van xanne

• Matig

We kwamen om half 8 met zijn tweeën op de 'bonnefooi' binnen. Bij het voorgerecht (palet van een aantal gerechtjes) miste op één bord een gerecht. We hebben dat aangegeven, het antwoord van de kok terug was dat iemand van de bediening dat had opgegeten want hij had het er wel bijgeserveerd. Helaas pindakaas dus. Bij het tussengerecht ontbrak ook weer een ingrediënt op één bord. Inmiddels was het kwart voor 10 (!). Er werd geschrokken gereageerd op het feit dat wij nog steeds geen hoofdgerecht hadden ontvangen. Vervolgens kwam er een ander persoon vragen of wij al wel het hoofdgerecht hadden ontvangen. Nog steeds niet dus (was ook uit ons bestek op tafel af te leiden lijkt me). Omdat het inmiddels kwart over 10 was vroegen wij het hoofdgerecht maar te laten zitten en over te gaan naar het nagerecht. Stel je voor dat we nog 2,5 uur op de andere twee gerechten moesten wachten. Er werd aangegeven dat er de hele avond inderdaad al klachten over de lange wachttijden tussen de gerechten en dat dat kwam omdat er veel mensen zonder reserveringen binnen kwamen (de zaak was nagenoeg leeg). Omdat men de gang van zaken betreurden zouden we als we dat wilden de koffie gratis krijgen. Maar omdat het kwart voor 11 was wilden we graag naar huis. Oh, u hoeft geen koffie meer? Was de vraag. En vervolgens konden we een volledig driegangen menu betalen (terwijl we een voor- tussen- en nagerecht hadden gehad)....ambiance van de zaak is overigens erg leuk. Dat is ook de enige reden waarom we het misschien nog een kans geven. Qua bediening zeer zeker niet. Bestellingen werden vergeten, men wist niet wat er geserveerd werd, de tafel werd voorlangs op- en afgeserveerd. En er werd erg luchtig gereageerd over het feit dat er gewoon gerechten/ingrediënten misten. En dan wel gratis koffie aanbieden, maar als daar geen gebruik van wordt gemaakt wel alles doorberekenen. Had dan de fles water laten zitten ofzo.

• Matig

Het restaurant ligt op een mooie plek. Pannenkoeken waren smakeloos, bijbehorende salade was oud, er zat 'bruine' sla tussen, de cola was zonder koolzuur. De droge witte wijn was helaas mierzoet... weinig enthousiaste bediening. Op de toiletten hing een papiertje dat men een chefkok en bedienend personeel zocht. Daar kon ik me veel bij voorstellen.

• Uitstekend

Inmiddels twee keer een weekend op het kasteel verbleven en beide keren uitstekend bevallen. Eten is prima in orde, we hadden beide keren het 4-gangen menu, lekkere wijnen erbij, als 'voorafje' heerlijk op het terras gezeten met mooi uitzicht over de golfbaan. Bediening is correct en vriendelijk. En wat een gedreven man is toch sommelier Jurgen!

• Uitstekend

Hier nu al een paar keer gegeten, zowel in de zomer als winter. Elke keer weer heerlijke gerechten, uitstekend 4-gangenmenu met prima bijbehorend wijnarrangement, ongedwongen sfeer, goede bediening, gewoon heerlijk een avondje weg zoals het hoort!

• Goed

Prima restaurant, je wordt qua service wel wat aan je lot overgelaten en de kaart is zeeeer standvastig... maar we komen er eerlijk gezegd voornamelijk voor de kinderdroom voor de kinderen. Die gezichtjes: heerlijk. Papa en mama een lekker roseetje erbij op het beschutte terras en je hebt een heerlijk middagje.;)

IENS bestaat 15 jaar!