Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Stefre

Stefre

Heerlijk gegeten op het terras. Prima uitgebreide kaart. Als voorgerecht hadden we de nachos met kaas, creme fraiche, guacomole etc. Als hoofdgerecht biefstuk met brood en een kaassaus. Erg lekker. Bediening was ook erg attent en vlot.

Stefre

We komen hier heel regelmatig en zijn altijd tevreden. We eten het liefst aan de bakplaat. De kwaliteit is constant en de smaak van de sushi is goed. De koks zouden iets enthousiaster kunnen zijn.

Stefre

We zijn al bij veel Japanse restaurants geweest, maar we zijn hier niet heel enthousiast over. We vinden de kwaliteit van de sushi en hapjes echt minder. Veel sushi's/ hand rolls zijn op smaak gemaakt met mayonaise of andere sauzen. De tempura ziet er niet netjes uit. Voor ons dit niet het adres om sushi te eten in Lelystad

Stefre

Prima Japans restaurant. We zijn hier al vaker geweest. Kwaliteit van eten is goed, de bediening is goed en de gerechten komen ook in het juiste tempo door. Fijn dat we in Lelystad nu lekker Japans kunnen eten.

Stefre

Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, mooie setting. Maar heb me nog nooit zo weinig welkom gevoeld in een restaurant. De gastvrouw is erg onprettig, onaardig in de omgang. Overig personeel is prima. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Stefre

Yamas is een van onze favoriete restaurants. Heerlijk eten, of je voor een plate gaat of voor de kleinere hapjes. Bediening is vlot en dan is ook alles nog goed geprijsd. We komen hier al een paar jaar mnimaal een keer per maand en de kwaliteit is constant. Ook heerlijk buiten eten op het terras,

• Goed

Restaurant met leuke sfeer. Vooral de pizza's en de vleesgerechten vinden we erg lekker. (We laten ook regelmatig de pizza's bezorgen.) Een tijdje terug de pasta carbonara gehad en die vond ik echt minder.

• Goed

Prima restaurant. Kwalitatief goed eten voor een goede prijs. Brood met knoflook was goed. Spare ribs lekker. En de carpaccio en kip vooraf waren ook goed. Attente bediening en als ze je even niet zien, dan zorg je gewoon zelf even voor contact. Aanrader als je voor relatief weinig geld goed wilt eten.

• Goed

Leuk restaurant met echt Griekse gerechten. Al verscheidene keren heerlijk gegeten. We gaan meestal tijdens lunchtijd. Bediening is dan prima en snel. Het is voor ons een favoriet adres.

• Goed

Tijdens de meivakantie weer bij Zee van Tijd gegeten. We waren na de vorige keer heel erg enthousiast. Deze keer was de charme er wat vanaf. Het personeel oogde erg gestresst en was ook een stuk minder scherp en attent dan in onze herinnering. We kregen een beetje het gevoel dat het restaurant het erg moet hebben van de kracht van de eigenaresse / bedrijfsleidster die niet aanwezig was. Hopelijk was dit gevoel eenmalig. We gaan het een volgende keer weer proberen en hopelijk is het 'oude' gevoel dan weer terug en geven we dan weer een Uitstekend als beoordeling.