a TripAdvisor company

van Stefre

Via online reservering

Leuke losse bediening, mooie opgemaakt gerechten met bijzondere smaken. Lekker bijpassende wijnen. Gezellige sfeer. We hebben een topavond gehad!

Gegeten op 30 januari 2016

Stefre

We hebben al een paar keer bij dit restaurant gegeten, ook sinds ze op de nieuwe lokatie zitten. Afgelopen keer lekker buiten op het terras gezeten. Tzatziki vooraf met voldoende brood. Vervolgens nam mijn man een vleesschotel en ik heb verschillende voorgerechten genomen. Allemaal erg lekker en voor ons is dit een favoriet adres.
Enig minpunt is dat ik de witte wijn niet zo lekker vind.

Gegeten op 30 juli 2015

Stefre

Gisteren lekker geluncht bij dit restaurant. Met het gehuurde bootje aangelegd voor het restaurant en buiten op het terras met zicht op de bootjes een broodje gegeten. Heerlijke broodjes die goed belegd waren voor een goede prijs. De bediening was snel en vriendelijk.

We gaan hier nog eens naar terug.

Gegeten op 2 augustus 2015

Stefre

Leuke lokatie. Je kunt heerlijk buiten zitten met mooi weer op het terras.
Mooie gevarieerde gerechten op de menukaart. Wij vonden de porties van de hoofdgerechten aan de kleine kant. En ik vond het jammer dat er geen wijnkaart was, want ik vond de witte huiswijn persoonlijk niet zo lekker. En dan is er geen alternatief.

Maar zeker een adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 1 augustus 2015

Stefre

Heerlijk gegeten op het terras. Prima uitgebreide kaart. Als voorgerecht hadden we de nachos met kaas, creme fraiche, guacomole etc. Als hoofdgerecht biefstuk met brood en een kaassaus. Erg lekker. Bediening was ook erg attent en vlot.

Stefre

We komen hier heel regelmatig en zijn altijd tevreden. We eten het liefst aan de bakplaat. De kwaliteit is constant en de smaak van de sushi is goed. De koks zouden iets enthousiaster kunnen zijn.

Stefre

We zijn al bij veel Japanse restaurants geweest, maar we zijn hier niet heel enthousiast over. We vinden de kwaliteit van de sushi en hapjes echt minder. Veel sushi's/ hand rolls zijn op smaak gemaakt met mayonaise of andere sauzen. De tempura ziet er niet netjes uit. Voor ons dit niet het adres om sushi te eten in Lelystad

Stefre

Prima Japans restaurant. We zijn hier al vaker geweest. Kwaliteit van eten is goed, de bediening is goed en de gerechten komen ook in het juiste tempo door. Fijn dat we in Lelystad nu lekker Japans kunnen eten.

Stefre

Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, mooie setting. Maar heb me nog nooit zo weinig welkom gevoeld in een restaurant. De gastvrouw is erg onprettig, onaardig in de omgang. Overig personeel is prima. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Stefre

Yamas is een van onze favoriete restaurants. Heerlijk eten, of je voor een plate gaat of voor de kleinere hapjes. Bediening is vlot en dan is ook alles nog goed geprijsd. We komen hier al een paar jaar mnimaal een keer per maand en de kwaliteit is constant. Ook heerlijk buiten eten op het terras,