van brianderry

• Recensies in de laatste twee jaar

Door vrienden uitgenodigd met een groupon in April. Toen was er een misverstand over de keuzemogelijkheid. Uiteindelijk mochten we nòg een keer komen, dat was wel erg goed geregeld. Zeer, zeer goed eten. Bekende zaken als carpaccio zijn niet heel bijzonder, de onbekendere dingen als de pasta met bonen , en zeker ook het halve kreeftje, zijn werkelijk top! We komen daar zeker terug zonder kortingsbonnen. Wijn goed, digestieven goed, koffie goed. Eén kritiekpunt: teveel items op de wijnkaart en ook het grappamenu waren op/niet aanwezig. Verder helemaal goed!

Gegeten op 22 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Kwamen hier terecht omdat we bij Baut niet meer terecht konden. Een aantal jaren niet geweest door zeer slechte ervaring, met toen vrij matig "street food" en na het terugsturen van een bloederige kippenpoot de opmerking "de chef zegt dat het zo hoort..."
Maar! Alles is veranderd en helemaal ten goede! Lekker mediterraan/midden-oosters eten in "deel" porties. Vers, kruidig, smakelijk en zeer betaalbaar. Mooie ruimte, erg aardige bediening. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken en nog betaalbaar ook. Gelukkig hebben we weer kennis kunnen maken!

Gegeten op 25 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

High end van de mensen van Eye, Amsterdam, Dauphine. En wéér goed gedaan. Hoewel niet mijn smaak wel zeer doeltreffend interieur, en het decor alsmede het effect van "in de Amstel" zitten is natuurlijk super. Eten goed, zoals je hier kunt verwachten.

• Recensies in de laatste twee jaar

Petje af. 25 september open, wij zitten er zaterdag 29 september. Het zit vol en het is super strak georganiseerd. Snelle, aardige service. Vrijwel foutloos. De organisatie en de keuken lijken helemaal ingespeeld. Wat een prestatie! Hoofd bediening had nog tijd voor een geintje, en woen wij een grapje maakten over het feit als buurtbewoners niet voor de opening te zijn uitgenodigd werd er prompt een fles wijn neergezet. Klasse! Eten voldoet aan de verwachtingen, hoge kwaliteit ( niet geheel vetvrij...). Aanwinst!

• Recensies in de laatste twee jaar

Supergoed eten. Precies wat je wil van een Italiaan. Je ebstelt een antipasto en hij zegt: maar vandaag heb ik heerlijke tomaten, wil je daar geen bruschetta mee? Top.
Kleine kaart die wel vaak wisselt, echt goede pasta's, goede olie, goede groenten. Prima pizza's met geen kermis aan beleg. Zoals het moet dus. Soms heeft de bediening het erg druk, soms houdt de keuken het tempo niet helemaal bij, maar dit is nooit storend want iedereen werkt hard.Je betaalt zeker niet teveel. En, toen er per ongeluk een nulletje teveel werd gepind en wij dat pas de volgende dag zagen ( jaja die wijn) werd alles meteen netjes teruggestort. Ontzettend leuke buurtzaak!

• Recensies in de laatste twee jaar

Altijd lekkere Italiaanse evergreens. Om dat statement kracht bij te zetten heeft de eigenaar een kopie van zijn, jawel, Italiaanse paspoort in de etalage hangen. Leeftijd doorgekrast, geinig...
De huiswijn zou wat beter kunnen idd, gelukkig is er genoeg andere keuze. Pasta's prima, ik mis alleen de vroeger daar zo heerlijke spaghetti aglio olio peperoncino, zo'n beetje de eenvoudigste pasta die er is, maar z? lekker. Pizza's ook prima, en je hebt er een gezellige avond.

• Recensies in de laatste twee jaar

Aanwinst! Supermakkelijk met hetponthje te bereiken, eindelijk eens een werkelijk prachtig modern gebouw dat ook nog aan alle "horeca-eisen" voldoet. En als je dan in de zon zit te eten zit je zó fantastisch dat het eten er nauwelijks toe doet. Zoveel te beter dat het dan ook nog klopt. Lekkere vis, goed vlees, redelijke prijzen. Wijn iets te "nieuwe wereld" naar mijn persoonlijke smaak, maar je krijgt er ook een héérlijke Picpoul. En veel bewondering hoe ze de bedeining in korte tijd op de rit hebben gekregen, tewrijl het vanaf het begin zó druk was dat van enig inwerken nauwelijks sprake was. Klasse!

Gegeten op 22 juli 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Top hamburgers. Goede soepjes. Lekkere friet, lekkere broodjes. Grote maaltijdsalades. Vaak een pittige twist aan het eten. Scharrelkalf, Holtkamp kroketten. Wat wil een mens nog meer van een eetcafé? Misschien leuke bediening en een zonnig terras. Daarom kom ik er zo vaak.

• Uitstekend

Mooi decor, hele vriendelijke bediening, en hoge kwaliteit! Ik heb de Nepalese gerechten nog niet geprobeerd, maar de Indiase zijn top! Vers, kruidig, heerlijk. Pas op! Madras is hier ook echt Madras, dat betekent flink heet. Aan de Vindaloo kunnen de meesten zich beter echt niet wagen..... Knap , dat hele hete gerechten tòch een heel rijk smaakpalet behouden. Zeer goede kok dus.
Tip: zorg in de zomerperiode voor iéts meer licht binnen.

• Uitstekend

Goede sfeer, goed bourgondisch eten, verse spullen, niet te duur. Aardige eigenaar die ook bedient. Prijzen kunnen laag blijven door relatief smalle kaart die vaak wisselt, waar wel altijd iets op te vinden is, en anders wordt je geholpen met suggesties. Top!
Zou persoonlijk graag wat meer keus in wijn, vooral in het 20-30 euro segment zien. En bij zulk goed Belgisch-bourgondisch eten zou ik ook graag iets meer keuze in eenvoudige maar goede franse en italiaanse wijnen zien, maar dat is persoonlijk. Goede plek!

IENS bestaat 15 jaar!