Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lene

Lene

Wat een lekker 'home made' gebak. Echt bovengemiddelde kwaliteit voor Venlose begrippen. Echt alles was super, de appelcake, de brownie, de carrotcake en de cheesecake. Voortreffelijk!
De inrichting is niet uitnodigend, daarom vaak voorbij gelopen maar nooit eerder naar binnen gegaan.
Maar nu we eenmaal weten hoe goed het eten en de service zijn nemen we entourage graag voor lief.

Gegeten op 6 februari 2014

Lene

Jammer dat we deze Thai nu pas ontdekt hebben. Ze gaan aan het einde van de maand stoppen op deze locatie.
De gefrituurde hapjes vooraf waren heerlijk en niet vet. Zowel de Curry als noedels waren met verse producten bereid. Heerlijk! Prima prijs kwaliteit verhouding.
De service was erg goed. Voordat het ons opviel dat het hoofdgerecht lang duurde krijgen we al een drankje aangeboden met de excuses.
Wij komen deze maand zeker nog een keer terug.

Gegeten op 4 februari 2014

Lene

Prima gegeten. We hadden de hapjes parade. Een prima concept, jammer dat de hapjes vast staan. Daardoor neem je het de volgende keer niet zo snel weer. De jonge dame in de bediening was erg attent en enthousiast. Soms een beetje te vrij, maar liever dat dan te stijf.
De baas zat prominent en luidruchtig aanwezig met vrienden aan tafel en eiste veel aandacht van de keuken en de bediening. Dat geeft je als gast het gevoel niet belangrijk te zijn. Dat was een min puntje.

Gegeten op 3 januari 2014

Lene

In mijn favoriete eet buurtje van Amsterdam dit keer Pastis bezocht.
Leuke verrassende kaart. Wij haddden tarte tartin van sjarlotjes met munster, steak tartaar en als hoofdgerecht kalfstong en vegetarische rijstschotel. Allemaal goed verzorgd en smakelijk.
De stoeltjes zitten ongemakkelijk hoog t.o.v. de tafel. Voor ons een reden om niet gauw meer terug te gaan.

Gegeten op 11 januari 2014

Lene

In een stil, donker straatje in de Jordaan zit Koevoet. Als ik het niet van een vriendin gehoord had die een echte kieskeurige fijnproever was ik er snel aan voorbij gelopen.
Zonder reservering konden we nog net het laatste vrije tafeltje krijgen. Een envoudige kaart, simpele gerechten maar o zo heerlijk bereid met top ingredienten. Neem de roomboter over de ravioli, heerlijk!
Vanwege de top kwaliteit komen we makkelijk weg met de kneuterige inrichting en dito servies (ik kreeg mijn carpaccio van courgette op een rvs vleesschaaltje geserveerd).
Wij komen terug!

Gegeten op 10 januari 2014

Lene

Op zich een mooie moderne zaak. Anders dan de andere Flo's. Maar in zo'n strak design horen geen pompoenen! !!! Foei en dat is onderdeel van een design hotel.
We hadden een menuutje. Voor- en nagerechten waren prima hoofdgerechten zeer armoedig. Jammer want we zijn door vakanties echte Flo-fans.

Lene

Bij aankomst was het nog rustig maar dat veranderde snel. Erge gastvrije bediening en prima eten. Bij hadden varkenshaas met honihg saus (de minste van de twee) en beef met cashewnoten enoestersaus. Heerlijk gegeten voor weinig geld.

Lene

In een prachtig gerestaureerd oude vakwerk huis gastvrij ontvangen door eigenaar Leon. Het leek of hij met alle gasten een band had, zo enthousiast werd iedereen benaderd. De courgettessoep en de bloedworst met appel waren uitstekend. Een echte aanrader na ee heerlijke wandeling in de prachtige omgeving.

Lene

Vorige week hier geluncht. We arriveerde al vroeg, dus eerst nog even een bakkie en bijkletsen. In de 45 minuten die we zaten kwam niemand op het idee ons nog een rondje koffie te verkopen. Ook moetsen ze zelf om de kaart vragen. De keuze was uitgebreid. Ik had de salade met Brie en spekjes. Helaas meer brie dan spekjes. Ook bij de gerechten moesten wel zelf vragen voor de drankjes. Jammer van de gemiste omzet.

Lene

Een bijzondere locatie. Je ruikt de machine olie nog als je dicht bij de machines zit. Wij aten de makereel salade en de salade met pastinaak. Kleine porties voor lunchgerechten, meer voorgerechtjes. Maar bijzondere combinaties. De pastinaak was iets te zalvig maar rest was prima. Het flesje water was gratis. Toen wij er waren was het niet druk, maar ik kan me voorstellen dat het vol zit het geluid niet prettig is ivm de galm,