a TripAdvisor company

van Lene

Lene

De lekkerste pizza's van de stad. Dun, krokant en goed belegd met kwalitatief goede ingrediënten. Leuke bediening, Sally! Anti pasti plankje was ook goed. De dj die later op de avond kwam had het juiste volume en heerlijke tachtiger jaren muziek. Top avond gehad.

Gegeten op 19 december 2015

Lene

Voor de voorstelling het theatermenu gekozen. De gerechten klonken aparter en schiep een hogerse verwachting dan dat ze waar konden maken. Het voorgerecht van eend was vlak van smaak. Het procureurs stuk was volgens mijn vriend lekker bereid. Het garnituur niet bijzonder. Mijn kabeljauw was niet gaar en het garnituur erg saai. Leuk was de voordracht van gedichten aan tafel. De volgende keer doen we alleen een drankje aan de bar. Het blijft een prima plek om bn-ers te spotten.

Gegeten op 5 februari 2016

Lene

Een leuke hippe tent in het Noord Limburgse. We waren met een clubje dames die elkaar lang niet hadden gezien en dus veel te vertellen. De leuke dame van de bediening had alle tijd met ons. Vanwege de moeilijke keuze stelde ze een proeverij van diverse voorgerechtjes voor. Heerlijk paddestoelensoepjes en andere lekkernijen van de kaart. De hoofdgerechten zagen er goed uit. Ik had helaas met mijn oosterse mosselen de verkeerde keuze gemaakt. Het mosselvocht was erg scherp. Jammer. Genituur was prima, net zoals de andere gerechten.
We komen zeker binnenkort weer. Prachtig interieur.

Gegeten op 28 januari 2016

Lene

Heerlijk en verrassend ontbijtje met een van de lekkerste cappuccino's van de stad. Wij hadden de gepocheerde eieren met spinazie en zelf gebakken focacia. Heerlijk!!! Ook de goed bezette bediening was erg aardig en attent. Super tentje.

Gegeten op 6 februari 2016

Lene

Leuk tentje. Heerlijk gegeten, paste ook prima bij mijn beperkingen qua keuze van ingrediënten. Heerlijk aperitief en dito wijnen. Bij een van onze volgende bezoeken aan Amsterdam komen wij zeker nog een keer terug.

Gegeten op 5 september 2015

Lene

Zaterdagmiddag prima geluncht bij Blushing. Ik wilde er naar toe vanwege de aansprekende kaart, absoluut niet vanwege Gordon. Tot onze stomme verbazing hadden we zo een plaatsje gemachtigd. Binnen was het allemaal slecht georganiseerd. Veel te veel stoelen, zowel de bediening als de gasten konden er niet door. Ook omdat je aan de bar moet bestellen, duurt het opnemen van de bestelling erg lang. Mensen moeten als ze aan de beurt zijn de kaart nog eens gaan bestuderen.
Wij aten kip Sawadee en de courgette Pasta. Beide prima, net zoals de cappuccino. De bediening was ook erg attent. Leuke jonge lui. Kort om als ze er wat tafeltjes en stoelen uit gooien een prima plek om zeker nog eens terug te gaan. Had ik van te voren niet verwacht, dacht eens en nooit weer. Maar dat is zeker niet waar.

Gegeten op 5 september 2015

Lene

Lekker vissoep en salade makreel gegeten. Heerlijke wijn (eigen blend heb ik begrepen). De bediening was in eerste instantie niet zo geweldig. Tot dat je eigenaar, net uit het vliegtuig gestapt, zich er mee ging bemoeien. De bediening was vanaf toen weer top!
Het meubilair op het terras is een beetje gammel en ongemakkelijk. Een investering in goed terras meubilair is zeker aan te raden.
De zaak zag er binnen ook leuk uit. Zag ook iets van een deli winkeltje met lekkere wijnen en patisserie. Zeker een aanrader.

Gegeten op 2 augustus 2015

Lene

Heerlijk gegeten met een wowdeal. Was veel aandacht aan het eten besteed. Lekkere huiswijnen. Allemaal bijzonder goed. Jammer van de maitre, was op een vervelende manier erg aanwezig (beetje arrogant). Ander bedienend personeel was uiterst vriendelijk.
De inrichting is erg oubollig.

Gegeten op 1 augustus 2015

Lene

Wat een verrassing als je tijdens de Rieu dagen het Vrijhof op loopt. Allemaal lange mooie gedekte tafels met stijf wit linnen en rijen glimmend bestek en schitterende glazen. We hadden meteen een feest gevoel te pakken. Wij hadden het terras arrangement bij Gio wat verrassend goed was. Eenvoudige maar heerlijke gerechten. Alles op temperatuur. En dat voor zo veel mensen. Ik ben een paar keer naar de toiletten gegaan, alleen al om te kijken hoe ze het binnen alles klaar maakte voor de vele gasten die buiten (op het verhoogd terras met prima uitzicht op de bühn) zaten te genieten. AANRADER!

Gegeten op 10 juli 2015

Lene

Chapeau voor de kok. We hadden met z'n 15-en een Wowdeal en moesten voor het groepsmenu doorgeven wie wat niet kon of wilde eten. Een hele waslijst hadden we er van gemaakt. Maar zonder concessies te doen aan de gerechten werd met ieders voorkeur rekening gehouden. De bediening wist ook precies voor wie wat bedoelt was. Zonder te vragen kwamen de borden op de juiste plek.
Allemaal erg lekker en goed verzorgd. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ook de heerlijke huiswijn had een vriendelijke prijs.

Gegeten op 25 mei 2015