijd niet bij Gauchos gegeten, maar wat is die Bife de Lomo toch mals. Ook bijgerechten en nagerecht was goed.
Bediening opvallend vriendelijk en alert. We hadden bij binnenkomst gemeld dat we om 20.00u naar een voorstelling moesten, zonder dat wij daar om hadden gevraagd had de serveerster om 19.30u de keuken al aangespoord op te schieten met ons dessert omdat we een voorstelling moesten halen.

• Uitstekend

Dit is Pizza zoals je alleen in Italië denkt te kunnen krijgen! Leuk concept eerst een voorafje en daarna een niet al te machtige pizza. Als je na 18.00u binnenkomt moet je vaak een tijdje wachten, maar met een prosecco in de hand is dat bij La Pizza geen straf.

• Goed

Goede Chinees! Is meer dan een lokale chinees, vlotte vriendelijke bediening en goede gerechten.

• Uitstekend

Beste Griek in de omgeving van Rotterdam. Heerlijk vlees, goede mezes en hele vriendelijke bediening. Locatie en interieur doen aan een buurtgriekje denken, waar het restaurant ver boven uit stijgt!

• Goed

Lekker eten gezellige entourage. Een leuk adres!

• Uitstekend

Uitstekende gerechten, uitgebreide wijnkaart en oprecht , enthousiast personeel met kennis van zaken. Hier komen we terug!

• Uitstekend

Lekkerste sandwiches van Rotterdam! Originele combinaties .

• Slecht

Hier valt nog een hoop te leren! Gerechten zonder enige opmaak of garnituur. Groente moet los besteld worden zonder dat het personeel je daar attent op maakt. Eén schaaltje friet voor een grote tafel! Zo krijg je geen klanten die nog terugkeren...

• Uitstekend

Tijdens de restaurantweek uitstekend gegeten in het Brasserie Kasteel Spangen. Goed evenwichtig menu met bij het voorgerecht een uitstekende Oostenrijkse Grüner Veltliner. Zeer attente en aardige bediening. Een aanrader!

IENS bestaat 15 jaar!